Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
czwartek, 21 listopada 2024 17:40

Lady Gaga świętuje wydanie albumu Love for Sale ekskluzywnym jazzowym występem online, zorganizowanym dla fanów przez Westfield - Materiał Partnera

Dzięki współpracy Lady Gagi z Westfield klienci otrzymują ekskluzywny dostęp do wydarzenia poprzez platformę streamingową live.westfield.com, a także zorganizowane zostaną strefy dla fanów w ponad 20 flagowych lokalizacjach na całym świecie.

Fani piosenkarki, jak również klienci centrów handlowych Westfield są zaproszeni do wysłuchania utworów wykonywanych przez Lady Gagę z jej nowego albumu Love For Sale nagranego w duecie z Tonym Bennettem.  

  • Zarówno wirtualnie jak i poprzez globalną sieć flagowych obiektów Westfield można będzie również:
    • przez Live.Westfield.com kupić album Love For Sale przed jego oficjalną premierą 1 października 2021,  a także mieć szansę na wygranie spersonalizowanej wiadomości od samej Lady Gagi,
    • uczestniczyć w wydarzeniu na terenie oficjalnych Stref dla Fanów w 21 centrach w 12 krajach na całym świecie, w tym w Europie, w Wielkiej Brytanii i w Stanach Zjednoczonych,
    • wejść w interakcję z inspirowanymi Gagą treściami wyświetlanymi na ekranach multimedialnych w dziesięciu krajach w Europie, w Wielkiej Brytanii i w Stanach Zjednoczonych.
  • Dzięki tej współpracy wsparcie uzyska zarówno Fundacja Lady Gagi – Born This Way, założona przez Lady Gagę oraz jej matkę Cynthię Germanottę – której misją jest budowanie życzliwszego i odważniejszego świata, jak i organizacja charytatywna – Exploring the Arts, założona przez Tony’ego Bennetta i jego żonę Susan Benedetto. Celem organizacji jest zmiana życia młodych ludzi dzięki edukacji artystycznej.
  • Aby uzyskać ekskluzywny dostęp do występu w transmisji na żywo, który odbędzie się 30 września, można rejestrować się już od dziś na Live.Westfield.com.

Westfield – wiodąca na świecie marka zakupowa, lifestylowa i rozrywkowa – ogłasza już dziś ekskluzywne, globalne wydarzenie z laureatką nagrody Grammy – Lady Gagą w roli głównej, zapowiadające wydanie albumu nagranego przez nią wspólnie z Tonym Bennettem – Love For Sale. Wydarzenie odbędzie się online oraz we flagowych lokalizacjach Westfield na całym świecie.

Megagwiazda, podczas transmitowanego występu, wykona klasyki jazzowe a także, jeszcze przed oficjalną premierą 1 października,  nowe utwory nagrane w duecie z Tonym Bennettem, z ich wspólnego albumu Love For Sale. Dzięki wykorzystaniu synergii fizycznych lokalizacji oraz obecności Grupy Westfield w świecie wirtualnym możliwe stało się połączenie fanów i klientów z całego świata w doświadczeniu jedynego w swoim rodzaju hybrydowego koncertu w rzeczywistości wirtualno-fizycznej.

Lady Gaga i Tony Bennett

Publiczność będzie mogła wysłuchać wykonywanych przez Lady Gagę utworów z nowego albumu zarówno w specjalnie przygotowanych Strefach dla Fanów  zlokalizowanych w 21 centrach Westfield w Europie i USA, w tym w Westfield Arkadia w Warszawie, jak i online. Podczas transmisji online fani będą mieli również możliwość zjednoczenia się dzięki funkcji „Watch Together”, w ramach której miłośnicy Gagi mogą spotkać się online w grupach sześcioosobowych we własnych wirtualnych „pokojach”.

Lady Gaga: Uwielbiam śpiewać jazz i jestem niezwykle szczęśliwa, że wszyscy usłyszą mój nowy album Love For Sale nagrany z Tonym Bennettem. Jestem wdzięczna Grupie Westfield za umożliwienie fanom na całym świecie doświadczenia mojego występu w momencie, kiedy sama nie mogę podróżować.  

