Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
czwartek, 21 listopada 2024 18:14

Czy ruchy miejskie idą po zwycięstwo? Zadaliśmy 3 pytania kandydatom do Rady Dzielnicy

21 października odbędą się wybory samorządowe. Na Żoliborzu udział w nich zgłosiło 7 komitetów. Jednym z nich jest koalicja ruchów miejskich, skupionych wokół naszej dzielnicy, której przewodzi Miasto Jest Nasze. Przez wielu komitet ten jest typowany na zwycięzcę lub co najmniej jednego z koalicjantów przyszłej władzy Żoliborza. Postanowiłem zatem porozmawiać z osobami, które we wszystkich czterech okręgach będą startowały z pierwszych miejsc listy Miasto Jest Nasze – Koalicja Dla Żoliborza i każdemu z kandydatów zadałem trzy takie same pytania: 1. Kim jesteś i czym się zajmujesz prywatnie? 2. Dlaczego kandydujesz do rady dzielnicy? 3. Jak mieszkańcy mogą się z tobą skontaktować? Poniżej odpowiedzi kandydatów. Konrad Smoczny

Konrad Smoczny

Pytanie nr 1: Radny poprzedniej kadencji, żoliborski fanatyk i człowiek łagodnego serca, choć o mocnych zasadach i jasno nakreślonym celu – żeby na Żoliborzu ludziom żyło się najlepiej. Poza tym przedsiębiorca, mąż Heleny oraz opiekun Bajki i Szuszu (żoliborskich kundelków). Pytanie nr 2: Moją wewnętrzną energię chcę skierować tam, gdzie mogę zrobić najwięcej dla moich żoliborskich Sąsiadów. Pytanie nr 3: Proszę nie wahać się do mnie dzwonić – 509903165, lub pisać na Facebooku (Żoliborz Moje Miasto). Zawsze odpowiem!  
okręg 1: Żoliborz Dziennikarski, Marymont-Potok
Donata Rapacka

Donata Rapacka

Pytanie nr 1: Jestem mieszkanką starego WSM-u, działam w Stowarzyszeniu Żoliborzan i klubie Sady oraz jako radna z ramienia klubu Żoliborz Demokratyczny. Kieruję komisją Ładu Przestrzennego. Pytanie nr 2: Sprawy dla mnie ważne to ochrona zabytków i zieleni, przyjazna przestrzeń, dobra infrastruktura, kultura, edukacja - wszystko, czym żyje Żoliborz.Jako radna mogę być skuteczniejsza. Nie planuję kariery politycznej: działam na rzecz żoliborskiej społeczności i chcę to robić nadal. Pytanie nr 3: Zapraszam na profil FB „Plac Wilsona”.
okręg 2: Sady, Serek Żoliborski, WSM Centralny

Izabela RychterIzabela Rychter

Pytanie nr 1: Jestem Radną, współzałożycielką Stowarzyszenia Nowy Żoliborz i Stowarzyszenia Żoliborz Demokratyczny, Członkiem Zarządu wspólnoty mieszkaniowej, mamą i miłośniczką Żoliborza. Pytanie nr 2: Moje działania przyczyniły się do przyjęcia planu (MPZP) dla Żoliborza Południowego, pozyskania środków na szkołę i przedszkole przy ul. Anny German. Konsekwentnie, we współpracy z mieszkańcami, zajmuję się również tworzeniem przyjaznych rozwiązań infrastrukturalnych, komunikacją i zielenią. Kandyduję, bo nadal jest sporo do zrobienia w tych tematach. Pytanie nr 3: Zapraszam na stronę na Facebooku, Izabela Rychter, Żoliborz.
okręg 3: Żoliborz Południowy, Artystyczny, Zatrasie

Marta SzczepańskaMarta Szczepańska

Pytanie nr 1: Jestem mieszkanką Żoliborza Urzędniczego, członkinią stowarzyszenia Miasto Jest Nasze, Warszawianką silnie rodzinnie związaną z tym miastem. Na co dzień współprowadzę pracownię projektową MAP. Projektuję, dbam o estetykę, budżet, komfort klientów. Pytanie nr 2: Jestem przedsiębiorcą, dla mnie “nie da się” nie istnieje. Trudno mi zaakceptować taką odpowiedź ze strony urzędów. Czuję głęboką potrzebę zadbania o żoliborską infrastrukturę, zieleń i oświatę. Pytanie nr 3: Jesteśmy w stałym kontakcie z mieszkańcami na facebooku - @MJN.Zoliborz i mailowo: [email protected]
okręg 4: Żoliborz Urzędniczy, Oficerski, WSM Żoliborz II
 

Konrad Smoczny

Konrad Smoczny

Donata Rapacka

Donata Rapacka

Izabela Rychter

Izabela Rychter

Marta Szczepańska

Marta Szczepańska

Więcej o autorze / autorach:
Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.