Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
piątek, 22 listopada 2024 03:29

Przewieziesz nim zakupy czy dziecko. Towarowiec do zadań specjalnych dostępny na Żoliborzu

Rowery cargo na zachodzie masowo podbiły rynek, w Polsce dopiero zyskują popularność. Ich atut? Skutecznie potrafią zastąpić samochód.

Wybierasz się na duże zakupy, potrzebujesz przetransportować dzieci albo remontujesz mieszkanie i musisz szybko przewieźć niezbędne rzeczy a nie chcesz korzystać z samochodu? Pomocny i niezawodny może okazać się rower towarowy. Warszawiacy i warszawianki tego typu rower mogą wypożyczyć od miasta.

Obecnie w całej Warszawie jest 9 punktów, w których można wypożyczyć rower cargo. To kolejna miejska oferta zachęcająca mieszkańców i mieszkanki stolicy do przemieszczania się po mieście rowerem.

Przeczytaj również: Ścieżki rowerowe na Bielanach i Żoliborzu. Jakie inwestycje w 2021 roku?

Skutecznie zastąpi samochód

Skrzynia ładunkowa roweru towarowego przewiezie przedmioty i osoby o wadze nawet 100 kg. Dla dzieci przeznaczone są specjalne ławeczki (4 lub 2 miejsca w zależności od modelu roweru), można też w rowerze zamontować własny fotelik.

Obserwując ilu Duńczyków, Austriaków, Niemców, Szwedów czy Holendrów sięgnęło po rowery towarowe, holenderscy naukowcy zwiastują, że tego typu jednoślady w mieście mogą zastąpić samochody dostawcze obsługując 20 proc. dostaw w mieście. Korzystanie z rowerów towarowych stało się na zachodzie rutyną. Z kolei w 2018 roku magazyn Forbs uznał, że to nie drony, a właśnie rowery cargo są przyszłością logistyki.

W Wiedniu, gdzie z ruchu samochodowego wyłączono ulice znajdujące się w sąsiedztwie szkół, rowery cargo skutecznie zastąpiły samochody. Rodzice wożą swoje dzieci na lekcje właśnie rowerami towarowymi. Unikają w ten sposób korków, ograniczają ilość spalin, hałas, a pod szkołami zrobiło się po prostu bezpieczniej.

Przeczytaj również: Najdłuższy szlak rowerowy w Warszawie przebiegnie przez Żoliborz

Jak wypożyczyć rower towarowy na Żoliborzu? 

Tzw. rowerowy SUV nie jest skomplikowanym wynalazkiem. Z przodu pojazdu znajduje się sporych rozmiarów skrzynia, w której można przewozić dzieci czy załadować ją różnego rodzaju przedmiotami. Poruszanie się tego typu rowerem różni się od jazdy zwykłym jednośladem. Cargo jest dłuższy i wymaga innego manewrowania.

Rowery są udostępniane nieodpłatnie w ściśle wyznaczonym czasie i miejscu. Na Żoliborzu można go wypożyczyć w Centrum Lokalnym na Placu Grunwaldzkim. W pierwszej kolejności należy dowiedzieć się (np. telefonicznie, albo osobiście) czy rower jest dostępny w pożądanym terminie. Po otrzymaniu informacji o jego dostępności można wypożyczyć rower po okazaniu dokumentu tożsamości, pozostawienia numeru telefonu komórkowego, wskazania planowanego czasu wypożyczenia (nie może przekraczać 24 godz.), opisaniu przybliżonej trasy i podpisaniu protokołu wypożyczenia.

Przeczytaj również: Od Płatniczej po Cytadelę i z powrotem. Rowerowy przewodnik po Żoliborzu i Bielanach

Aktualna lista wypożyczalni rowerów towarowych

Centrum handlowe "Galeria Północna"
  • Białołęka, ul. Światowida 17
  • e-mail: [email protected] 
  • godziny otwarcia:
    • poniedziałek - sobota: 10:00 - 22:00
    • niedziele handlowe 10:00 - 21:00
  • w Galerii Północnej dostępne są dwa rowery towarowe
Centrum Rekreacyjno-Sportowe Bielany
Dom Kultury Kadr 
Multimedialna Biblioteka dla Dzieci i Młodzieży nr XXXI
  • Mokotów, ul. Tyniecka 40a
  • e-mail: [email protected]
  • godziny otwarcia:
    • poniedziałek: 14:00 - 19:00
    • wtorek - piątek: 10:00 - 19:00
    • w wybrane soboty, zgodnie z grafikiem dyżurów zamieszczonych na stronie internetowej www.mbddim.pl
Służewski Dom Kultury
Miejsce Akcja Paca 
  • Praga-Południe, ul. Paca 40
  • tel. 22 126 26 18
  • e-mail: [email protected]
  • godziny otwarcia:
    • poniedziałek - środa: 12:00 - 20:00
    • czwartek - sobota: 10:00 -18:00
Serwis rowerowy "Reakcja Łańcuchowa"
Otwarty Warsztat Rowerowy
Centrum Lokalne Żoliborz
  • Żoliborz, ul. Rydygiera 6b
  • tel.  572 726 769
  • godziny otwarcia:
    • wtorek: 13:00-19:00
    • środa: 12:00-20:00
    • czwartek: 13:00-19:00
    • piątek: 12:00 - 20:00
    • sobota - niedziela: 10:00 - 18:00

03062018_Cargo_Park_Krasinskich_10

03062018_Cargo_Park_Krasinskich_10

03062018_Cargo_Park_Krasinskich_3

03062018_Cargo_Park_Krasinskich_3

03062018_Cargo_Park_Krasinskich

03062018_Cargo_Park_Krasinskich


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.

PRZECZYTAJ