Caroline Puechoultres, Chief Customer Officer z Unibail-Rodamco-Westfield: Współpraca z Lady Gagą, tak kultową i potężną siłą w branży, jest dla nas okazją, żeby zebrać klientów razem, wirtualnie i fizycznie, by świętować wydanie jej nowego albumu. Nasza sieć obiektów oferuje możliwość łączenia ludzi i wspólnego dzielenia się niezapomnianymi doświadczeniami we współpracy z artystami i markami. Bezpieczeństwo odwiedzających centra Westfield to dla nas najwyższy priorytet, dlatego też we wszystkich naszych obiektach wprowadzamy szereg rozwiązań, w tym środki do dezynfekcji rąk i dodatkowe sprzątanie, aby zapewnić naszym gościom poczucie bezpieczeństwa w tych niepewnych czasach. Cieszymy się, że możemy zaprosić fanów i klientów na to „360 Gaga Experience”, szczególnie w naszych nowych centrach Westfieldi mamy nadzieję, że publiczności spodoba się wydarzenie.”

Jurgen Grebner Executive Vice President International Interscope Records:
Pracowaliśmy już z Grupą Westfield przy wielu wydarzeniach muzycznych na żywo. Możliwość przeniesienia występu artysty na jeszcze wyższy poziom, zarówno online jak i offline, jest naprawdę ekscytująca. Będzie to pierwsza nasza współpraca podczas której fani Lady Gagi będą mogli wziąć udział w kameralnym występie transmitowanym online lub w jednej z 21 Stref dla Fanów w 10 różnych krajach. To naprawdę zbliży do siebie publiczność na całym świecie.  

Rejestracja na ekskluzywny występ online, który odbędzie się 30 września rozpocznie się już dziś na Live.Westfield.com, a bilety do oficjalnych Stref dla Fanów będą dostępne od 20 września tutaj.

Sieć flagowych lokalizacji Westfield, które łącznie przyjmują ponad miliard klientów każdego roku, stanowi unikalną globalną platformę dla najemców, artystów i marek dla organizowania wydarzeń, wyjątkowych aktywacji, sklepów typu pop-up i zintegrowanych kampanii promocyjnych 360 stopni. Grupa Westfield ogłosiła w tym roku, że do sieci flagowych destynacji Westfield w USA i Europie, dołączy kolejne sześć centrów, w tym pierwsze w Hiszpanii, Niemczech i Austrii. Zdrowie i bezpieczeństwo wszystkich naszych gości, najemców i pracowników jest naszym priorytetem, dlatego wprowadzamy szereg rozwiązań zgodnie z aktualnymi rozporządzeniami i zaleceniami organów ds. zdrowia a także współpracujemy z zewnętrznym ekspertem Bureau Veritas, które weryfikuje wdrożenie bardzo surowych standardów dotyczących zdrowia i bezpieczeństwa w naszych centrach handlowych.

Westfield Arkadia będzie gospodarzem szeregu wydarzeń i aktywności we wrześniu/październiku, by wspólnie świętować pojawienie się kolejnych centrów Westfield w Grupie. Wszystkie wydarzenia są realizowane tak, aby zapewnić zdrowie i bezpieczeństwo, dlatego w Westfield Arkadia sumiennie dbamy o czystość każdego miejsca, w którym mogą przebywać goście naszego centrum.

Więcej informacji na temat wydarzeń w centrum można znaleźć na stronie www.westfieldarkadia.pl

Aby uzyskać więcej informacji o powyższym globalnym wydarzeniu prosimy skontaktować się z: [email protected]

Centra Westfield ze Strefami dla Fanów:

Obecne Centra WestfieldCentra przechodzące rebranding
UK: Westfield London, Londyn Westfield Stratford City, Londyn  
USA Westfield Century City, LAWestfield Garden State Plaza, New Jersey  
Francja: Westfield Les 4 Temps, ParyżWestfield Forum des Halles, ParyżWestfield Velizy2, Vélizy-VillacoublayWestfield Rosny 2, Rosny-sous-BoisWestfield Parly 2, Le Chesnay-RocquencourtWestfield Euralille, LilleWestfield Carré Sénart, Lieusaint  
Szwecja: Westfield Mall of Scandinavia, Solna  
Polska: Westfield Arkadia, Warszawa  
Czechy: Westfield Chodov, Praga    
Holandia: Westfield Mall of the Netherlands, Leidschendam  
Niemcy: Westfield Centro, Oberhausen  
Austria: Westfield Shopping City Sud, Vösendorf-SüdWestfield Donau Zentrum, Wiedeń  
Hiszpania: Westfield La Maquinista, BarcelonaWestfield Glories, Barcelona  
Francja: Westfield La Part Dieu, Lyon      

