Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
sobota, 23 listopada 2024 16:53

Westfield Arkadia zaprasza na spotkanie z historią. Mobilny Wirtualny Teatr Historii „Niepodległa” przed centrum handlowym z okazji Święta Niepodległości - Materiał Partnera

Od 5 do 10 listopada przed głównym wejściem Westfield Arkadia stanie mobilne centrum edukacyjne, które za pomocą hologramów, makiet czy pokazu VR przybliża historię II RP. Wystawa pojawiła się już w 20 miastach Polski. Wstęp jest bezpłatny.

Wirtualny Teatr Historii „Niepodległa” znajduje się we wnętrzu specjalnie przystosowanego, rozkładanego samochodu ciężarowego, który podzielono na kilka stref. Nowatorska forma wystawy pozwala przybliżyć historię Polski w zupełnie nowy sposób, doświadczyć jej z bliska dzięki technologii. Odwiedzający mogą poznać najważniejsze wydarzenia i osiągnięcia Polaków z pierwszych lat po odzyskaniu niepodległości oraz historie lokalnych bohaterów – nauczycieli, inżynierów, działaczy, którzy dbali o zachowanie polskiej tożsamości w swoich społecznościach.

Przeczytaj również: Fundacja Sue Ryder otworzyła sklep charytatywny w Westfield Arkadia – Materiał partenra

— Po raz kolejny na klientów Westfield Arkadia czeka wyjątkowa atrakcja. Z okazji zbliżającego się Święta Niepodległości, we współpracy z Biurem Programu „Niepodległa”, mamy przyjemność zaprosić wszystkich do Wirtualnego Teatru Historii „Niepodległa”. W ten sposób chcemy przybliżyć historię naszego kraju oraz postacie, które doprowadziły do odzyskania niepodległości. Ta multimedialna wystawa jest wyjątkowa i przede wszystkim przystępna w odbiorze dla uczestnika w każdym wieku – powiedział Sławomir Kuliński, rzecznik prasowy Westfield Arkadia. 

Zastosowanie nowoczesnych technologii pozwoliło na zeskanowanie w 3D i prezentowanie jako hologramy artefaktów Ojców Niepodległości i pamiątek po oddziałach Legionów Polskich. Zastosowanie takiego sposobu prezentacji pozwala na obejrzenie z różnych stron przedmiotów codziennego użytku znanych postaci historycznych, takich jak: czapka „Maciejówka” Józefa Piłsudskiego, książka Romana Dmowskiego czy oficerki Wincentego Witosa. Goście wystawy mogą również przenieść się w czasie za pomocą pokazu VR, w którym każdy może stać się bohaterem filmu „Wiktoria 1920” i razem z towarzyszami broni wziąć udział w misji dostarczenia meldunku do warszawskiej cytadeli.

– Mobilny Wirtualny Teatr Historii „Niepodległa” to multimedialne centrum edukacyjne, które może dotrzeć z ekspozycją do nawet najbardziej odległych miejscowości. W tym roku nasze mobilne muzeum odwiedziło w sezonie letnim 20 miast w Polsce i pozwoliło na pokazanie naszej wystawy ponad 8,5 tys. zwiedzającym – powiedział Jan Kowalski, dyrektor Biura Programu „Niepodległa”. – Interaktywne stanowiska pozwalają pokazać ważny fragment historii w nowy sposób. Mam nadzieję, że goście odwiedzający centrum Westfield Arkadia znajdą coś ciekawego dla siebie w Wirtualnym Teatrze Historii „Niepodległa” – dodał Kowalski.

Przeczytaj również: Lady Gaga zachwyciła fanów podczas występu online zaprezentowanego w Westfield Arkadia – Materiał Partnera

Wyjątkowym elementem ekspozycji jest makieta polskiego pawilonu przygotowanego na Międzynarodową Wystawę Sztuki Dekoratorskiej i Wzornictwa w Paryżu w 1925 roku, który był świadectwem odrodzenia Polskiej kultury i sztuki.

Gospodarzem mobilnego centrum edukacyjnego jest naturalnej wielkości hologram Marszałka Józefa Piłsudskiego, którego głos wita i żegna gości. Szlak zwiedzania kończy fotobudka, w której każdy będzie mógł zrobić sobie zdjęcie z wybranym Ojcem Niepodległości, które zostanie wysłane na podany adres e-mail.

Wstęp na wystawę jest bezpłatny. Zwiedzanie stref trwa około pół godziny, do czego należy doliczyć dodatkowe pół godziny na obejrzenie filmu VR. Wystawę, dzięki specjalnie przygotowanej rampie, mogą zwiedzać także osoby z niepełnosprawnościami. Goście zobowiązani są do zachowania obowiązujących zasad ostrożności przeciwdziałania rozprzestrzenianiu się COVID-19.

Wystawę będzie można zwiedzać codziennie od 5 do 10 listopada w godzinach 12:00-20:00, z wyjątkiem niedzieli 7 listopada, kiedy wystawa będzie dostępna dla zwiedzających w godzinach 10:00-18:00


th-4

th-4

TH-2

TH-2

wystawa-wa-1

wystawa-wa-1

Więcej o autorze / autorach:
Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.

zachmurzenie umiarkowane

Temperatura: 2°C Miasto: Warszawa

Ciśnienie: 1019 hPa
Wiatr: 37 km/h