Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
czwartek, 21 listopada 2024 18:32

Weekend na Żoliborzu i Bielanach: Koncert, warsztaty z pływania na SUP-ie i zwiedzanie dzielnicy z przewodnikiem

Nadchodzi weekend a wraz z nim okazje do aktywnego spędzenia czasu. Oto kilka propozycji na wypoczynek.

Żoliborz. Ten Oficerski. Spacer z przewodnikiem

Niedzielny spacer będzie przebiegał przez zielone uliczki pamiętające międzywojnie. Wzdłuż nich stoją miejskie wille inspirowane szlacheckimi dworkami, śmiałe koncepcje urbanistyki lat 20 tych, nowatorskie rozwiązania przestrzenne. Niecodzienne są również założenia urbanistyczne jakie zastosowano w tej części Żoliborza. „To »Kolonia Oficerska« przeznaczona dla generalicji i wysoko postawionych wojskowych, przyjemne i dobrze pomyślane miejsce do życia. A co przedtem? Co zanim wprowadzą się zasłużeni żołnierze z rodzinami? I co obecnie?” – czytamy w zapowiedzi wydarzenia.

Start: 3 października (niedziela) o godz. 12:00. Zbiórka na Placu Inwalidów (pod Pomnikiem 1 Dywizji Pancernej gen. Maczka- ten z husarskimi skrzydłami).

Przeczytaj również: Październikowa uczta kulturalna w Bielańskim Ośrodku Kultury – Materiał partnera

Chodnikov w PraCoVni

Już w najbliższą sobotę, 2 października o godzinie 20 w PraCoVni na Żoliborzu odbędzie się koncert wyjątkowego składu. Chodnikov, jak określają się sami artyści, to ciało producencko-wokalne wyhodowane na krakowskich Dębnikach. „Muzyczny megazord o czterech głowach. Hip-hopowy gawędziarz, funkowy wodzirej i rockandrollowa hulanka w jednym. Pod koniec 2020 roku wydali swój debiutancki album pt. Płyta Chodnikova” – czytamy w zapowiedzi wydarzenia.

SUPer Żoliborz

SUP staje się w Polsce coraz powszechniejszą dyscypliną. Na Żoliborzu jest idealne miejsce do stawiania pierwszych kroków w tejże dyscyplinie. Kanałek na Kępie Potockiej w weekend opanują amatorzy SUP-a.

W czasie trwającego przez cały weekend wydarzenia odbędą się m.in. warsztaty wiosłowania na deskach SUP, zajęcia SUP jogi i wyścigi w czterech kategoriach wiekowych. Na wydarzenie obowiązują zapisy. W tym celu należy napisać wiadomość na adres: [email protected] wpisując w tytule wiadomości SUPer Żoliborz.

Szczegóły na temat wydarzenia znajdują się w linku ukrytym tutaj.

Przeczytaj również: Ruszają konsultacje społeczne w sprawie Parku Żeromskiego. W sobotę spacer z ekspertami

Stalowe Zawody by Hutnik – Żoliborz

Kępa Potocka w sobotę będzie opływać w wydarzenia sportowe. Tym razem w sobotę na Kępie Potockiej w godzinach od 11:00 do 14:00 odbędą się zawody z Crossfit. Jak podkreśla organizator zawody mają stanowić doskonałą formą przygotowań także do innych sportów jak biegi przeszkodowe, kulturystyka, itp. „Crossfit buduje i rozwija wydolność, wytrzymałość, siłę, moc, szybkość i koordynację. Łączy w sobie kwintesencję sportów siłowych (podnoszenie ciężarów), gimnastyki (podciągnięcia i wsparcia siłowe na drążkach) i sportów wytrzymałościowych” – wyjaśniają organizatorzy.

„Zawodnicy będą startować co kilka minut. O kolejności startu decyduje kolejność zgłoszeń O zadaniach do wykonania zawodnicy dowiedzą się od organizatorów przed startem. Zadania będą konstruowane z klasycznych zestawów wchodzących w skład treningu crossfit” – czytamy w zapowiedzi wydarzenia.

Udział w zawodach jest bezpłatny, ale obowiązują zapisy za pośrednictwem strony dostępnej tutaj.

Carribean vibe, warsztaty taneczne

W niedzielę 3 października o godzinie 13:30 w Akademii Wychowania Fizycznego odbędą się warsztaty tańca egzotycznego. W świat tańców rodem z karaibskich wysp wprowadzi Martica Zalvidar. „Salsa, reggaeton, bachata, a może merengue? Przyjdź i daj się zaskoczyć fuzji słonecznych rytmów i pozytywnej energii. Tańce karaibskie to energetyczne ruchy ciała, zmysłowa praca bioder i dużo uśmiechu” – zachęcają organizatorzy wydarzenia.

Warsztaty są przeznaczone dla osób powyżej 16. roku życia. Obowiązują bezpłatne zapisy, których można dokonywać po kliknięciu w ten link.

Przeczytaj również: Olga Łasak: „To nie jest tak, że my kogoś wyśmiewamy, tylko pokazujemy rzeczywistość”


234823304_965095094041870_246816288780508045_n

234823304_965095094041870_246816288780508045_n

sup

sup


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.