Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
niedziela, 24 listopada 2024 06:46

Dziś inauguracja Pan Dymińskiej

Piątkowy wieczór zapowiada się na pełny improwizacji.

Kiedy w dobie pandemii wszystko się zamyka, na Żoliborzu, a konkretnie na ulicy Dymińskiej w lokalu po sklepie spożywczym otwiera się nowa scena kulturalna. Stworzenie tego typu miejsca można odczytać jako próbę wsparcia artystów zajmujących się różnymi dziedzinami sztuki.

Na początek zaplanowano już kilka występów. Działalność Pan Dymińskiej zainauguruje zespół Śniedź, dla którego improwizacja to chleb powszedni. Oznacza to, że każdy występ zespołu jest jedyny w swoim rodzaju i wyjątkowy. Tak będzie też dziś.

https://gazetazoliborza.pl/2021/02/szykuja-sie-zmiany-na-mickiewicza/

Oczyszczenie z irytujących dźwięków

Śniedź to duet w skład, którego wchodzi Aleksandra Klimczak. Śpiewając wyłamuje się spoza wszelkich ram gatunkowych. Nieobcy jej jest fieldrecording i różnego rodzaju eksperymenty z elektroniką. Poza działalnością w Śniedzi, współpracuje z Filharmonią Narodową i Polską Operą Królewską. Sopranowy głos Klimczak uzupełnia Antoni Beksiak, zajmujący się od lat rozszerzonymi technikami wokalnymi. W środowisku muzycznym znany jest jako krytyk muzyczny, a także inicjator zjawisk muzycznych z takich dziedzin jak sztuka dźwięku w przestrzeni miejskiej czy avant-popu. Jak sam siebie przedstawia jest komputerowym freakiem co słychać w twórczości Śniedzi.

Dzisiejszy koncert w Pan Dymińskiej będzie o tyle wyjątkowy, że będzie współtworzony przez tych, którzy spełnili pewną prośbę muzyków. Przez kilkanaście dni duet zbierał nadesłane na skrzynkę mailową dźwięki nagrane dyktafonem, które irytują, drażnią, uwierają i towarzyszą w życiu codziennym. Według zapowiedzi artystów, otrzymane dźwięki posłużą do skomponowania katartycznej symfonii. Całość ma stanowić pewnego rodzaju oczyszczenie.

Bezpośrednia transmisja będzie dostępna na facebooku Pan Dymińskiej w piątek 19 lutego o godzinie 19. Wideo będzie realizowała Anna Jędrzejewska, reżyserka i autorka projektów multimedialnych, której również w przyszłości zamierza wystąpić na Pan Dymińskiej scenie.

https://gazetazoliborza.pl/2021/02/zielen-na-ulicy-rydygiera-rozjezdzona-dzielnica-wreszcie-reaguje/

Żoliborska scena, którą każdy może wesprzeć

Pan Dymińska znajduje się w lokalu, w którym działał sklep spożywczy. Pomieszczenie znajduje się w zasobach miejskich i zostało udostępnione na cele kulturalne. Samo utrzymanie miejsca wymaga jednak nakładów finansowych, dlatego zdecydowano się utworzyć zrzutkę, dzięki której Pan Dymińska zmieni się w przestrzeń dla artystów, którzy będą mogli podzielić się swoimi dziełami z nami – odbiorcami. Jak czytamy w opisie zrzutki Pan Dymińska docelowo będzie przeznaczone na scenę, galerię, sale na małe warsztaty czy panele dyskusyjne i spotkania. Potrzebna do tego jest określona kwota. Szczegóły zrzutki znajdziecie po kliknięciu tutaj.

Pierwszy koncert będzie jeszcze podkreślał poprzednią funkcję lokalu, w którym mieści się obecnie Pan Dymińska. W scenografii będą widoczne elementy charakterystyczne dla sklepu spożywczego.

Od 1.06.2019 nieczynny. Ale gdzieś tam jeszcze istnieje i jakoś trudno nam się rozstać z tymi przed i ...

zestaw narzędziowy przez PanDymińska & nbsp; Środa, 17 lutego 2021

Kto jeszcze zagra na Pan Dymińskiej?

Animatorzy Pan Dymińskiej zapowiadają kolejnych artystów. Swoje kompozycje zagra również Anna Jędrzejewska. To również reżyserka i autorka projektów multimedialnych. Na „PanDymińskiej” scenie zagra na pianinie. Na pewno nie będzie klasycznie jak mógłby sugerować dobór instrumentu.

Swoje muzyczne dokonania przedstawi Maniucha Bikont, multinstrumentalistka, która śpiewa. „Właśnie teraz opracowuje pieśni, z którymi żyła przez wiele lat, które słyszała, śpiewała a także zbierała podczas swoich badań etnograficznych- Słowa do tego pisze Marcin Wicha.” – czytamy.

W „PanDymińskiej” chęć wystąpienia wyrazili artyści jazzowi. Mowa o Wójciński/Szmańda Quartet, którzy w świecie muzyki zasłynęli dzięki albumowi Delusions. Muzycy swoją twórczość mieli okazję zaprezentować podczas jazzowych festiwali w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie i Serbii.

Kolejną artystką, która zaprezentuje swoją twórczość transmitowaną z Żoliborza jest Karolina Piechota. Artystka pokaże swoje muzyczne oblicze, a następnie będziemy mieli okazję zobaczyć ją w jej projekcie teatralnym opartym na dramacie „Chętna” o Krystynie Skarbek, ulubionej agentce wywiadu brytyjskiego Winstona Churchilla.

https://gazetazoliborza.pl/2021/02/serek-bielanski-pelny-drzew-czy-zabudowany/

Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.

bezchmurnie

Temperatura: 0°C Miasto: Warszawa

Ciśnienie: 1021 hPa
Wiatr: 37 km/h