Dzięki współpracy Lady Gagi z Westfield klienci otrzymują ekskluzywny dostęp do wydarzenia poprzez platformę streamingową live.westfield.com, a także zorganizowane zostaną strefy dla fanów w ponad 20 flagowych lokalizacjach na całym świecie.
Fani piosenkarki, jak również klienci centrów handlowych Westfield są zaproszeni do wysłuchania utworów wykonywanych przez Lady Gagę z jej nowego albumu Love For Sale nagranego w duecie z Tonym Bennettem.
- Zarówno wirtualnie jak i poprzez globalną sieć flagowych obiektów Westfield można będzie również:
- przez Live.Westfield.com kupić album Love For Sale przed jego oficjalną premierą 1 października 2021, a także mieć szansę na wygranie spersonalizowanej wiadomości od samej Lady Gagi,
- uczestniczyć w wydarzeniu na terenie oficjalnych Stref dla Fanów w 21 centrach w 12 krajach na całym świecie, w tym w Europie, w Wielkiej Brytanii i w Stanach Zjednoczonych,
- wejść w interakcję z inspirowanymi Gagą treściami wyświetlanymi na ekranach multimedialnych w dziesięciu krajach w Europie, w Wielkiej Brytanii i w Stanach Zjednoczonych.
- Dzięki tej współpracy wsparcie uzyska zarówno Fundacja Lady Gagi – Born This Way, założona przez Lady Gagę oraz jej matkę Cynthię Germanottę – której misją jest budowanie życzliwszego i odważniejszego świata, jak i organizacja charytatywna – Exploring the Arts, założona przez Tony’ego Bennetta i jego żonę Susan Benedetto. Celem organizacji jest zmiana życia młodych ludzi dzięki edukacji artystycznej.
- Aby uzyskać ekskluzywny dostęp do występu w transmisji na żywo, który odbędzie się 30 września, można rejestrować się już od dziś na Live.Westfield.com.
Westfield – wiodąca na świecie marka zakupowa, lifestylowa i rozrywkowa – ogłasza już dziś ekskluzywne, globalne wydarzenie z laureatką nagrody Grammy – Lady Gagą w roli głównej, zapowiadające wydanie albumu nagranego przez nią wspólnie z Tonym Bennettem – Love For Sale. Wydarzenie odbędzie się online oraz we flagowych lokalizacjach Westfield na całym świecie.
Megagwiazda, podczas transmitowanego występu, wykona klasyki jazzowe a także, jeszcze przed oficjalną premierą 1 października, nowe utwory nagrane w duecie z Tonym Bennettem, z ich wspólnego albumu Love For Sale. Dzięki wykorzystaniu synergii fizycznych lokalizacji oraz obecności Grupy Westfield w świecie wirtualnym możliwe stało się połączenie fanów i klientów z całego świata w doświadczeniu jedynego w swoim rodzaju hybrydowego koncertu w rzeczywistości wirtualno-fizycznej.
Publiczność będzie mogła wysłuchać wykonywanych przez Lady Gagę utworów z nowego albumu zarówno w specjalnie przygotowanych Strefach dla Fanów zlokalizowanych w 21 centrach Westfield w Europie i USA, w tym w Westfield Arkadia w Warszawie, jak i online. Podczas transmisji online fani będą mieli również możliwość zjednoczenia się dzięki funkcji „Watch Together”, w ramach której miłośnicy Gagi mogą spotkać się online w grupach sześcioosobowych we własnych wirtualnych „pokojach”.
Lady Gaga: Uwielbiam śpiewać jazz i jestem niezwykle szczęśliwa, że wszyscy usłyszą mój nowy album Love For Sale nagrany z Tonym Bennettem. Jestem wdzięczna Grupie Westfield za umożliwienie fanom na całym świecie doświadczenia mojego występu w momencie, kiedy sama nie mogę podróżować.
