Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
piątek, 22 listopada 2024 04:47

Weekend na Żoliborzu: Spacer z przewodnikiem po Żoliborzu Oficerskim i koncert zespołu odnoszącego się do muzyki ludowej

Nadchodzący weekend upłynie pod znakiem finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, ale również innych wydarzeń.

Wiki i jej sekret

To nowy film twórców „Belli i Sebastiana”, który przedpremierowo będzie można zobaczyć w Kinie Wisła. Trzonem fabuły filmu ponownie jest przyjaźń człowieka ze zwierzęciem. Tym razem główną bohaterką jest ośmioletnia Wiki, która wraz z ojcem przeprowadza się do małego miasteczka w górach. Wiki w nowym miejscu tęskni za dawnym życiem. To się zmienia, gdy w jej życiu pojawia się szczeniak, którego dostała od sąsiada. W tajemnicy przed swoim tatą zabiera go do domu. W ten sposób między psem a Wiki rodzi się przyjaźń.

„Kiedy dziewczynka dowiaduje się, że jej przyjaciel na czterech łapach to nie jest zwykły psiak, a wilcze szczenię, i że nie będzie mogła go zatrzymać, Wiki za nic w świecie nie chce się z tym pogodzić. Jak w obliczu tego niespodziewanego odkrycia potoczą się ich dalsze losy?” – czytamy w opisie filmu.

Przedpremierowe pokazy w kinie Wisła rozpoczną się w nadchodzący weekend i odbędą się w:

piątek 28.01, godz. 15:00,

sobota 29.01, godz. 14:00,

niedziela 30.01, godz. 11:45,

poniedziałek 31.01, godz. 11:45, 16:00,

wtorek 1.02, godz. 14:45,

czwartek 3.02, godz. 12:00.

Koncert Córy Mary w PraCoVnia Art-Club

Córy Mary tworzą artyści, których fascynuje muzyka ludowa. Twórczość zespołu opiera się na archaicznych pieśniach obrzędowych Słowian i Bałtów oraz na wyszukanych przez muzyków różnego rodzaju zbiorów i archiwów. „Głównym kluczem wyboru utworów są dla nich intrygujące melodie i surrealistyczne teksty wypełnione przedchrześcijańską symboliką. Niektóre z utworów wykonywane są w estetyce tradycyjnej, zdecydowana większość opiera się jednak na autorskich interpretacjach muzycznych” – czytamy w opisie sobotniego wydarzenia.

Zapowiadany koncert będzie promował wydanie płyty "Księga Pieśni". Jak informuje zespół głównym środkiem wyrazu są aranżacje wielogłosowe z akompaniamentem bębna, skrzypiec i shruti boxa, ze wspomaganiem innych instrumentów ludowych, czasem z pomocą basowej bazy elektronicznej.

Koncert odbędzie się w sobotę, 28 stycznia w PraCoVni Art-Club o godzinie 20:00. Wstęp nie jest biletowany, ale można wesprzeć artystów dowolną kwotą.

Żoliborz Oficerski, czyli spacer po pięknym brzegu

Nadchodząca niedziela jest okazją do poznania tożsamości Żoliborza Oficerskiego. Ta część dzielnicy kryje w sobie mnóstwo ciekawych historii. Uczestnicy spaceru dowiedzą się m.in. jak pierwotnie nazywała się ulica Czarnieckiego, skąd na Żoliborzu kolejka na Kasprowy Wierch, gdzie mieszkał Haller, a gdzie miał mieszkać Józef Piłsudski albo gdzie działała podziemna strzelnica.

Zbiórka na placu Inwalidów pod pomnikiem I Dywizji Pancernej gen. Stanisława Maczka o godzinie 14:00 w niedzielę, 30 stycznia. Spacer poprowadzi warszawski przewodnik - Łukasz Kulej.

Za udział w wycieczce nie jest przewidziana żadna opłata, jeżeli wycieczka się spodoba można przewodnika nagrodzić napiwkiem.

Planszówki na Żoliborzu

W Centrum Lokalnym przy ulicy Rydygiera rusza cykl spotkań, w trakcie których mieszkańcy grają w planszówki dostępne na miejscu. Spotkania odbywają się co tydzień w sobotę o godzinie 18:00.

„Nie obowiązują zapisy, ale pamiętajcie, że obowiązuje nas w środku limit 15 osób. Z uwagi na pandemię pamiętajcie jednak o kilku rzeczach: przychodzimy obowiązkowo w maseczkach, dezynfekujemy dłonie, nie przychodzimy, jeśli źle się czujemy” – czytamy w zapowiedzi wydarzenia.

30. Finał WOŚP na Bielanach

Przed nami 30. finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. W trakcie bielańskiego finału odbędzie się wiele atrakcji dla mieszkańców. W niedzielę 30 stycznia w godzinach od 12:00 do 20:00 w CRS Bielany odbędzie się bielańska impreza z okazji 30. finału WOŚP.

W trakcie wydarzenia nie zabraknie występów artystycznych, warsztatów edukacyjnych a także licytacji, loterii i festiwalu ciast. Na zakończenie imprezy zaplanowano światełko do nieba o godz. 20:00.


zoliborz-oficerski-wycieczka

zoliborz-oficerski-wycieczka

planszowki-na-zoli

planszowki-na-zoli

wosp-bielany

wosp-bielany


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.

PRZECZYTAJ