Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
czwartek, 21 listopada 2024 17:00

Weekend na Żoliborzu i Bielanach: Wydarzenia muzyczne i sportowe ze zbiórką dla Ukrainy i Kosmiczny Mecz z ukraińskim dubbingiem

Przed nami kolejny weekend i zapowiadane wydarzenia. Celem niektórych z nich jest wsparcie Ukrainy.

You Will Never Rock Alone Ukraino

Potok Drugi Dom Ludzi Rocka dołącza do niesienia pomocy Ukrainy. Cały dochód z piątkowej imprezy zostanie przeznaczony na pomoc rodzinom ukraińskich uchodźców będących pod opieką Potoku. W programie zapowiadane jest karaoke i rockoteka. Do picia serwowane będą drinki a do jedzenia pizza.

Wstęp – dowolny datek do puszki.

Kiedy? – Piątek, 11 marca, godz. 20.00
Gdzie? – Drugi Dom Ludzi Rocka

Przeczytaj również: Żoliborzanie pomagają Ukraińcom. Jak funkcjonują żoliborskie punkty pomocy?

Kosmiczny mecz: Nowa era |Космiчний Джем: Нова Ера - dubbing ukraiński

W wielu żoliborskich domach przebywają obecnie goście z Ukrainy wraz z dziećmi. Dlatego w Kinie Elektronik w najbliższą sobotę będzie wyświetlany film dla dzieci Kosmiczny mecz: Nowa era z dubbingiem ukrańskim. Być może wyjście do kina przyczyni się choć trochę do lepszego samopoczucia młodych Ukraińców i Ukrainek, którzy przeżywają rozstanie z domem.

„LeBron James i jego młodszy syn Dom zostają uwięzieni w przestrzeni cyfrowej przez zbuntowaną sztuczną inteligencję. Sportowiec musi bezpiecznie wrócić z synem do domu, prowadząc Bugsa, Lolę i całą paczkę notorycznie niezdyscyplinowanych bohaterów Looney Tunes do zwycięstwa na koszykarskim parkiecie z drużyną cyfrowych mistrzów, stworzonych przez sztuczny umysł. Takiej parady gwiazd profesjonalnej koszykówki jeszcze nie widzieliście. Tunes kontra Goons to mecz o najwyższą stawkę, który odmieni relację LeBrona z synem i udowodni, jaką moc ma zwykłe bycie sobą. Gotowe do akcji animki odrzucają konwencję, wykorzystują swoje wyjątkowe talenty, i zaskakują nawet samego „Króla” Jamesa, rozgrywając mecz po swojemu” – czytamy w opisie filmu.

Kiedy? – Sobora, 12 marca, godz. 12.00
Gdzie? – Kino Elektronik

Dezinformacja - czym jest i jak skutecznie się przed nią bronić?

Koło Naukowe Badań nad Europą organizuje konferencję poświęconą dezinformacji i fake newsom szczególnie w kontekście ostatnich rosyjskich działań. W trakcie wydarzenia wystąpią specjaliści od geopolityki, stosunków międzynarodowych i obronności.

Program konferencji:

11:35 Elity Europy Środkowo- Wschodniej wobec zagrożenia dezinformacyjnego

- dr hab. Piotr Bajda, prof. UKSW

11:55 GAFAM a rosyjska wojna informacyjna

- dr Bartosz Rydliński, UKSW

12:15 Wojna informacyjna Rosji w państwach Kaukazu Południowego

- Marek Reszuta, Instytut Prawa Wschodniego

12:35 Dezinformacja na obszarze poradzieckim: uwagi metodologiczne

- dr Michał Sadłowski, Instytut Prawa Wschodniego

13:10 Unia Europejska a dezinformacja

- dr Monika Brzezińska, UKSW

13:30 Cyberataki w Polsce- czy jesteśmy bezpieczni?

- mec Paweł Pelc, Akademia Sztuki Wojennej

13:50 Debata: dezinformacja jako wojna hybrydowa

Kiedy? – Piątek, 11 marca, godz. 11.30
Gdzie? – UKSW kampus Wóycickiego, budynek 23, sala 107

AKS ZŁY vs GKK Grodzisk Mazowiecki

Na Bielanach zostanie rozegrany mecz drugiej ligi koszykówki kobiet. AKS ZŁY zagra u siebie przeciwko GKK Grodzisk Mazowiecki.

„Zebrana kasa z cegiełek wejściowych poleci na pomoc dla naszych przyjaciół z Ukrainy” – informuje klub.

Kiedy? – Sobota, 12 marca, godz. 12.45
Gdzie? – ulica Gwiaździsta 35

„Warszawa na fotografiach z XIX wieku” – wykład

W Kalinowym Sercu odbędzie się spotkanie poświęcone kilkudziesięciu fotografiom przedstawiającym XIX wieczną Warszawę.

„Od połowy XIX w. widoki Warszawy utrwalane były już nie tylko przez malarzy. Do naszych czasów przetrwało trochę dawnych zdjęć naszego miasta, a nazwiska najbardziej aktywnych fotografów, Karola Beyera, Maksymiliana Fajansa i Konrada Brandla, stały się znane dzięki wydaniu albumów z ich zdjęciami przez Dom Spotkań z Historią” – czytamy w zapowiedzi wydarzenia, w trakcie którego przewodnik warszawski Piotr Wierzbicki wyjaśni co widać na poszczególnych zdjęciach. Archiwalne fotografie zostaną porównane ze zdjęciami przedstawiającymi współczesny krajobraz.

Kiedy? – Niedziela, 13 marca, godz. 18.00
Gdzie? – Kalinowe


wyklad-o-zoliborzu

wyklad-o-zoliborzu

mecz-koszykowki-aks-zly

mecz-koszykowki-aks-zly

fake-newsy-uksw

fake-newsy-uksw

kosmiczny-mecz

kosmiczny-mecz


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.