Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
czwartek, 21 listopada 2024 22:53

Zadbaj o wzrok z FRAME. Materiał partnera

O tym jak zapewnić komfort widzenia i co kupić pod choinkę swoim bliskim podpowiadają Sylwia i Maciek, eksperci od dobrego widzenia. Mija ponad rok działalności FRAME, miejsca na Żoliborzu, w którym wielu mieszkańców dzielnicy rozwiązało swój problem z codziennym funkcjonowaniem dzięki temu, że zadbali o swój wzrok.

Salon Optyczny FRAME na Żoliborzu dba o wzrok mieszkańców dzielnicy już od roku. – Zostaliśmy ciepło przyjęci przez lokalną społeczność i nasze obawy, które na początku były obecne szybko zniknęły. Z każdym miesiącem i dniem spędzonym na Żoliborzu robi się nam coraz milej i odczuwamy bardzo przyjazny oraz sąsiedzki klimat, z którego ta dzielnica słynie. Zorganizowaliśmy też kilka wydarzeń za sprawą, których jeszcze bardziej zintegrowaliśmy się z mieszkańcami – podsumowuje pierwszy rok działalności Maciek Zbąski, jeden z właścicieli Salonu Optycznego FRAME

I dodaje: – Czujemy się częścią tego miejscai jesteśmy za to ogromnie wdzięczni wszystkim mieszkańcom Żoliborza.

Jak przystało na miejsce, które jest przyjazne zwierzętom, niekiedy we FRAME przybyłych gości może przywitać uroczy Dexter, pies Maćka. 

– Tworząc to miejsce wiedzieliśmy, że najważniejszym punktem jest swobodna atmosfera, aby każdy mógł bez skrępowania rozwiązać swoje problemy ze wzrokiem. Przedświąteczne porządki warto rozpocząć od wzroku, który często daje o sobie znać w okresie jesienno-zimowym – mówi Sylwia Szarkiewicz, właścicielka FRAME i optometrystka. Chcąc zadbać o swój wzrok musimy zacząć od badania wzroku, które powie nam w jaki sposób pomóc swoim oczom. 

Jesień i zima, to okres, kiedy szczególnie należy zadbać o swój wzrok

Okres jesienno-zimowy jest wymagający dla naszego wzroku. Powodów jest kilka. Pierwszym z nich jest mniej światła słonecznego. Efektem krótszego dnia jest fakt, że więcej czasu spędzamy w pomieszczeniach, przy sztucznym oświetleniu, często kiepskiej jakości.

Światło jest kluczowe dla tworzenia prawidłowego obrazu na siatkówce, a niestety niejednokrotnie zapominamy o tym jak istotne jest odpowiednie oświetlenie. Bardzo często pracujemy w zbyt ciemnych pomieszczeniach, a jedynym źródłem światła jest mała lampka biurkowa albo poświata monitora. – Najgorsze dla naszego wzroku jest małe punktowe źródło światła ustawione bezpośrednio przy oczach. Między innymi smartfony, które tak uwielbiamy “scrollować” w ciemności. Wtedy najczęściej pojawiają się symptomy, których nie wiążemy z wadą wzroku. Są to m.in. bóle głowy, zmęczenie, zaczerwienienie oczu, które silnie alarmuje o konieczności zadbania o wzrok. Często musimy działać wielotorowo: skorygować nawet niewielką  wadę wzroku, nosić przepisane okulary, ale również zadbać o odpowiednie oświetlenie – mówi Sylwia. 

Pozostając w tematyce światła - istotnym elementem w codziennej profilaktyce wzroku jest również światło słoneczne. Szczególnie zainteresowani tym tematem powinni być rodzice. – Dzieci powinny spędzać minimum dwie godziny w świetle słonecznym. Oko dziecka w celu prawidłowego rozwoju potrzebuje ekspozycji na światło słoneczne. Taka aktywność może uchronić nasze dzieci przed rozwojem krótkowzroczności, czyli wady wzroku będącej plagą współczesnego świata – wyjaśnia optometrystka.

W okresie jesienno-zimowym kluczowe jest też odpowiednie nawilżenie powietrza, a także samego siebie poprzez picie wody. Rozgrzane kaloryfery wysuszają powietrze, co wpływa na nasz wzrok. – Co ciekawe nieodpowiednie nawilżenie powierzchni oka może dawać podobne wrażenie jak wada wzroku. Obraz jest zamazany, mało stabilny, oczy się męczą i czerwienią. Często takie problemy odczuwają osoby pracujące przed komputerem, ponieważ rzadziej mrugają, co w połączeniu z suchym powietrzem skutkuje wysychającą spojówką – dodaje Sylwia. 

