Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
piątek, 22 listopada 2024 02:17

Umowa na wykonanie koncepcji architektoniczno-urbanistycznej Marymontu podpisana

Firma, z którą podpisano umowę ma 120 dni na wykonanie zadania. Koncepcja ma uwzględniać m.in. budowę nowych obiektów i założenia konserwatora zabytków.

Koncepcję architektoniczno-urbanistyczną modernizacji kompleksu sportowego Ośrodka Sportu i Rekreacji na Żoliborzu oraz stadionu RKS Marymont przygotuje spółka Chapman Taylor International Services z siedzibą Nowogrodzka 47A w Warszawie. W czwartek, 20 maja Michał Szpakiewicz, dyrektor OSiR Żoliborz oraz Rafał Giersz, członek zarządu Chapman Taylor International Services podpisali umowę o współpracy.

Koncepcję zagospodarowania terenu OSiR zobaczymy za 4 miesiące

W przetargu zgłosiły się trzy firmy, ale jak informują urzędnicy tylko spółka Chapman Taylor International Services wykazała się doświadczeniem w opracowywaniu dokumentacji projektowej w zakresie budowy, rozbudowy lub nadbudowy budynków przeznaczonych do organizacji wydarzeń sportowych oraz zagospodarowania terenów sportowych.

Zobacz też: Dzielnica planuje rozbiórki na stadionie Marymontu. Konserwator zabytków: “Budynki i cały zespół ujęty w gminnej ewidencji zabytków nie zostanie usunięty”

Wartość umowy jaką podpisano z firmą Chapman Taylor International Services opiewa na 130 tys. zł. W ramach współpracy zostanie przygotowana koncepcja modernizacji kompleksu Ośrodka Sportu i Rekreacji na Żoliborzu. Na opracowanie projektu wykonawca ma 120 dni.

Obiekt z lat 50 jest pod opieką konserwatora, dlatego koncepcja ma uwzględniać historyczne założenia

Główne koncepcyjne wytyczne przewidują m.in. analizę zagospodarowania głównego boiska w dwóch wariantach, wyburzenie budynków nienadających się do użytku czy budowę przeszklonego i nawiązującego do pozostałych obiektów, 2-3 kondygnacyjnego budynku socjalnego, gdzie ma znaleźć się minimum 8 szatni, sala konferencyjna na 30 osób, barek z kawą i szybkimi przekąskami, 2 szatnie sędziowskie, odnowa biologiczna i pomieszczenie socjalne.

Nie zabraknie kortów Sali do szermierki, skateparku i hali sportowej z trybunami mieszącymi nawet 990 osób.

Cała koncepcja ma jednak uwzględniać elementy konserwatorskie, ponieważ obiekt z początku lat 50. został wpisany do gminnej ewidencji zabytków. Stadion, jak i sąsiednie budynki są dziedzictwem powojennego modernizmu. Autorem projektu jest architekt Stanisław Barylski.

Przyznane w marcu przez Radę Miasta środki przeznaczone zostaną na przygotowanie koncepcji modernizacji, dokumentacji projektowej, prac konserwatorskich i odtworzeniowych obiektów sportowych wpisanych do rejestru zabytków oraz doprowadzenie mediów. Prace będą realizowane według wytycznych Stołecznego Konserwatora Zabytków, a potem zgodnie z prawem będą musiały uzyskać akceptację Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. Zaplanowana modernizacja terenu RKS Marymont nie przewiduje ingerencji w płytę Boiska A.

Zobacz też: Handlowe zagłębie Żoliborza. Jak się zmieniała Hala Marymoncka?

Konsultacje tuż przed ostatnim gwizdkiem?

O tym, że stadion Marymontu wymaga remontu wiadomo od dawna. Minęło niemal półtora roku odkąd sypiąca się trybuna główna zabytkowego stadionu została zamknięta ze względów bezpieczeństwa. Wówczas sporządzono ekspertyzy i zapowiedziano remont, który w ocenie działaczy ze stowarzyszenia Miasto Jest Nasze i inicjatywy Ocalmy Marymont powinien zostać poprzedzony konsultacjami społecznymi, zwłaszcza z działającymi na terenie OSiR-u klubami sportowymi.

„W kwietniu i maju zarząd Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy oraz dyrektor OSiR Żoliborz spotykali się z klubami sportowymi i ich przedstawicielami i rozmawiali o przyszłości zabytkowego stadionu RKS Marymont. Prowadzone konsultacje dotyczyły potrzeb i oczekiwań sportowców związanych z modernizacją całego terenu OSiR Żoliborz oraz funkcją i charakterem zmian czekających stadion RKS Marymont zarówno w kontekście sportowym, jak i historycznym tego miejsca” – poinformował w oficjalnym komunikacie żoliborski urząd.

Na podstawie opracowanej koncepcji, którą zobaczymy za cztery miesiące zostanie przygotowana dokumentacja projektowa, na który dzielnica otrzymała ponad 260 tys. zł.

W kolejnym etapie rozpoczną się prace polegające na modernizacji stadionu, trybun, szatni, pomieszczeń technicznych. Środki na te prace zarezerwowano w budżecie dzielnicy na 2022 i 2023 rok i łącznie mają pochłonąć 1,9 mln zł. 

Zobacz też: Powstanie Warszawskie: 76 lat od najkrwawszego dnia w historii Marymontu


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.

PRZECZYTAJ