Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
czwartek, 21 listopada 2024 14:27

Moc warzyw w japońskiej oprawie. Youmiko Vegan Sushi już na Żoliborzu - Materiał partnera

Żoliborz wreszcie doczekał się najlepszego sushi w Warszawie. Co ważne Youmiko Vegan Sushi odczarowuje mit, że warzywa są nudne, a weganie skazani są jedynie na rolsy z ogórkami.

Warszawa jest miastem zyskującym w Europie, a nawet na świecie, miano raju dla wegan. Youmiko jest miejscem, które udowadnia, że wegańskie jedzenie wcale nie jest nudne. Jakość tego miejsca podkreśla fakt, że na portalu tripadvisor.com Youmiko zajmuje najwyższą pozycję spośród wszystkich stołecznych susharni.

Youmiko Vegan Sushi to koncept, który zrodził się pięć lat temu. – Wtedy pomysł stworzenia miejsca, w którym serwowane jest wegańskie sushi wydawał się wszystkim szalony. Mimo że trend na wegańskie jedzenie w Warszawie był już dość silny, wiele osób na wieść o wegańskim sushi pukało się w głowę – opowiada Michał Juda właściciel trzech lokali Youmiko Vegan Sushi.

Pierwsza susharnia powstała właśnie 5 lat temu przy ulicy Hożej. Około rok temu możliwość skosztowania wegańskiego sushi mają mieszkańcy Mokotowa, a od kilku dni również mieszkańcy Żoliborza. - Bardzo szybko zaskarbiliśmy sobie wdzięczność i sympatię wielu osób. Co ciekawe naszymi klientami nie są głównie weganie tylko ludzie, którzy chcą zjeść po prostu coś pysznego, nowego i ciekawego. Spotykam się z opiniami, że wielu z nich ogranicza ilość spożywanego mięsa – stwierdza Michał i dodaje: - Staramy się pokazać, że z samych warzyw można stworzyć wyjątkowe i smaczne dania.

Barwne i sycące zestawy

Sushimasterzy Youmiko wykazują się niesamowitą kreatywnością. Polskie warzywa takie jak m.in. kalafior, seler czy por za sprawą połączenia z japońskimi technikami przyrządzania sushi zyskują nieoczywisty smak. Jako przykład połączenia polskiego warzywa z japońskim dodatkiem można wymienić kalarepę, która marynowana jest w liściach kombu, czyli glonach. – Oczywiście używamy również zagranicznych produktów takich jak awokado, ale staramy się by większość składników stanowiły polskie warzywa – wyjaśnia właściciel Youmiko Vegan Sushi.

Hosomaki, futomaki, gunkan i nigiri z surowych, marynowanych oraz pieczonych warzyw różnią się od tradycyjnego sushi nie tylko smakiem, ale także samym wyglądem. Kreatywność sushimasterów objawia się nie tylko w nadaniu oryginalnego smaku polskim warzywom, ale także w wyglądzie. W efekcie serwują estetyczne i kolorowe sushi, które przed zjedzeniem zwyczajnie cieszy oko.

Wizyta w Youmiko może okazać się niezwykłym doświadczeniem. W menu nie znajdziemy informacji na temat składników nigiri czy futomaków. Wynika to z tego, że właściciele przywiązują ogromną uwagę do sezonowości i świeżości wykorzystywanych produktów. - Nasi goście mogą zdać się na nas, bo zaserwujemy im to, co jest najlepsze danego dnia. Oczywiście uwzględniamy wszystkie alergie pokarmowe i jeżeli ktoś czego nie je to po prostu o tym mówi. W ten sposób działamy od 5 lat i to też nas wyróżnia od pozostałych susharni w Warszawie. Może niektórym to się nie podobać, ale my wychodzimy z założenia, że wolimy dać to, co mamy najlepsze danego dnia, niż przepraszać później, że czegoś nie mamy, bo warzywa nie były takiej jakości jak byśmy chcieli – wyjaśnia Michał Juda. Na miejscu codziennie w godzinach od 12 do 16 dostępne są również lunche.

Dlaczego Żoliborz?

Jak widać, koncept twórców Youmiko pokochali żoliborzanie.  – Nasza obecność tutaj wynika z faktu, który zaobserwowaliśmy podczas lockdownu. Statystki pokazały, że bardzo dużo zamówień z dostawą pochodziła z Żoliborza – wyjaśnia Michał.

Youmiko Wegan Sushi na Żoliborzu znajduje się przy ulicy Rydygiera 16, gdzie kiedyś mieścił się PaTaThai. - Wiem, że w przeszłości były kontrowersje związane z samym lokalem. My jednak sprawdziliśmy każdy aspekt pod kątem prawnym i zadbaliśmy o to by wszystko było tak jak trzeba. Byłem przez cały czas w kontakcie ze wspólnotą i wiem jakie były zastrzeżenia do poprzedników. Myślę, że będziemy dobrymi sąsiadami – zapewnia Juda.

Youmiko Vegan Sushi to sieć restauracji oferujących wegańskie sushi w trzech lokalizacjach w Warszawie: w Centrum (Hoża 62), na Mokotowie (Narbutta 83) i Żoliborzu (Rydygiera 16). 


sushi-youmiko-vegan-1_edited-2-1

sushi-youmiko-vegan-1_edited-2-1

youmiko_1

youmiko_1

youmiko

youmiko

sushi-12

sushi-12


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.