Caroline Puechoultres, Chief Customer Officer z Unibail-Rodamco-Westfield: Współpraca z Lady Gagą, tak kultową i potężną siłą w branży, jest dla nas okazją, żeby zebrać klientów razem, wirtualnie i fizycznie, by świętować wydanie jej nowego albumu. Nasza sieć obiektów oferuje możliwość łączenia ludzi i wspólnego dzielenia się niezapomnianymi doświadczeniami we współpracy z artystami i markami. Bezpieczeństwo odwiedzających centra Westfield to dla nas najwyższy priorytet, dlatego też we wszystkich naszych obiektach wprowadzamy szereg rozwiązań, w tym środki do dezynfekcji rąk i dodatkowe sprzątanie, aby zapewnić naszym gościom poczucie bezpieczeństwa w tych niepewnych czasach. Cieszymy się, że możemy zaprosić fanów i klientów na to „360 Gaga Experience”, szczególnie w naszych nowych centrach Westfieldi mamy nadzieję, że publiczności spodoba się wydarzenie.”
Jurgen Grebner Executive Vice President International Interscope Records:
Pracowaliśmy już z Grupą Westfield przy wielu wydarzeniach muzycznych na żywo. Możliwość przeniesienia występu artysty na jeszcze wyższy poziom, zarówno online jak i offline, jest naprawdę ekscytująca. Będzie to pierwsza nasza współpraca podczas której fani Lady Gagi będą mogli wziąć udział w kameralnym występie transmitowanym online lub w jednej z 21 Stref dla Fanów w 10 różnych krajach. To naprawdę zbliży do siebie publiczność na całym świecie.
Rejestracja na ekskluzywny występ online, który odbędzie się 30 września rozpocznie się już dziś na Live.Westfield.com, a bilety do oficjalnych Stref dla Fanów będą dostępne od 20 września tutaj.
Sieć flagowych lokalizacji Westfield, które łącznie przyjmują ponad miliard klientów każdego roku, stanowi unikalną globalną platformę dla najemców, artystów i marek dla organizowania wydarzeń, wyjątkowych aktywacji, sklepów typu pop-up i zintegrowanych kampanii promocyjnych 360 stopni. Grupa Westfield ogłosiła w tym roku, że do sieci flagowych destynacji Westfield w USA i Europie, dołączy kolejne sześć centrów, w tym pierwsze w Hiszpanii, Niemczech i Austrii. Zdrowie i bezpieczeństwo wszystkich naszych gości, najemców i pracowników jest naszym priorytetem, dlatego wprowadzamy szereg rozwiązań zgodnie z aktualnymi rozporządzeniami i zaleceniami organów ds. zdrowia a także współpracujemy z zewnętrznym ekspertem Bureau Veritas, które weryfikuje wdrożenie bardzo surowych standardów dotyczących zdrowia i bezpieczeństwa w naszych centrach handlowych.
Westfield Arkadia będzie gospodarzem szeregu wydarzeń i aktywności we wrześniu/październiku, by wspólnie świętować pojawienie się kolejnych centrów Westfield w Grupie. Wszystkie wydarzenia są realizowane tak, aby zapewnić zdrowie i bezpieczeństwo, dlatego w Westfield Arkadia sumiennie dbamy o czystość każdego miejsca, w którym mogą przebywać goście naszego centrum.
Więcej informacji na temat wydarzeń w centrum można znaleźć na stronie www.westfieldarkadia.pl
Aby uzyskać więcej informacji o powyższym globalnym wydarzeniu prosimy skontaktować się z: [email protected]
Centra Westfield ze Strefami dla Fanów:
Obecne Centra Westfield | Centra przechodzące rebranding |
UK: Westfield London, Londyn Westfield Stratford City, Londyn USA Westfield Century City, LAWestfield Garden State Plaza, New Jersey Francja: Westfield Les 4 Temps, ParyżWestfield Forum des Halles, ParyżWestfield Velizy2, Vélizy-VillacoublayWestfield Rosny 2, Rosny-sous-BoisWestfield Parly 2, Le Chesnay-RocquencourtWestfield Euralille, LilleWestfield Carré Sénart, Lieusaint Szwecja: Westfield Mall of Scandinavia, Solna Polska: Westfield Arkadia, Warszawa Czechy: Westfield Chodov, Praga Holandia: Westfield Mall of the Netherlands, Leidschendam | Niemcy: Westfield Centro, Oberhausen Austria: Westfield Shopping City Sud, Vösendorf-SüdWestfield Donau Zentrum, Wiedeń Hiszpania: Westfield La Maquinista, BarcelonaWestfield Glories, Barcelona Francja: Westfield La Part Dieu, Lyon |
Unibail-Rodamco-Westfield
Unibail-Rodamco-Westfield jest wiodącym, światowym deweloperem i operatorem flagowych centrów handlowych z portfelem wycenionym na 55,0 mld euro (dane z dnia 30 czerwca 2021 r.), z czego 86% to obiekty handlowe, 7% - biura, 5% - obiekty konferencyjne i wystawiennicze, a 2% - obiekty usługowe. Obecnie Grupa jest właścicielem i operatorem 86 centrów handlowych, w tym 53 flagowych obiektów w najbardziej dynamicznych miastach Europy i Stanów Zjednoczonych. Dzięki swojej obecności na 2 kontynentach i w 12 krajach, Unibail-Rodamco-Westfield zapewnia unikalną płaszczyznę działań dla sprzedawców detalicznych i wydarzeń promujących marki oraz oferuje klientom wyjątkowe i stale aktualizowane doświadczenia.
