Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
czwartek, 21 listopada 2024 23:42

Piknik Olimpijski na Kępie Potockiej. To okazja do spróbowania swoich się w sportach olimpijskich

Na Kępę Potocką po dwóch latach przerwy wraca Piknik Olimpijski. W trakcie wydarzenia będzie można spotkać się i porozmawiać z olimpijczykami i poznać wiele dyscyplin sportowych.

W tym artykule przeczytasz m.in.:

- o tym w jakich dyscyplinach będzie można spróbować swoich sił w czasie sobotniego pikniku,
- jakich olimpijczyków będzie można spotkać na Kępie Potockiej.

To już 23. odsłona sztandarowej imprezy Polskiego Komitetu Olimpijskiego, który swoją siedzibę ma właśnie na Żoliborzu. To wydarzenie, które ma przybliżyć ideę sportu, a także być okazją do porozmawiania z olimpijczykami. Piknik odbędzie się w sobotę, 28 maja między godziną 12.00 a 18.30 na Kępie Potockiej.

- To nasz coroczny projekt integrujący miłośników sportu z kraju i ze świata oraz niezwykłe święto olimpizmu, promujące igrzyska i olimpijskie wartości – szacunek, przyjaźń, dążenie do doskonałości oraz fair play. Każdy piknik to kilkadziesiąt tysięcy uczestników i wiele atrakcji. Cieszę się, że po długiej przerwie będziemy mogli po raz kolejny się spotkać – mówi Andrzej Kraśnicki, Prezes Polskiego Komitetu Olimpijskiego.

W tym roku swoją obecność na wydarzeniu potwierdzili już m.in.: Natalia Czerwonka (łyżwiarstwo szybkie), Izabela Dylewska (kajakarstwo), Wojciech Fortuna (skoki narciarskie), Robert Korzeniowski (lekkoatletyka), Krzysztof Kosedowski (boks), Marek Leśniewski (kolarstwo), Piotr Małachowski (lekkoatletyka), Renata Mauer-Różańska (strzelectwo), Paweł Nastula (judo), Janusz Peciak (pięciobój nowoczesny), Andrzej Supron (zapasy), Anita Włodarczyk (lekkoatletyka), Andrzej Wroński (zapasy), i Luiza Złotkowska (łyżwiarstwo szybkie).

Przeczytaj również: Sławomir Napłoszek, zawodnik Stowarzyszenia Łuczniczy Marymont po 29 latach wraca na Igrzyska Olimpijskie

Dziesiątki dyscyplin sportowych na wyciagnięcie ręki w jednym miejscu

PKOL w ramach wydarzenia przygotował blisko 50 stanowisk, na których będzie można spróbować swoich sił w sportach olimpijskich. Chętni będą mogli pod okiem olimpijczyków i zawodowych sportowców zagrać w badmintona, hokeja na trawie, piłkę nożną, tenisa i tenisa stołowego. Z niecodziennych dyscyplin będzie można zapoznać się z żeglarstwem, saneczkarstwem, podnoszeniem ciężarów, szermierką czy sportami walki takimi jak, judo czy boks.

- Warszawa jest dumna ze swoich olimpijczyków. Wiemy, ile wysiłku trzeba, by wejść do sportowej elity. Staramy się stwarzać dzieciom i młodzieży warunki do treningu, budujemy obiekty sportowe, wspieramy stołeczne kluby. Ale do sportu konieczna jest jeszcze iskra – być może ktoś z kilku albo kilkunastoletnich uczestników sobotniego pikniku złapie tę iskrę właśnie podczas sobotniego Pikniku Olimpijskiego – mówi wiceprezydent Warszawy Renata Kaznowska.

Przeczytaj również: Mistrzowie na Sadach. Poruszające oraz wyjątkowe historie olimpijczyków i utytułowanych sportowców z Żoliborza

Gry terenowe, Koło Fortuny i warsztaty plastyczne

Dodatkowo będzie można zagrać w ultimate freesbe, krykieta, teqballa (ulubiona gra Ronaldinho) i padla (jeden z najpopularniejszych ostatnio sportów), a także wziąć udział w Grze Miejskiej. Będzie to terenowa gra o tematyce olimpijskiej – wystarczy pobrać na stoisku karty do gry (będzie przygotowanych 500 zestawów) i znaleźć 10 stacji ukrytych na terenie Pikniku Olimpijskiego, a na koniec odpowiedzieć na pytania dotyczące Olimpizmu. Do wygrania będą również nagrody.

Interesująco zapowiada się również tzw. Strefa mega-olimpijska, a w niej: strefa Letnich
i Zimowych Igrzysk Olimpijskich, a także strefa olimpijska 3D i VR

W ramach pikniku przygotowano również strefę Edukacji Olimpijskiej PKOl, w której będzie można poznać świat olimpijskich wartości. W Kole Fortuny będzie można sprawdzić swoją wiedzę o sporcie olimpijskim.

Znajdzie się również coś dla lubiących wyzwania artystyczne. W trakcie warsztatów plastycznych, będzie można przygotować torby z olimpijskim nadrukiem. Najmłodsi z kolei będą mogli wziąć udział w konkursie na projekt maskotki olimpijskiej.

fot. PKOL

Przeczytaj również: Karolina Koszewska: “Połączenie kobieta-boks coraz mniej szokuje”


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.

PRZECZYTAJ