Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
piątek, 22 listopada 2024 10:43

Szczepienia w warszawskich szkołach w 3. tygodniu września

Zbliża się rozpoczęcie roku szkolnego, a wraz z nim przygotowania do nauki w warunkach pandemicznych. Stołeczni samorządowcy zapowiadają akcje informacyjne i szczepienia w placówkach edukacyjnych.

– Warszawskie szkoły są gotowe na powrót uczniów po wakacyjnej przerwie. Priorytetem jest dla nas zdrowie dzieci w obliczu czwartej fali epidemii. Dlatego dużo wysiłku włożyliśmy w przygotowanie placówek oświatowych do akcji szczepień uczniów powyżej 12 roku życia. Z punktów szczepień w szkołach będą mogli skorzystać również rodzice i nauczyciele. Niezmiennie do tego zachęcam, bo tylko dzięki szczepieniom będziemy mogli powrócić na stałe do normalnego życia, a dzieci mogły uczyć się w najlepszych możliwych warunkach - w szkołach – mówi cytowany w oficjalnym komunikacie ratusza prezydent Warszawy Rafał Trzaskowski.

Na dziś zaszczepionych pełną dawką jest 65,2 proc. warszawiaków i warszawianek. W grupie wiekowej 12-19 lat pełną dawkę szczepionki przyjęło do dziś niemal 70 tys. osób ze 120 tys. uczniów uprawnionych do szczepień.  

Przeczytaj również: Żoliborz oficjalnie z nową szkołą i przedszkolem

– Od początku miejskiej akcji „Warszawa szczepi” podkreślamy, że im więcej osób zaszczepi się przeciw COVID-19, tym szybciej osiągniemy wspólnie odporność populacyjną. Naszym celem jest osiągnięcie jak najwyższego poziomu zaszczepienia warszawiaków - obecnie w pełni zaszczepionych mamy ponad 65 proc. mieszkańców. Od września w miejskich szkołach będziemy szczepili dzieci i młodzież, a ze względu na skalę przedsięwzięcia przygotowania do akcji rozpoczęliśmy już od lipca – informuje Renata Kaznowska, zastępca prezydenta Warszawy.

Zgodnie z zaplanowanym harmonogramem działań w warszawskich szkołach:

- od 1 do 5 września odbędą się lekcje wychowawcze oraz spotkania informacyjne i edukacyjne z rodzicami i opiekunami prawnymi dzieci i młodzieży;

- od 6 do 12 września wychowawcy klas będą zbierali zgody na szczepienie uczniów;

- akcja szczepień przeciw COVID-19 odbędzie się między 13 a 19 września.

Dyrektorzy szkół skontaktują się z podmiotem leczniczym i przekażą dane o liczbie chętnych na szczepienia. Informację o terminie podania dawki rodzice uczniów otrzymają bezpośrednio ze szkoły. Samo szczepienie poprzedzi wypełnienie kwestionariusza występnego wywiadu przesiewowego, który musi podpisać jeden z rodziców lub opiekunów dziecka.

Na terenie miejskich szkół będą się mogli zaszczepić zarówno uczniowie, jak również członkowie ich rodzin oraz personel placówki – taką informację należy wówczas zaznaczyć w formularzu wstępnej deklaracji szczepień.

Przeczytaj również: Ze ścieżki rowerowej na Broniewskiego na Żoliborzu zniknie kostka

Spotkania online dla rodziców ze specjalistami

– W odpowiedzi na prośby rodziców przygotowaliśmy webinaria z ekspertami w dziedzinie profilaktyki zakażeń. Podczas tych spotkań specjaliści będą odpowiadali na przesłane wcześniej pytania dotyczące szczepień dzieci i młodzieży przeciw COVID-19. Seminaria mają charakter otarty i nie obowiązują na nie zapisy – podkreśla wiceprezydent Renata Kaznowska.

W webinariach dla rodziców i opiekunów uczniów wezmą udział:

- dr Aneta Górska-Kot - lekarz pediatra, ordynator oddziału pediatrycznego Szpitala Dziecięcego im. prof. dr med. Jana Bogdanowicza;

- dr Paweł Grzesiowski - lekarz pediatra, doktor nauk medycznych, ekspert Naczelnej Rady Lekarskiej ds. walki z COVID-19

Terminy spotkań:

- 30 sierpnia, godz. 18.00 - webinaria dla rodziców z udziałem dr Pawła Grzesiowskiego (webinar z tłumaczem języka migowego) Link do spotkania (otwiera się w nowej karcie);

- 3 września, godz. 18.00 webinaria dla rodziców z udziałem dr Anety Górskiej-Kot (webinar z tłumaczem języka migowego) Link do spotkania (otwiera się w nowej karcie);

- 4 września, godz. 18.00 webinaria dla rodziców z udziałem dr Anety Górskiej-Kot (webinar bez tłumacza języka migowego) Link do spotkania (otwiera się w nowej karcie).

Przeczytaj również: Owoce z Sadów Żoliborskich zbadają naukowcy


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.

PRZECZYTAJ