Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
czwartek, 21 listopada 2024 14:30

Katarzyna Pakosińska: "Mój przepis na jesienny wieczór? Dobry serial, gorąca czekolada i najbliżsi"

Jak utrzymać szczęśliwy związek, zawalczyć o swoje szczęście, a przede wszystkim - jaką przyszłość wywróżył aktorce słynny profesor Aleksander Bardini? Odpowiedzi na te pytania poznamy już 28 listopada. W Teatrze Kamienica trwają ostatnie próby do premiery spektaklu "Dobry wieczór z Pakosińską". Aktorka znana z Kabaretu Moralnego Niepokoju od ponad dwóch dekad rozśmiesza i bawi publiczność. Tym razem z energią opowie o sobie, podzieli się życiowymi doświadczeniami i przemyśleniami. Skoro udany wieczór w teatrze, to tylko z Katarzyną Pakosińską - spójrzmy na to jednak z drugiej strony. Pani remedium na jesienną szarugę? Wystarczy, że nie muszę wyjść z domu (śmiech) - świetna okazja, by obejrzeć dobry serial, na przykład Peaky Blinders, koniecznie gorąca czekolada i najbliżsi. Tak w skrócie wygląda mój najukochańszy wieczór. W ogóle spędzanie czasu z rodziną i ludźmi to jest to, czego najbardziej potrzebuję i oczekuję. "Dobry wieczór z Pakosińską" zapowiada się niczym świetna andrzejkowa impreza, ale niektórzy pewnie poczują się wywołani do tablicy... Rzeczywiście, zaprosimy widzów na scenę, choć nie będzie odpytywania (śmiech) Pamiętajmy też, że przed andrzejkami są jeszcze katarzynki - co prawda świętuję imieniny na wiosnę, ale może to jest sugestia, by do monodramu wprowadzić wróżbę? Podczas spektaklu idziemy jak "po sznurku", trzymamy się scenariusza, ale wydaje mi się, że już po kilku odsłonach improwizacja pozwoli nam urozmaicić wiele scen. Dobry Wieczor Pakosinska Plakat I nikt nie powie, że jesienna szaruga daje mu się we znaki. Bardzo łatwo przechodzę jesień, nazywam to "rozświetleniem wewnętrznym". Bardziej przeżywam koniec wakacji, ale to też krótko działa, ponieważ wystarczy, że otwieram pudełko ptasiego mleczka i już jest wesoło (śmiech). W trzech słowach - czekolada, dźwięki, muzyka. W spektaklu wystąpi przecież Grupa Mocarta, niezmiernie cieszę się, że na scenie zagoszczą ciekawe piosenki w inspirujących aranżacjach. Ogromny ukłon w stronę moich kolegów, ponieważ to niesamowita niespodzianka z ich strony. Muzyka niejednego widza porwie do tańca. Myślę, że ja też będę chętnie zapraszała na scenę, taka moja natura jest... Taniec solo, w parze, a może zespołowa choreografia? Na pewno będą to pary. Zdradzę jeszcze, że będę chciała nauczyć tańca gruzińskiego, który jest tylko zastrzeżony dla Gruzinów. Uważają, że wyłącznie ci, u których płynie ich krew, mogą poznać jego tajniki. Postanowiłam przełamać stereotyp i postaram się chociaż kilku elementów nauczyć. Jeśli ktoś z czytelników będzie wybierał się do Gruzji, będzie idealnie do tej wyprawy przygotowany (śmiech).
Bardziej przeżywam koniec wakacji, ale to też krótko działa, ponieważ wystarczy, że otwieram pudełko ptasiego mleczka i już jest wesoło
I z pewnością miło zaskoczy jej mieszkańców. To oczywiście ma dalsze profity - wtedy można zagościć na kilku biesiadach, ponieważ turysta staje się swego rodzaju "atrakcją". Zresztą moim ideałem jest, aby podczas wieczoru spełniły się różne marzenia wielu widzów - może pierwszy raz się uśmiechną, zaśpiewają wśród znajomych, zadebiutują na tanecznym parkiecie? Nie będzie zaskoczeniem, że słowo-klucz podczas "Dobrego wieczoru z Pakosińską" to gościnność. Fantastycznie jest się wybrać całą paczką - później możemy sobie robić zdjęcia, a może jeszcze inna niespodzianka się pojawi po spektaklu? Z Katarzyną Pakosińską rozmawiał nasz reporter, Patryk Świerlikowski. fot. Jakub Krysiak

Dobry Wieczor Pakosinska Plakat

Dobry Wieczor Pakosinska Plakat

Więcej o autorze / autorach:
Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.