Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
czwartek, 21 listopada 2024 22:16

Nowy salon fryzjerski Wojtka Zielińskiego na Żoliborzu. Materiał partnera

Wiosna to czas na odkrywanie i właśnie teraz na mapie Żoliborza znajdujemy nowe miejsce. To Hair Expert - salon pielęgnacji włosów Wojtka Zielińskiego! Nie jest to zwykły salon fryzjerski, to miejsce z duszą i klimatem, bo taki właśnie jest jego właściciel – artysta, profesjonalista, od lat znany i ceniony w branży fryzjerskiej i kulturalnej. Gośćmi jego salonów byli prezydenci, aktorzy, politycy, piosenkarze, ale jak sam podkreśla najbardziej lubi codzienną pracę z ludźmi. I przede wszystkim to dla nich chce być dostępny czasowo, jak i cenowo.

Od samego progu salonu Wojtek wita przyjaznym uśmiechem i z pasją zaczyna opowiadać o nowym miejscu, które stworzył. – Cenimy sobie sąsiedzką atmosferę jaka panuje na Żoliborzu. Do każdego jesteśmy pozytywnie nastawieni. Widzimy, że jest tu dużo młodych mam z małymi dziećmi, które śmiało mogą nas odwiedzać z wózkami. Nam to w żaden sposób nie przeszkadza. Tak samo jesteśmy otwarci na osoby, którym towarzyszą psy. Zawsze czeka na nie micha z wodą – mówi Wojtek i dodaje, że zaprasza do salonu każdego, kto potrzebuje zadbać o włosy. Począwszy od prostego czesania czy strzyżenia po profesjonalne zabiegi koloryzacji i regeneracji włosów.

Do współpracy w salonie przy ul. Rydygiera 11 Wojtek zaprosił fryzjerów, których zna i ceni. Wspólnie tworzą świetnie uzupełniający się zespół.

Profesjonalne fryzjerki z Ukrainy również mile widziane!

Jego przygoda z fryzjerstwem rozpoczęła się 30 lat temu. Pierwsze szlify zdobywał w najlepszym wówczas salonie fryzjerskim przy ulicy Wilczej prowadzonym przez Janusza Szymańskiego, ucznia legendarnego Antoine i twórcy fryzury „na chłopczycę”, która była inspiracją m.in. dla Coco Chanel. Kariera Wojtka nabrała tempa, gdy zaczął się szkolić w akademiach fryzjerskich na całym świecie. Pracował już wtedy przy sesjach zdjęciowych i pokazach mody prowadząc jednocześnie własny salon.

Obecnie Wojtek jako autorytet w branży fryzjerskiej, przekazuje swoją wiedzę innym adeptom tego zawodu, w tym również swojemu zespołowi, który dziś stanowi kluczowy element w funkcjonowaniu jego salonów. – Ja oczywiście też pracuję w salonie, ale poza mną jest tam także mój zespół, który składa się ze świetnych i zaufanych fryzjerów – mówi Wojtek i dodaje: – W dobie dzisiejszej sytuacji, jaką mamy za wschodnią granicą, jestem otwarty na współpracę z profesjonalistami z Ukrainy. Niedawno do naszego salonu przyszła fryzjerka z Kijowa, która miała tam swój salon. Jest świetnie przygotowana i wyszkolona więc mam nadzieję, że będzie z nami pracować.

Wbrew pozorom największą przyjemność czerpie z czesania kobiet, których nie znajdziemy na pierwszych stronach gazet.

Wojtek i jego zespół zdobył zaufanie wśród osób rozpoznawalnych - tych z telewizji i pierwszych stron gazet. Śmieje się, że te doświadczenia mogą być dla niego źródłem inspiracji do napisania książki zawierającej zabawne i czasem też życiowe anegdoty. – Gdy dzielę się tymi dykteryjkami z innymi, mówią mi, że powinienem to spisać – mówi Zieliński.

Jednak po 30 latach w branży największą frajdę sprawia mu czesanie klientek tych, które przychodzą do niego po sąsiedzku, z ulicy, po poradę, po nowy kolor i dobre cięcie. Jak sam przyznaje jego salon otwarty jest dla każdego! Świadczy o tym nie tylko bijąca wprost serdeczność, przyjazne usposobienie całego zespołu i domowa atmosfera, jaka panuje w salonie, ale również ceny. – Zrobiłem rozeznanie w najbliższej okolicy. Otwierając salon na Rydygiera dostosowaliśmy ceny za nasze usługi tak, by nie były „gwiazdorskie”, a bardziej osiągalne dla każdej kobiety – zapewnia Wojtek.

Z salonu Wojtka Zielińskiego można wyjść nie tylko z nową fryzurą, ale także z kosmetykiem jego autorstwa. Kosmetyki te mają zapewniać w domowych warunkach podtrzymanie efektów między zabiegami fryzjerskimi. Szeroką gamę produktów Wojtka, o identycznej nazwie jak jego salon przy Rydygiera, „Hair Expert” można kupić we wszystkich drogeriach Rossmann.

„Naszym celem jako fryzjerów jest przede wszystkim stworzenie takiej stylizacji by dawała szczęście”

Każde pierwsze cięcie poprzedza rozmowa. – Bardzo to lubię. Ta rozmowa jest potrzebna, zwłaszcza gdy ktoś odwiedza nasz salon pierwszy raz. Ten początkowy etap jest bardzo ważny, bo dzięki niemu wiem, jak mam uczesać daną osobę – tłumaczy Wojtek. Fryzura ma być przede wszystkim dopasowana do stylu życia kobiety, podkreślać jej urodę i sprawiać, że będzie się ze sobą czuć dobrze. – W naszej branży kluczowe jest indywidualne podejście, a nie kierowanie się wyłącznie tym, co aktualnie jest modne, jak bywa to w wielu innych salonach, które nazwałbym bardziej rzemieślniczymi – twierdzi Wojtek i jak sam przyznaje, dla niego liczy się przede wszystkim estetyka, co jest zgodne z filozofią fryzjerów artystycznych. To w jaki sposób Wojtek pracuje można też zobaczyć w programie „Daj się odmienić” emitowanym na wideo.wp.pl. – Nie chodzi o to by na siłę kogoś zmieniać, bo dana osoba może się z tym źle czuć. Naszym celem jako fryzjerów jest przede wszystkim stworzenie takiej stylizacji, która daje szczęście – mówi Wojtek.

Dodatkowo w salonie znajduje się studio opalania i światłoterapii. – Można powiedzieć potocznie, że jest to solarium. Zrobiliśmy rozeznanie i jak się okazuje brakuje w okolicy tego typu usługi. Co ważne do urządzeń dodaliśmy specjalne czerwone lampy, które nie przypalają skóry, a dają efekt anty-aging i tak jak słońce są źródłem witaminy D3, która jest niezwykle ważna, przede wszystkim, jeśli chodzi o dobry nastrój – podkreśla Wojtek.


kosemtyki-wojtka-zielinskiego-1

kosemtyki-wojtka-zielinskiego-1

kosemtyki-wojtka-zielinskiego

kosemtyki-wojtka-zielinskiego

wojtek-zielinski-2

wojtek-zielinski-2

wojtek-zielinski-3

wojtek-zielinski-3

salon-hair-ekspert

salon-hair-ekspert


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.