Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
czwartek, 21 listopada 2024 13:28

Max Premium Burgers w Westfield Arkadii – recenzja restauracji

Westfield Arkadia oferuje dużą strefę gastronomiczną. Jedną z restauracji jest Max Premium Burgers, która wyróżnia się na tle pozostałych lokali typu fast food. Przetestowaliśmy ich ofertę w celu recenzji.

Max Premium Burgers to szwedzka sieć powstała w 1968 roku. Na zagraniczny rynek wypłynęła jednak dopiero w 2011, otwierając pierwsze restauracje w Norwegii. Po wejściu do Polski, sieć szybko zyskała popularność i wciąż otwiera u nas nowe oddziały. Jeden z pierwszych znajduje się w Westfield Arkadii.

Restauracaja Max w strefie gastronomicznej oddzielona jest od reszty fast foodów, mimo że oferuje podobne jedzienie: burgery, smażone przekąski, sałatki i desery. Nie jest to jednak przypadkowe, ponieważ, w moim odczuciu, produkty w Maxie są nieco lepszej jakości niż te u konkurencji.

Szerokie menu z opcjami wege i bez glutenu

Pierwszą rzeczą, jaką zauważyłem było szerokie menu. Max oferuje zarówno burgery wołowe, z kurczakiem, jak i wegetariańskie. Są też sałatki, smażone przekąski – także z opcją wege – i desery. Każdego burgera oraz sałatkę możemy także dostosować. Zwykłą bułkę możemy zamienić na bezglutenową, a niektóre burgery, zamiast bułki, mogą być owinięte w sałatę. Do sałatek możemy dodawać niektóre składniki i wybierać dressing. Także oferta napojów jest szeroka – od znanych gazowanych napojów, przez shake’i, wodę, kawę, a nawet piwo, zarówno z alkoholem, jak i bez.

Na uwagę zasługuje także szeroki wybór sosów do dodatków, takich jak nuggetsy, czy krążki cebulowe. Nie dostajemy zwykłego ketchupu, lecz możemy wybrać m.in. spośród bezjajecznego majonezu, BBQ, topionego sera, kreolskiego i umami. Dodatkowo, oprócz normalnego menu, które recenzowałem, do 10:30 można skorzystać z oferty śniadaniowej, w której są tosty, specjalne burgery oraz wrapy.

Mimo szerokiego menu nikt nie powinien się w nim pogubić dzięki temu, że zamówienie składa się poprzez wybranie produktów na ekranach. Takie rozwiązanie ma też inną zaletę – chcąc zamówić coś pierwszy raz, widzimy zdjęcie każdego dania. Ekrany są zrobione bardzo przejrzyście i intuicyjne, co pozwala na sprawny wybór i dostosowanie składników.

Przeczytaj również: Restauracje na Żoliborzu – zestawienie

Recenzja smaku Max Premium Burgers

W fast foodach mam zwyczaj zaczynania jedzenia od największego produktu, dlatego rozpocząłem od burgera Ser i Bekon za 22,55 zł. Na stronie restauracji widnieje informacja, że wołowina dostarczana jest przez polskich lokalnych dostawców. Rzeczywiście była smaczna, lecz dla mnie najlepszym składnikiem robiącym całą robotę był sos Oryginalny.

Zgodnie z moją regułą „najlepsze na początek”, po burgerze zabrałem się za frytki w sosie serowym z czosnkiem (13,55 zł za dużą porcję). To znana mi już pozycja z menu Maxa, do której dość regularnie wracałem tuż po otwarciu restauracji w Westfield Arkadii. Same frytki są dobre, ale wyjątkowości nadaje im właśnie sos, ponieważ z takim połączeniem nie spotkałem się jeszcze w innych restauracjach. Bardzo dobrej nuty pikantności i przełamania smaku dodają kawałki jalapeño. Jednak tym razem lekko się rozczarowałem, ponieważ sosu dostałem bardzo mało, a podczas wcześniejszych wizyt było go co najmniej 2 razy więcej.

Inne dodatki w postaci krążków cebulowych (7,55 zł, 4 szt.) i wege nuggetsów (12,95 zł, 6 szt.) zaskoczyły mnie za to pozytywnie. Często w fast foodach krążki cebulowe praktycznie nie mają w sobie cebuli, a jedynie samą panierkę. Tutaj gruba cebula 2 razy wypadła mi wręcz z panierki. Wege nuggetsy jadłem pierwszy raz i – mówiąc szczerze – jeśli nikt nie powiedziałby mi, że to opcja wege, pomyślałbym, że jem normalne kawałki kurczaka. Do obu tych dodatków mamy także kilka opcji sosów.

