Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
poniedziałek, 25 listopada 2024 01:11

Weekend na Żoliborzu i Bielanach: Ruszają piłkarskie emocje, kino plenerowe i koncerty

Przed nami kolejny czerwcowy weekend. Szczególny powód do radości mają miłośnicy piłki nożnej ze względu na rozpoczynające się Mistrzostwa Europy. Jakie wydarzenia czekają na nas w ten weekend na Bielanach i Żoliborzu?

Kino plenerowe na placu Grunwaldzkim

W sobotę, 12 czerwca rusza kino plenerowe na placu Grunwaldzkim. To realizacja zwycięskiego projektu z Budżetu Obywatelskiego. Na wielkim ekranie będzie można zobaczyć łącznie cztery filmy, które w głosowaniu wybrali mieszkańcy Żoliborza. Pierwszy seans już w sobotę o godzinie 21, to pozycja dla dzieci i dorosłych – film animowany – „Baranek Shaun. Farmageddon.” Kolejne projekcje będą odbywać się co tydzień o stałej porze do 24 lipca. W repertuarze kina plenerowego znalazły się takie filmy jak: „Pianista”, „Sekretny świat kotów”, „John Wick 3”. Kino plenerowe jest inicjatywą zgłoszoną przez stowarzyszenie Żoliborz Przyszłości.

Strefa kibica na żoliborskiej plaży

Już w ten piątek rozpoczyna się miesiąc piłkarskich wrażeń, czyli Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej. To święto dla fanów footballu. Również polscy kibice mają powody by śledzić piłkarskie rozgrywki, ponieważ o tytuł Mistrzów Europy będzie walczyć również nasza narodowa reprezentacja.

Miłośnicy piłki nożnej będą mogli razem przeżywać mecze w strefie kibica na żoliborskiej plaży. „Kibicujemy i to w jakim stylu – przy wielkim ekranie LED na chilloutowych leżaczkach na piasku w towarzystwie Wisły. Puszczamy WSZYSTKIE mecze w fazie grupowej! Mamy dokładnie to, czego dusza zapragnie: piasek, słońce, piwko, burgery (także wege), widok na rzekę i wielki ledowy ekran!” – zachęcają właściciele Boogaloo Beach Bar, które organizuje strefę kibica.

Wstęp na strefę kibica jest wolny.

Spacer wokół Cytadeli Warszawskiej

"Jeżeli upierać się będziecie przy waszych marzeniach o odrębnej narodowości, o Polsce niepodległej i przy wszystkich tych złudzeniach, ściągniecie na siebie wielkie nieszczęście. Kazałem tu zbudować Cytadelę Aleksandrowską i oświadczam wam, że przy najmniejszym zaburzeniu każę miasto zbombardować, zburzę Warszawę i z pewnością nie ja ją odbuduję." – mówił do Polaków Mikołaj I.

Cytadela Warszawska to twierdza na Żoliborzu, wybudowana po upadku powstania listopadowego. To miejsce, które do dziś jest niedostępne dla mieszkańców dzielnicy. Obecnie budowane są tam muzea.

Sama Cytadela i tereny wokół niej są wyjątkowe ze względu na przeszłość historyczną, a także współczesne zagospodarowanie terenu. Dziś w jednym z najładniejszych parków, można podziwiać dzieła sztuki z nurtu land artu, a za sprawą miejsc pamięci w okolicach Cytadeli poznać historię nie tylko Warszawy, ale i całego kraju.

Wycieczka wokół Cytadeli odbędzie się w sobotę, 12 czerwca. Zbiórka przy muzeum Katyńskim o godzinie 16:00. Uczestnicy spaceru dowiedzą się m.in.:
- Gdzie znajdziemy "Łysą Górę" i co miała do zaoferowania?

- Gdzie udzielano ostatniej posługi duchowej przed egzekucją?

- Kto patrzył śmierci w oczy i umierał szczęśliwy?

- Czym jest poterna, do czego służyła i gdzie znajdziemy do niej wejście?

- Kto wzbogacił się na budowie Cytadeli?

- Komu zawdzięczamy bloki przy ulicy Krajewskiego?

- Jak długi jest mur Carnota i do czego służył?

- Do czego służyła kaponiera i jakie znalazła zastosowanie?

- Gdzie znajdziemy pozostałości starej szubienicy, na której wieszano bohaterów tamtych czasów?

Spacer poprowadzi Hubert Smoczyk, twórca Warszawskiego Zaułka

Warsztaty gospel z Justyną Jędrusik

Gospel to gatunek muzyki sakralnej stworzony w XIX wieku przez czarnoskórych mieszkańców Ameryki Północnej. Nazwa pochodzi od angielskiego wyrażenia „god spell”, które można przetłumaczyć jako „dobrą nowinę”. Warsztaty będą trwać trzy dni, a poprowadzi je Justyna Jędrusik absolwentka Akademii Muzycznej w Katowicach, organizatorka Koncertu Chwały w Piotrkowie Trybunalskim, solistka Sądeckiego Chóru Gospel oraz Chóru Gospel Undergrace. Akompaniować będzie jej pianista Konrad Kuchciak.

 „Podczas warsztatów uczestnicy, będą mogli poczuć energię i siłę płynącą z muzyki gospel. Bożej muzyki, która jest w stanie wypełnić człowieka nieopisaną radością. Pełne zaskakujących zwrotów aranżacje wykonane przez najwyższej klasy muzyków, śpiew w trzy głosie w grupie osób, których łączy pasja – stworzą jedyny w swoim rodzaju klimat, który uczestnicy zapamiętają na długo” piszą organizatorzy. Do udziału w warsztatach nie jest wymagane doświadczenie ani umiejętności wokalne.

Wydarzenie jest bezpłatne, ale obowiązują zapisy. Rejestracji można dokonać po kliknięciu w ten link. Wydarzenie dobędzie się w „Dobre Miejsce” 11 – 13 czerwca.

Koncert Agnieszki Kowalskiej

Wreszcie ruszają koncerty w wyremontowanym Parku Herberta. W piątkowe popołudnie odbędzie się tam pierwszy z koncertów z serii „Muzyczna podróż po polskiej muzyce rozrywkowej”. Wystąpi Agnieszka Kowalska z zespołem, a w programie znajdą się piosenki m.in.: Władysława Szpilmana, Agnieszki Osieckiej, czy Jeremiego Przybory. Koncert odbędzie się w piątek 11 czerwca o godzinie 18:00.


kino-plenerowe

kino-plenerowe

strefa-kibica

strefa-kibica


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.

bezchmurnie

Temperatura: 3°C Miasto: Warszawa

Ciśnienie: 1021 hPa
Wiatr: 18 km/h