Odpowiednia profilaktyka kluczowa jest również wśród osób, które jeżdżą na co dzień samochodem, co może okazać się trudne dla osób z nieskorygowaną wadą wzroku, zwłaszcza w trudnych, jesiennych lub zimowych warunkach. – Nasze oczy jedynie rejestrują obraz, ale za jego świadomość i interpretację odpowiada mózg. To on podejmuje decyzję w jaki sposób powinniśmy zareagować na daną sytuację. Ważne jest więc, aby to co rejestrują nasze oczy było jak najbardziej wyraźne i precyzyjne, tak by nasz mózg otrzymał kompletną informację. Ma to szczególne znaczenie właśnie nocą, kiedy nawet niewielka wada wzroku powoduje znaczne pogorszenie parametrów widzenia. W rezultacie wydłuża się nasz czas reakcji i zmniejsza bezpieczeństwa nasze i innych uczestników ruchu – precyzuje Sylwia.

I dodaje: – Należy pamiętać, że w profilaktyce wzroku najważniejsze są regularne badania - w świecie idealnym raz na rok. Chyba, że specjalista zalecił inną częstotliwość kontroli.

Podaruj swoim bliskim radość wyraźnego widzenia

Decyzję o profilaktyce wzroku naszych bliskich możemy podjąć za nich, bo we FRAME oprócz okularów „skrojonych” na wymiar i badań wzroku dostępne są również bony, które bez wątpienia są idealnym prezentem na nadchodzące święta.

– Podjęcie decyzji jaki prezent kupić swoim bliskim jest bardzo trudne i często czasochłonne. Każdy z nas chce, by było to coś ładnego i jednocześnie użytecznego oraz wyjątkowego. W pewnym momencie każdy, kto postawi trzy takie kryteria, czuje się zagubiony. Bon, który proponujemy może być zasilony na dowolną kwotę – mówi Maciek.

– Gorąco zachęcamy do rozważenia takiego prezentu, bo łączy w sobie kilka pięknych elementów: troskę o zdrowie najbliższych, radość z wyraźnego widzenia każdego dnia oraz piękno okularów samych w sobie. W dodatku całość jest podana jako gotowy upominek pod choinkę – dodaje Sylwia. Bon może okazać się doskonałym prezentem dla osób, które odwlekają w czasie zbadanie wzroku, nie są zadowolone ze swoich oprawek, bądź mają trudności ze znalezieniem tych jednych jedynych - idealnych.

Wejdź na stronę frameoptics.pl i dowiedz się więcej na temat bonu podarunkowego, który możesz podarować bliskim jako prezent pod choinkę.

Dalsze plany na rozwój FRAME. Nowe okularowe perełki  i dodatkowa przestrzeń przeznaczona do indywidualnej stylizacji

– W naszym  podejściu do wyboru okularów od początku chcemy zaopiekować się naszym gościem i pomóc mu w często bardzo trudnej, pierwszej selekcji opraw. Mamy sposoby i odpowiednie „know how”, dzięki któremu wiemy jakie okulary komu będą pasować – opowiada Maciek.

Odpowiedni dobór okularów możliwy jest we FRAME dzięki szerokiej gamie kształtów i marek opraw, które charakteryzuje nie tylko jakość, ale także unikalność ze względu na swój kraftowy charakter. – Niezmiennie będziemy poszerzać wybór marek, które produkują oprawy ręcznie robione o nietypowym kształcie i indywidualnym charakterze. Nie oznacza to, że rezygnujemy z opraw w klasycznych kształtach. Jest wręcz odwrotnie - wiemy już czego najczęściej oczekują nasi goście i możemy już po ponad roku doświadczeń jeszcze lepiej trafiać w ich okularowe gusta i fantazje. To niesamowicie ekscytujące, gdy widzimy radość naszych klientów po założeniu swoich wymarzonych okularów. Dopiero zaczynamy się rozkręcać – zdradza kreśląc plany na przyszłość Maciek. 

Wkrótce wybór okularów we FRAME będzie mógł odbywać się w jeszcze bardziej kameralnej i intymnej atmosferze. – Chcemy zapewnić możliwość indywidualnej stylizacji i doboru okularów, by wyjść naprzeciw osobom, które wolą przejść przez cały proces komfortowo w spokoju i zaciszu naszego salonu – wyjaśnia Sylwia. 


frame-1

frame-1

frame-12

frame-12

frame-3

frame-3

bon frame 1

bon frame 1


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.