Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
sobota, 23 listopada 2024 09:12

Pobiegną po okulary dla podopiecznych domów dziecka

Trwają zapisy na pierwszy Rodzinny Bieg Czas Na Wzrok, organizowany z okazji obchodów Światowego Dnia Wzroku. Impreza ma charakter sportowy i rodzinny, ale przede wszystkim – charytatywny. Wydarzeniu przyświeca jeden cel: pomoc podopiecznym domów dziecka. Organizator Biegu przekaże bowiem tyle par okularów korekcyjnych dzieciom, ilu zawodników weźmie udział w Biegu Głównym. Okazji do wspólnego, rodzinnego świętowania jest więcej. 1. Rodzinny Bieg Czas Na Wzrok to również podsumowanie ogromnego sukcesu ogólnopolskiej kampanii Czas na Wzrok 40+. Jej głównym celem jest budowanie świadomości potrzeby regularnych badań wzroku i prawidłowej korekcji okularowej oraz edukacja w zakresie prezbiopii.   13 października o godz. 13:00, na Błoniach obok Centrum Olimpijskiego w Warszawie, wystartuje charytatywny 1. Rodzinny Bieg Czas Na Wzrok. Zawody zostaną rozegrane na dystansie 5 km, na zielonych terenach wzdłuż Wisły, między Centrum Olimpijskim a Mostem Grota-Roweckiego. Rejestracja na Bieg trwa do 3 października br. Twój udział jest ważny! 1 uczestnik = 1 para okularów dla dziecka Charytatywny charakter imprezy podkreśla wspólny cel – pomoc dzieciom. Organizatorzy przekażą domom dziecka w całej Polsce tyle par okularów korekcyjnych, ilu zawodników weźmie udział w biegu głównym. Pomysł jest kontynuacją zainicjowanego przez Grupę Essilor programu Zobacz Lepszą Przyszłość. W ramach akcji pracownicy firmy przeprowadzają przesiewowe badania wzroku w domach dziecka. Ogromne zaangażowanie wolontariuszy zostało docenione przez kapitułę Akademii Rozwoju Filantropii – otrzymali nagrodę główną w prestiżowym konkursie „Dobroczyńca Roku”. 1. Rodzinny Bieg Czas Na Wzrok to doskonała okazja do kontynuacji akcji i jednocześnie okazja do tego, by poprawić jakość widzenia kolejnym podopiecznym. Im więcej biegaczy zarejestruje się i weźmie udział w Biegu Głównym, tym więcej dzieci otrzyma okulary korekcyjne.     Uroczyste podsumowanie sukcesu kampanii Czas na Wzrok 40+ Rodzinny Bieg Czas Na Wzrok – obok obchodów Światowego Dnia Wzroku – jest także okazją do uroczystego podsumowania spektakularnego sukcesu ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej Czas na wzrok 40+. Dzięki niej prezbiopia przestała być tematem wstydliwym, a Polacy zaczęli otwarcie mówić o swoich kłopotach z widzeniem po 40. roku życia. Akcja uwrażliwia społeczeństwo na potrzebę regularnych badań, dbania o wzrok i prawidłowej korekcji okularowej. Kampania uświadamia ludzi, że prezbiopia to nieunikniony proces fizjologiczny, ale można jednocześnie w prosty sposób złagodzić związane z nią dolegliwości, dobierając okulary korekcyjne z soczewkami progresywnymi. Rodzinnie i na sportowo Wydarzeniu towarzyszyć będzie szereg atrakcji rodzinnych – zarówno dla dzieci, jak i dorosłych. Każdy będzie mógł poddać się bezpłatnemu badaniu przesiewowemu wzroku. Z myślą o rodzinach uczestników organizatorzy zadbają także o przygotowanie strefy relaksu z animacjami dla najmłodszych. Dzieci będą mogły również wziąć udział w towarzyszącym imprezie Biegu Dla Dzieci (5-15 lat) na dystansie 400m. Nie zwlekaj! Rejestracja do 3 października! Warto pospieszyć się z zapisami, ponieważ na pierwsze 100 zarejestrowanych osób czekają atrakcyjne nagrody. Zapisy najmłodszych na Bieg dla Dzieci będą możliwe w dniu Zawodów, w godz. 9:00 – 11:20. Szczegółowe informacje na temat programu wydarzenia oraz przewidzianych atrakcji dostępne są na stronie www.bieg.czasnawzrok.pl. Pomysłodawcą i organizatorem 1 Rodzinnego Biegu Czas Na Wzrok jest Grupa Essilor – lider w produkcji rozwiązań korygujących wzrok. Partnerzy wydarzenia to firmy optyczne, działające na terenie kraju: Essilor Polonia, JZO, JAI KUDO oraz Essilor Optical Laboratory Poland. Program wydarzenia i warunki rejestracji dostępne są na stronie www.bieg.czasnawzrok.pl oraz fanpage’u Biegu na Facebooku: https://www.facebook.com/czasnawzrok40/ i profilu na Instagramie: https://www.instagram.com/czasnawzrok/.  

Przechwytywanie1

Przechwytywanie1

Przechwytywanie

Przechwytywanie

Przechwytywanie2

Przechwytywanie2

tempsnip

tempsnip


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.

pochmurnie

Temperatura: 1°C Miasto: Warszawa

Ciśnienie: 1014 hPa
Wiatr: 32 km/h