Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
czwartek, 21 listopada 2024 22:19

Transportery dla zwierząt, pizza na Centralny i cały utarg dla Ukrainy. Żoliborskie firmy pomagają

W obliczu inwazji Rosji na Ukrainę i napływających gości, każdy pomaga na różne sposoby. Tak też jest w przypadku żoliborskich przedsiębiorców.

W tym artykule znajdziesz odpowiedź na pytania.:

- jak żoliborscy restauratorzy pomagają Ukrainie?
- gdzie i jak na Żoliborzu można pomóc zwierzętom z Ukrainy?

Żoliborzanie od pierwszych dni wojny aktywnie angażują się w pomoc Ukrainie. Część osób jedzie na granicę, inni przyjmują gości pod swój dach czy działają w miejskich punktach zbiórek.

W weekend przy pomocy żoliborskich restauratorów ruszyliśmy z pomocą na Dworzec Centralny, gdzie panuje chaos w związku z brakiem skoordynowanej pomocy. Na miejscu dzięki pizzerii „Pepperoni” uraczyliśmy pizzą głodne i wyczerpane ucieczką przed wojną osoby. W działaniach pomógł też „Warszawski Łotr” przekazując 59 gorących dań, takich jak pierogi czy quesadillę z kurczakiem, a także „La Strada” racząc uchodźców zupą pomidorową z ryżem.

Ponadto od studia tatuaży Dirty Lust otrzymaliśmy na zakup potrzebnych rzeczy 8,5 tys. złotych. Studio zorganizowało dni otwarte na tatuowanie. Cały zysk ma być przeznaczony na środki medyczne i sprzęt taktyczny.  

Podobną pomoc oferuje Havana, która cały zysk z poniedziałku przekazuje na pomoc humanitarną i logistyczną dla Ukrainy.

Przeczytaj również: Pomoc psychologiczna dla dzieci z Ukrainy. Na Żoliborzu i Bielanach po jednym punkcie

Potrzebna pomoc również dla zwierząt

Inni przedsiębiorcy z Żoliborza pomagają prowadząc zbiórki potrzebnych w danym czasie i miejscu przedmiotów. Florabo dołącza do akcji Fundacji Animal Rescue Poland. „Zwierzęta, które uciekają razem ze swoimi opiekunami z Ukrainy potrzebują naszej pomocy. Psy i koty także czekają ze swoimi opiekunami na mrozie w wielogodzinnych kolejkach na granicy, często bez jedzenia. Wspaniali ludzie z Fundacji Animal Rescue Poland są na granicy i niosą im pomoc” – informuje Florabo. W ramach akcji zbierane są kontenerki do transportu różnej wielkości zwierzaków, smycze, szelki, kagańce, podkłady higieniczne oraz karma. Te przedmioty można przynosić do Florabo na Rydygiera 8 (na terenie Instytutu Chemii Przemysłowej). Transportery dla kotów z kolei zbiera kawiarnia Kawowiec na Elbląskiej. „Pilnie potrzebne transportery dla kotów z punktów przyjęć uchodźców na Torwarze i Modlińskiej” – czytamy na facebookowym profilu kawiarni.

Inna z żoliborskich kawiarni Fawory, w poniedziałek 7 marca zbiera rzeczy, które są potrzebne w centrum pomocy na Modlińśkiej. Wśród potrzebnych przedmiotów są m. in. przekąski dla dzieci, owoce, jogurty, kołdry, poduszki, przedłużacze, płyny do szyb, wiadra i mopy, a także worki na śmieci. Pełna lista dostępna jest poniżej.

Dzielnicowe zbiórki nadal są prowadzone

Przypominamy również o zbiórkach miejskich. Na Żoliborzu wszystkie dary można przekazywać do punktu zorganizowanego w nowej podstawówce przy ulicy Anny German. Z ostatnich informacji wynika, że oprócz jedzenia i środków medycznych potrzebne są również wózki dziecięce. Punkt w szkole działa od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 rano do 16. Ten punkt jest również miejscem, w którym wydawane są najpotrzebniejsze rzeczy Ukraińcom i Ukrainkom przebywającym już na Żoliborzu i w okolicy.

Na Żoliborzu zbiórki prowadzone są również w Miejscu Aktywności Lokalnej na Marii Kazimiery oraz w Centrum Lokalnym Żoliborz przy ulicy Rydygiera.

Przeczytaj również: Fala pomocy dla Ukrainy – tak wyglądał sobotni Prochopiknik


jedzeienie-dla-ukrainy

jedzeienie-dla-ukrainy

pomoc-ukrainie-jedzenie

pomoc-ukrainie-jedzenie


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.