Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
piątek, 22 listopada 2024 06:12

Letnisko Żoliborz, czyli polskie lato na pięknym brzegu. Materiał partnera

Obok Plaży Żoliborz działa Letnisko, to miejsce idealnie wpisujące się w klimat sielskiej i kameralnej atmosfery dzielnicy. Odnajdą się tu właściwe wszyscy – fani nocnych tańców, dobrej muzyki i aktywnego spędzania czasu. Całość spina nostalgia i nienachalny klimat retro.

Dziki i pełny zieleni żoliborski brzeg Wisły sprawia, że całkowicie odcinamy się od miejskiego zgiełku. Atut tego miejsca docenili twórcy mieszczącego się obok żoliborskiej plaży Letniska. Znajdujące się na skraju lasu, wśród drzew i z widokiem na Wisłę Letnisko przenosi nas w czasie. Już sama nazwa tego miejsca wskazuje, że stworzono je z nostalgii do dawnych czasów, gdy na wakacje wyjeżdżało się do popularnych letnisk.

Sam pomysł stworzenia tego typu miejsca okazał się strzałem w dziesiątkę, co pokazały zeszłe wakacje, bo Letnisko działa od lipca ubiegłego roku. Organizowane koncerty i wydarzenia pokazały, że idea twórców tego miejsca nie pozostała w sferze marzeń, a rzeczywiście została zrealizowana. To miejsce łączy pokolenia, co udowodniają imprezy, w trakcie których pojawiają się ludzie w różnym wieku. Widać, że dobrze się bawią zarówno 50-latkowie jak i 30, a nawet 20-latkowie.

W Letnisku odpoczniemy na łonie natury i potańczymy w rytm przebojów z minionych dekad

- Mając na uwadze okoliczności przyrody, stwierdziliśmy, że w tym miejscu brakuje polskiego lata, który każdy kocha, rozumie i ma swoje wspomnienia z nim związane. Dookoła mnóstwo jest konceptów azjatyckich czy amerykańskich, a my chcieliśmy zrobić coś innego, co będzie pasowało do tego miejsca i charakteru dzielnicy, a jednocześnie okaże się wyjątkowe – zdradza Ola Wiśniewska, pomysłodawczyni Letniska, która również prywatnie jest związana z dzielnicą. Tu mieszka jej babcia i wychowywał się jej tata. Na Żoliborzu chodziła do szkoły i ma mnóstwo przyjaciół, zaś sama dzielnica jest jej ulubioną ze wszystkich w Warszawie.

W ciągu dnia można tu odpocząć od miejskiego zgiełku, hucznych bulwarów i upałów. Wszystko za sprawą otaczającej dzikości i wyjątkowości żoliborskiego pięknego brzegu. Od czerwca ruszają zajęcia jogi, które odbywać się będą co niedzielę. W planie jest jeszcze kilka innych pomysłów takich jak kino plenerowe czy zajęcia z tańca bluesowego. Aby być na bieżąco, warto śledzić Letnisko Żoliborz na facebooku, gdzie bezzwłocznie udostępniane są wydarzenia.

Wieczorami z kolei nie zabraknie muzycznych wrażeń. Koncertowy sezon w Letnisku 2 czerwca otwiera zespół Wczasy. Tego dnia rozpocznie się cykl „Czwartkowych Przygrywek”. Zespół Letniska już dziś może zdradzić, że w planie jest koncert zespołu Muzyka Końca Lata. Na scenie nie zabraknie również muzyków grających w rytmie bluesa. Pomysły na wydarzenia i koncerty przez cały czas rodzą się w głowach załogi Letniska, więc kolejne wydarzenia będą ogłaszane na bieżąco. Obecnie prowadzone są jeszcze rozmowy nad nawiązaniem współpracy z artystką z Charkowa, która ma śpiewać i grać na pianinie.

Letnisko to też miejsce, gdzie można potupać nóżką w piątkowe i sobotnie noce w rytmie znanych i lubianych przebojów z lat 60., 70. czy 80.

Klimat retro w nienachalnym stylu

Wykreowany w Letnisku klimat retro odczuwalny jest nie tylko za sprawą sielskiej atmosfery. Ważne są również detale, jak zjawiskowy neon w kolorze żółtym wiszący nad barem i dodatki, które Ola wynajduje na targu staroci. Dodatkowo Letnisko nawiązało współpracę z panią sprzedającą kwiaty przy wyjściu z metra na placu Wilsona.

W klimacie retro utrzymana jest również karta dań i drinków. W Letnisku króluje kuchnia wegetariańska i wegańska. Uwagę przyciągają drinki, które nawiązują do polskich tradycyjnych smaków. Hitem okazała się Helenka, czyli polskie Long Island z nutą słynnej oranżady. W karcie znajdziemy też Motylą nogę czy w Brzoskwiniowym chruśniaku. – W naszych autorskich koktajlach stawiamy na polskie smaki – zaznacza pomysłodawczyni Letniska.

Letnisko Żoliborz otwarte jest od środy do niedzieli.


IMG_5587_small

IMG_5587_small

IMG_5744_small

IMG_5744_small

DSC092181

DSC092181


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.

PRZECZYTAJ