Dzięki wsparciu 2900 profesjonalistów, a także dzięki wyjątkowym osiągnięciom i niezrównanym know-how, Grupa Unibail-Rodamco-Westfield jest idealnie przygotowana do generowania najwyższej wartości i rozwijania projektów światowej klasy.
Unibail-Rodamco-Westfield wyróżnia się także programem Better Places 2030, stawiając sobie za cel stworzenie jeszcze lepszych obiektów spełniających najwyższe standardy ochrony środowiska, które jednocześnie przyczynią się do rozwoju przyjaźniejszych dla wszystkich miast.
Akcje Unibail-Rodamco-Westfield są notowane łącznie na giełdach Euronext w Amsterdamie i w Paryżu (skrót Euronext: URW), a w obrocie równoległym także w Australii poprzez Chess Depositary Interests. Grupa otrzymała rating BBB+ od agencji Standard & Poor's oraz Baa2 od agencji Moody's.
Więcej informacji na temat Unibail-Rodamco-Westfield na stronie www.urw.com, a także w Bibliotece Medialnej https://mediacentre.urw.com
Zapraszamy do śledzenia najświeższych aktualizacji na temat Grupy na: Twitterze @urw_group, Linkedin @Unibail-Rodamco-Westfield oraz na Instagramie @urw_group
Born This Way Foundation
Fundacja Born This Way, założona i prowadzona przez Lady Gagę oraz jej matkę Cynthię Germanottę, wspiera zdrowie psychiczne młodych ludzi i pracuje z nimi nad budowaniem bardziej życzliwego i odważnego świata. Poprzez skuteczny program, rozmowy prowadzone przez młodzież oraz strategiczne, międzysektorowe partnerstwa Fundacja dąży do tego, aby życzliwość stała się cool, aby docenić emocje młodych ludzi i wyeliminować stygmatyzację związaną ze zdrowiem psychicznym. Dowiedz się, jak Fundacja zachęca do praktykowania życzliwości wobec siebie i swoich społeczności na stronie bornthisway.foundation oraz platformie storytellingowej Channel Kindness na channelkindness.org.
Odwiedź bornthisway.foundation oraz fundacyjną platformę storytellingową Channel Kindness at channelkindness.org. i dowiedz się jak Fundacja zachęca do praktykowania życzliwości w stosunku do siebie samych i do społeczności.
Zarejestrowany numer organizacji charytatywnej: EIN 45-2752227.
Exploring the Arts
Założona przez Tony'ego Bennetta i Susan Benedetto, Exploring the Arts została założona w 1999 roku jako publiczna organizacja charytatywna, której misją jest zmienianie życia młodych ludzi poprzez edukację artystyczną. Począwszy od utworzenia Frank Sinatra School of the Arts w Astoria, Queens (rodzinne miasto Tony'ego), wizja Tony'ego i Susan, aby pomóc w tworzeniu solidnych, zrównoważonych programów edukacji artystycznej, dociera teraz do 39 szkół średnich i średnich w Nowym Jorku oraz 14 w Los Angeles. Sednem pracy ETA jest wizja zapewnienia większej równości zasobów i możliwości w sztuce historycznie zmarginalizowanym nastolatkom.
Dowiedz się więcej na: exploringthearts.org. Federalny numer identyfikacyjny 13-4069251.
Napisz komentarz
Komentarze