Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
piątek, 22 listopada 2024 02:30

Nowa szkoła na Żoliborzu gotowa do przyjęcia uczniów

Część uczniów z Żoliborza nowy semestr rozpocznie w nowej szkole przy Anny German.

W tym artykule przeczytasz m.in. o:

  • kiedy zabrzmi pierwszy dzwonek w nowej placówce?
  • ilu rodziców zadeklarowało chęć by ich dzieci od lutego rozpoczęły lekcje w nowej szkole?
  • jak wygląda obecnie kwestia zatrudnienia nauczycieli do nowej szkoły?

Szkoła Podstawowa nr 396 i Przedszkole nr 446 to największa inwestycja na Żoliborzu od lat. O jej rozmiarze może świadczyć fakt, że jest owocem pracy zarządów z dwóch kadencji.

Dziś przechodząc obok budynku nowego zespołu szkolno-przedszkolnego przy ulicy Anny German widać, że kurz po pracach już całkowicie opadł. Na terenie szkolnym na uczniów czeka bieżnia, kompleks boisk, siłownia plenerowa, a na przedszkolaków place zabaw. Szkoła wyposażona jest już w ławki, krzesełka, tablice multimedialne, a także sprzęt sportowy dostępny na sali gimnastycznej i w siłowni.

Przeczytaj również: Rejonizacja szkoły przy ulicy Anny German i zmiany w rejonizacji szkół podstawowych nr 92 i 68 z Żoliborza

Działa również strona internetowa SP nr 396, na której wita nas komunikat pełniącej obowiązki dyrektorki Mai Dymińskiej-Czyż: „Szanowni Państwo, Drodzy Uczniowie, z wielką przyjemnością pragnę ogłosić, że zakończyliśmy prace nad organizacją zajęć dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych. Dołożyliśmy wszelkich starań, aby nasi Uczniowie poczuli się u nas dobrze, komfortowo i bezpiecznie. Serdecznie zapraszam moich przyszłych Uczniów w mury naszej pięknej, nowoczesnej Szkoły.”

Uczniowie będą mieli do dyspozycji dwie sale gimnastyczne, siłownię, halę sportową, jasne i duże klasy, sale świetlicowe oraz dwupiętrową bibliotekę. W budynku znalazł się nawet gabinet stomatologiczny. O wyjątkowym charakterze tej placówki mogą stanowić znajdujące się w niej dwie pracownie - meteorologiczna i astronomiczna.

Strona internetowa nowej szkoły: https://sp396.edu.pl/informacje-o-szkole,27,pl

125 uczniów zadeklarowało naukę w nowej szkole po feriach

Pierwszy dzwonek w nowej szkole uczniowie usłyszą w lutym tego roku, czyli po feriach zimowych. Obecnie rodzice uczniów klas I-III otrzymali propozycję zapisania swoich dzieci do nowej szkoły. Jak udało nam się dowiedzieć, według stanu na 19 stycznia zmianę szkoły deklarowali rodzice 125 uczniów, choć jak dodaje Donata Wancel, rzeczniczka żoliborskiego Urzędu, zapytania w tej kwestii nadal spływają, stąd ostateczna liczba dzieci rozpoczynających naukę w nowej podstawówce po feriach może jeszcze ulec zmianie.

Docelowo szkołę zaprojektowano na przyjęcie 800 uczniów klas I-VIII. „Zakładamy, że naukę w szkole kontynuować będą dzieci, które rozpoczną ją w II semestrze bieżącego roku szkolnego. Od nowego roku szkolnego (2022/2023) realizowany będzie nabór do klas zgodnie z harmonogram postępowania rekrutacyjnego publicznych szkół podstawowych w Warszawie. Planujemy utworzyć pięć klas I oraz jeden oddział przedszkolny. Ostateczna liczba uczniów w szkole uzależniona będzie od deklaracji złożonych przez rodziców” – informuje rzeczniczka prasowa. Udział w rekrutacji do nowej szkoły mogą brać również kandydaci, dla których wybrana placówka nie jest szkołą obwodową. Otwarcie w pełni nowej szkoły ma odciążyć przede wszystkim przepełnioną SP nr 92 i SP nr 68.

Przeczytaj również: Zmiany w obwodach szkół na Żoliborzu. Część mieszkańców czuje się zawiedziona

Kto będzie uczył w nowej szkole?

Warszawskie szkoły zmagają się z deficytem nauczycieli. Ponadto jak wynika z najnowszych badań przeprowadzonych przez stołeczny ratusz i Uniwersytet Warszawski, aż 49 proc. nauczycieli w Warszawie chce zrezygnować z nauczania. W kontekście otwarcia nowej placówki pozyskanie kadry nauczycielskiej staje się wyzwaniem o czym wspominał w debacie samorządowej Piotr Wertenstein-Żuławski, przewodniczący Rady Dzielnicy. – W funkcjonujących od dawna szkołach na Żoliborzu też są już problemy kadrowe – mówił radny.

Jak wynika z informacji przekazanych przez Urząd Dzielnicy do 19 stycznia zawarto umowy z 8 nauczycielami, którzy mieliby uczyć w nowej szkole. Po dostarczeniu niezbędnych dokumentów 1 lutego planowane jest podpisanie umowy z 3 kolejnymi. Dodatkowo od 1 września 2022 roku chęć pracy zadeklarowało 6 nauczycieli, w tym 3 nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej, 2 – wychowawców świetlicy i logopeda. „W związku z dynamiczną sytuacją na rynku pracy przedstawione dane mogą ulec zmianie” – zastrzega Donata Wancel.

Przeczytaj również: Żoliborz oficjalnie z nową szkołą i przedszkolem


szkola-przy-anny-german-2

szkola-przy-anny-german-2

szkola-przy-anny-german-3

szkola-przy-anny-german-3

szkola-przy-anny-german-4

szkola-przy-anny-german-4

szkola-przy-anny-german-1

szkola-przy-anny-german-1

Więcej o autorze / autorach:
Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.

PRZECZYTAJ