Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
piątek, 22 listopada 2024 00:21

Park Żeromskiego. Ruszają konsultacje społeczne w sprawie zasad użytkowania i jego funkcji

Przeprowadzając konsultacje społeczne Zarząd Zieleni Warszawskiej chce poznać opinie mieszkańców w sprawie funkcji i zasad korzystania z samego Parku Żeromskiego oraz znajdujących się na jego terenie Prochowni Północnej i Południowej.

W październiku Zarząd Zieleni Warszawskiej przeprowadzi konsultacje społeczne w sprawie zasad użytkowania i funkcji Parku Żeromskiego. „W odniesieniu do przestrzeni Parku im. Stefana Żeromskiego będziemy rozmawiać o: sposobie korzystania z terenu parku – obecnym i oczekiwanym, zasadach użytkowania parku, tych codziennych lub okazjonalnych, w tym związanych z bezpieczeństwem, kulturą czy rekreacją, tym, co się w nim podoba, a co należałoby ulepszyć, formach i tematyce organizowanych wydarzeń” – informuje ZZW.

Przeczytaj również: Żoliborz włącza się do walki ze zmianą klimatu

ZZW chce poznać opinie mieszkańców w sprawie Prochowni Południowej i Północnej

Park Żeromskiego znajduje się w centralnej części Żoliborza. To miejsce chętnie odwiedzane przez mieszkańców, znajdujące się w sąsiedztwie najważniejszego węzła komunikacyjnego w dzielnicy. Park ma długą historię czego dowodem są znajdujące się w nim zabytkowe budynki: dwie prochownie. W północnej znajduje się klubo-kawiarnia, która animuje życie kulturalne w tej części Żoliborza. To m.in. za sprawą tego miejsca żoliborzanie chętnie odwiedzają Park Żeromskiego.

W Prochowni Południowej swoją siedzibę ma Młodzieżowy Strajk Klimatyczny. – Każdy może przyjść zasięgnąć u nas informacji na temat zmian klimatu, katastrofy klimatycznej, która się zbliża – wyjaśniała przy okazji otwarcia „Sprzężenia”, bo tak nazwano siedzibę MKS, aktywistka ruchu klimatycznego.

Konsultacje społeczne będą też prowadzone w odniesieniu do budynków Prochowni Północnej i Południowej. Opinie będą zbierane w sprawie zagospodarowania, funkcji i oferty budynków.

Przeczytaj również: Plac zabaw w Parku Żeromskiego doczeka się remontu. Motywem przewodnim ma być literatura

Co z Fortem?

Trzecim obiektem znajdującym się w parku jest, obecnie dzierżawiony od miasta przez prywatny podmiot, Fort Sokolnickiego. Obowiązująca dziś umowa ma wygasnąć w kwietniu przyszłego roku.

źródło: ZZW

Dzielnica chce by Fort stał się częścią żoliborskiego Domu Kultury. Podczas wrześniowego posiedzenia połączonych komisji ochrony środowiska, ładu przestrzennego oraz dialogu społecznego poświęconemu właśnie działaniom ZZW w parku, radni postulowali, by w raporcie z konsultacji uwzględniono pytania, wątpliwości i uwagi dotyczące funkcjonowania Fortu Sokolnickiego. Zebrana wiedza miałaby posłużyć przy konsultacjach społecznych dotyczących zapowiadanego na Żoliborzu Domu Kultury.

Spacer z ekspertem, konsultacje w terenie i online

Konsultacje społeczne w sprawie funkcji i zasad użytkowania Parku Żeromskiego oraz Prochowni Północnej i Południowej, które są w zasobach ZZW rozpoczną się 1 i potrwają do 29 października.

Udział w konsultacjach będzie możliwy online jak i stacjonarnie.

Przez cały okres trwania konsultacji będzie można przesłać opinię mailem na adres [email protected]. Dodatkowo 26 i 28 października w godz. od 18 do 20 odbędą się dwa spotkania online. Każdy kto chciałby wziąć udział w wydarzeniu musi skontaktować się z ZZW pisząc na maila [email protected].

Opinie mieszkańców będą zbierane również w terenie. Na obszarze parku, 16 i 17 października w godz. od 11:00 do 14:00, stanie namiot, w którym będzie można porozmawiać na temat przyszłości zielonej ostoi w centrum Żoliborza. Z kolei 7 (godz. 12:00), 11 (godz. 11:00 – 14:00) i 19 (godz. 15:00 – 18:00) października w parku oraz jego okolicach będzie stacjonował mobilny punkt konsultacji.

W najbliższą sobotę, 2 października o godz. 11:00 odbędzie się spacer z ekspertami z dziedziny przyrody. „Potrzeby i oczekiwania mieszkańców, które wybrzmią w ramach konsultacji społecznych będą istotnym dopełnieniem wytycznych, którymi ZZW kieruje się zarządzając i administrując tą przestrzenią parkową” – podkreśla ZZW.

Przeczytaj również: Park Żeromskiego objęty szczególną ochroną


ZZW-PLAKAT

ZZW-PLAKAT


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.

PRZECZYTAJ