Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
czwartek, 21 listopada 2024 22:49

Westfield Arkadia doceniona za ekologiczne rozwiązania. Materiał partnera

Westfield Arkadia otrzymała certyfikat BREEAM, który przyznawany jest obiektom funkcjonującym w sposób proekologiczny i zgodny z zasadami zrównoważonego rozwoju.

BREEAM In-Use jest wielokryterialnym systemem certyfikacji przeznaczony dla istniejących budynków, użytkowanych przez okres minimum 2 lat. W ramach certyfikatu oceniane są zarówno rozwiązania proekologiczne zastosowane w budynku jak i efektywność zarządzania obiektem. Certyfikacja centrów była przeprowadzona w zakresie „Asset Performance” i „Management Performance”. Galeria Mokotów oraz Galeria Wileńska otrzymały ocenę Excellent w obu zakresach, natomiast Westfield Arkadia otrzymała wynik Excellent za „Asset Performance”. W procesie certyfikacji bierze się pod uwagę jakość środowiska wewnętrznego, efektywność energetyczną, dostępność transportu miejskiego, wykorzystane materiały, zarządzanie eksploatacją budynku, gospodarkę wodą oraz odpadami.

Przeczytaj również: Westfield Arkadia to nie tylko zakupy [Materiał partnera]

— Centra zarządzane przez Unibail-Rodamco-Westfield regularnie, co 3 lata przechodzą certyfikację BREEAM In-Use. Tym bardziej jesteśmy niezmiernie dumni z uzyskanego wyniku, który udowadnia, że mimo upływu lat naszych obiektów, dzięki aktywnemu zarządzaniu przez ekipy Unibail-Rodamco-Westfield, nasze centra handlowe niezmiennie spełniają coraz bardziej wymagające standardy europejskie (Bream In-Use v.6). Z roku na rok staramy się wprowadzać do naszych obiektów nowe rozwiązania i ulepszenia w ich funkcjonowaniu. Zarówno w Westfield Arkadia jak i w Galerii Mokotów czy Galerii Wileńskiej w 100% korzystamy z energii pochodzącej ze źródeł odnawialnych. Zależy nam na zwiększaniu bioróżnorodności w naszych lokalnych społecznościach. Dla przykładu w pobliżu Galerii Wileńskiej zasialiśmy 2 hektarową łąkę kwietną, zorganizowaliśmy także nasadzenia bluszczu na budynku okolicznej szkoły podstawowej oraz montaż budek lęgowych dla ptaków. W Westfield Arkadia przeprowadziliśmy całkowitą renowację zielonego dachu (jeden z największych zielonych dachów w Polsce), dzięki czemu zminimalizowaliśmy ilość potrzebnej wody do podlewania roślin — mówi Grzegorz Grajkowski, Director of Operations Unibail-Rodamco-Westfield w Polsce. — Należy także pamiętać, że zrównoważony rozwój jest jednym z filarów naszej strategii „Better Places 2030” — dodaje.

Unibail-Rodamco-Westfield potwierdza swoimi działaniami, że dbałość o środowisko jest ważna dla Grupy. W każdym z wcześniej wspomnianych centrów zmniejszono zużycia energii dzięki zastosowaniu oświetlenia LED oraz zużycie wody dzięki zastosowaniu nowoczesnych systemów sanitarnych tzw. perlatorów. URW promuje używanie transportu publicznego – przed Westfield Arkadia oraz Galerią Wileńską znajdują się stacje Veturilo, a przed budynkami oraz na parkingach centrów handlowych wydzielono specjalne miejsca dla rowerów. W każdym z 3 centrów znajdują się również stacje do ładowania samochodów elektrycznych.

Galeria Mokotów pierwszy certyfikat BREEAM In-Use uzyskała w 2012 roku, a Galeria Wileńska dwa lata później. Od tego czasu do 2019 roku – ostatniego pełnego roku, w którym centra handlowe działały bez ograniczeń – centrum handlowe na Mokotowie zmniejszyło zużycie energii o około 21% . W Galerii Wileńskiej oraz w Westfield Arkadia w latach 2018-2021 wymieniono wszystkie lampy w częściach wspólnych na ledowe – o niskim zużyciu energii elektrycznej. W kolejnych latach planowana jest wymiana urządzeń HVAC na nowoczesne o minimalnym negatywnym wpływie na środowisko. W Westfield Arkadia, pomimo rozbudowy i powiększenia budynku, do 2019 zredukowano zużycie energii o 23% oraz zużycie ciepła o 12% (względem 2014 roku).

Przeczytaj również: Nowy salon jubilerski w Westfield Arkadia – sieć luksusowej biżuterii TEILOR. Materiał partnera

Kolejnym przykładem działania na rzecz zrównoważonego są pasieki, które znajdują się na dachach warszawskich centrów handlowych – każda z nich liczy 5 uli, w których aż 250 tys. pszczół produkuje miód. Od 2015 w pasiekach Unibail-Rodamco-Westfield zebrano ponad 2300 kg miodu. Galeria Wileńska jest także miejscem zamieszkania pustułek, które znajdują się pod ścisłą ochroną. W czerwcu ubiegłego roku 5 piskląt niewielkich sokołów zostało zaobrączkowanych. Westfield Arkadia w ubiegłym roku przeprowadziła całkowitą renowację zielonego dachu, na którym pod substratem zastosowano matę drenażową. Ta zatrzymuje w sobie kilkucentymetrowe lustro wody, co zapewnia utrzymanie stałej wilgotności podłoża. Dzięki temu w okresach bezdeszczowych nie trzeba podlewać roślin, co wpływa pozytywnie na ilość zużytej wody. Na dachach wszystkich trzech centrów regularnie przeprowadzane są nasadzenia krzewów, drzew i roślin piennych, by zwiększyć lokalną produkcję tlenu i przyczyniać się do naturalnego oczyszczania powietrza.

BREEAM In-Use jest wielokryterialnym systemem certyfikacji przeznaczony dla istniejących budynków, użytkowanych przez okres minimum 2 lat. W ramach certyfikatu oceniane są zarówno rozwiązania proekologiczne zastosowane w budynku jak i efektywność zarządzania obiektem. Certyfikacja centrów była przeprowadzona w zakresie „Asset Performance” i „Management Performance”. Galeria Mokotów oraz Galeria Wileńska otrzymały ocenę Excellent w obu zakresach, natomiast Westfield Arkadia otrzymała wynik Excellent za „Asset Performance”. W procesie certyfikacji bierze się pod uwagę jakość środowiska wewnętrznego, efektywność energetyczną, dostępność transportu miejskiego, wykorzystane materiały, zarządzanie eksploatacją budynku, gospodarkę wodą oraz odpadami.

Przeczytaj również: Fundacja Sue Ryder otworzyła sklep charytatywny w Westfield Arkadia – Materiał partnera


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.