Unibail-Rodamco-Westfield

Unibail-Rodamco-Westfield jest wiodącym, światowym deweloperem i operatorem flagowych centrów handlowych z portfelem wycenionym na 55,0 mld euro (dane z dnia 30 czerwca 2021 r.), z czego 86% to obiekty handlowe, 7% - biura, 5% - obiekty konferencyjne i wystawiennicze, a 2% - obiekty usługowe. Obecnie Grupa jest właścicielem i operatorem 86 centrów handlowych, w tym 53 flagowych obiektów w najbardziej dynamicznych miastach Europy i Stanów Zjednoczonych. Dzięki swojej obecności na 2 kontynentach i w 12 krajach, Unibail-Rodamco-Westfield zapewnia unikalną płaszczyznę działań dla sprzedawców detalicznych i wydarzeń promujących marki oraz oferuje klientom wyjątkowe i stale aktualizowane doświadczenia.

Dzięki wsparciu 2900 profesjonalistów, a także dzięki wyjątkowym osiągnięciom i niezrównanym know-how, Grupa Unibail-Rodamco-Westfield jest idealnie przygotowana do generowania najwyższej wartości i rozwijania projektów światowej klasy.

Unibail-Rodamco-Westfield wyróżnia się także programem Better Places 2030, stawiając sobie za cel stworzenie jeszcze lepszych obiektów spełniających najwyższe standardy ochrony środowiska, które jednocześnie przyczynią się do rozwoju przyjaźniejszych dla wszystkich miast.

Akcje Unibail-Rodamco-Westfield są notowane łącznie na giełdach Euronext w Amsterdamie i w Paryżu (skrót Euronext: URW), a w obrocie równoległym także w Australii poprzez Chess Depositary Interests. Grupa otrzymała rating BBB+ od agencji Standard & Poor's oraz Baa2 od agencji Moody's.

Więcej informacji na temat Unibail-Rodamco-Westfield na stronie www.urw.com, a także w Bibliotece Medialnej https://mediacentre.urw.com

Zapraszamy do śledzenia najświeższych aktualizacji na temat Grupy na: Twitterze @urw_group, Linkedin @Unibail-Rodamco-Westfield oraz na Instagramie @urw_group

Born This Way Foundation

Fundacja Born This Way, założona i prowadzona przez Lady Gagę oraz jej matkę Cynthię Germanottę, wspiera zdrowie psychiczne młodych ludzi i pracuje z nimi nad budowaniem bardziej życzliwego i odważnego świata. Poprzez skuteczny program, rozmowy prowadzone przez młodzież oraz strategiczne, międzysektorowe partnerstwa Fundacja dąży do tego, aby życzliwość stała się cool, aby docenić emocje młodych ludzi i wyeliminować stygmatyzację związaną ze zdrowiem psychicznym. Dowiedz się, jak Fundacja zachęca do praktykowania życzliwości wobec siebie i swoich społeczności na stronie bornthisway.foundation oraz platformie storytellingowej Channel Kindness na channelkindness.org.

Odwiedź bornthisway.foundation oraz fundacyjną platformę storytellingową Channel Kindness at channelkindness.org. i dowiedz się jak Fundacja zachęca do praktykowania życzliwości w stosunku do siebie samych i do społeczności.

Zarejestrowany numer organizacji charytatywnej: EIN 45-2752227.

Exploring the Arts

Założona przez Tony'ego Bennetta i Susan Benedetto, Exploring the Arts została założona w 1999 roku jako publiczna organizacja charytatywna, której misją jest zmienianie życia młodych ludzi poprzez edukację artystyczną. Począwszy od utworzenia Frank Sinatra School of the Arts w Astoria, Queens (rodzinne miasto Tony'ego), wizja Tony'ego i Susan, aby pomóc w tworzeniu solidnych, zrównoważonych programów edukacji artystycznej, dociera teraz do 39 szkół średnich i średnich w Nowym Jorku oraz 14 w Los Angeles. Sednem pracy ETA jest wizja zapewnienia większej równości zasobów i możliwości w sztuce historycznie zmarginalizowanym nastolatkom.

Dowiedz się więcej na: exploringthearts.org. Federalny numer identyfikacyjny 13-4069251.  


Westfield, lady Gaga Tło

Westfield, lady Gaga Tło

west-lady-gaga-750x200-1

west-lady-gaga-750x200-1


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.