Aby wypróbować także bardziej zdrową opcję, wziąłem Salad Bowl z chrupiącym kurczakiem w dressingu Cesar (22,25 zł). Tu także zostałem zaskoczony – tym razem przez składniki. W większości znanych mi fastfoodowych restauracjach sałatki złożone są z podstawowych warzyw, jak sałata, pomidor, ogórek, papryka itp. Tu otrzymujemy miskę z mieszanką sałat z mixem komosy ryżowej i fasoli, marynowaną kapustą, fasolką edamame, piklowaną czerwoną cebulą, awokado oraz oczywiście kurczakiem. Wszystkie składniki były świeże i dobre. Do wyboru mamy także sałatki wege – z serem haloumi oraz wege mięsem.

Wizytę zakończyłem deserem – tu też mamy wybór, ja wybrałem fondanta czekoladowego za 8,95 zł. Jest bardzo czekoladowy. Dlatego też nie zasmakował mi na tyle, by zjeść go całego, ale moja dziewczyna, która uwielbia wszystko co słodkie, zjadła go z radością. Do tego dobrałem jeszcze picie w postaci shake’a truskawkowego (9,95 zł). Tu kolejne zaskoczenie – pośród zwykłego napoju mlecznego pływały kawałki pysznych truskawek. Takie właśnie smaczki i dbałość o szczegóły wyróżniają Max Premium Burgers na tle innych fast foodów.

Za obiad składający się z burgera, frytek, krążków cebulowych, wege nuggetsów, sałatki, deseru i napoju zapłaciłem łącznie 100,50 zł (doliczając dodatkowe sosy, które wziąłem). Najadłem się na cały dzień, więc myślę, że na spokojnie za obiad zaspokajający głód na kilka godzin można zapłacić tu mniej niż 50 zł.

Przeczytaj również: Zamiast na śmietnik trafią do potrzebujących

Obsługa, wystrój, dostępność dla niepełnosprawnych i neutralność klimatyczna

Jak to w fast foodach, klienci nie mają zbyt wielkiej styczności z obsługą. Tym bardziej, że w Maxie zamawiamy jedzenie za pomocą ekranów (choć można zrobić to w klasyczny sposób). Jedyny kontakt mamy więc przy odbiorze zamówienia. Tutaj zauważyłem, że pani obsługująca stanowisko wydawania zamówień wyświetlała numer z zamówieniem, zanim było gotowe do odbioru, przez co przy kasie robiło się zamieszanie.

Restauracja w Westfield Arkadii ma 2 piętra i na każdym można usiąść przy stolikach w środku, jak i na tarasie wychodzącym na stronę fontanny przed wejściem do centrum handlowego i z widokiem na Rondo „Radosława” oraz centrum Warszawy. Taras to jedna z zalet tego miejsca, ponieważ właśnie m. in. dzięki niemu można poczuć, że Max to nie zwykły fast food. Dodatkowo na drugie piętro restauracji może dostać się każdy dzięki zamontowanej przy schodach windy dla osób poruszających się na wózku.

Dostępność dla niepełnosprawnych to nie jedyny tego typu plus skandynawskiej firmy. We wszystkich restauracjach kilka lat temu zrezygnowali z plastikowych słomek, zastępując je papierowymi. Wszystkie sztućce, które dostajemy, zrobione są z łatwo rozkładających się materiałów, a od 2018 roku emisja gazów cieplarnianych generowana przez firmę kompensowana jest w 110%, dzięki posadzeniu 2 milionów drzew w Ugandzie i Malawi, które pochłaniają z atmosfery dwutlenek węgla.

W Max Premium Burgers widać więc skandynawską dbałość o szczegóły, jak właśnie przyjemny taras, kawałki truskawek w shake’u, czy doskonale przełamujące smak papryczki we frytkach z sosem serowym i czosnkiem. Pozostaje mi jedynie polecić to miejsce osobom lubiącym fast foody, lecz pragnącym zjeść produkty dobrej jakości.


Max_burgers

Max_burgers

max_burgers_odbior

max_burgers_odbior

max_burgers_zamowienie

max_burgers_zamowienie

max_burgers_frytki

max_burgers_frytki

max_burgers_nuggetsy

max_burgers_nuggetsy

max_burgers_salatka

max_burgers_salatka

max_burgers_fondant

max_burgers_fondant

max_burgers_taras

max_burgers_taras

max_burgers_wystroj

max_burgers_wystroj

Więcej o autorze / autorach:
Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.