Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
piątek, 22 listopada 2024 06:08

Uczniowie na pierwszy dzwonek w szkole przy ulicy Anny German mogą jeszcze długo poczekać

Dzielnica nie deklaruje żadnej daty.

Powstająca przy ulicy Anny German szkoła jest największą inwestycją oświatową na Żoliborzu od lat. Znajdująca się wśród nowych zabudowań mieszkalnych w poprzemysłowej części Żoliborza placówka pomieści 800 uczniów szkoły podstawowej i 150 przedszkolaków.

Choć prace związane z budową placówki planowo mają zakończyć się pod koniec sierpnia tego roku, to termin pierwszego dzwonka dla uczniów nie jest taki oczywisty. Czy placówka będzie stała pusta przez cały przyszły rok szkolny?

https://gazetazoliborza.pl/2021/02/wideo-daniel-passent-mozemy-byc-dumni-z-naszej-dzielnicy/

Burmistrz Żoliborza na Komisji Edukacji

Wczoraj odbyła się Komisja Edukacji stołecznej Rady Miasta, podczas, której obecni byli burmistrzowie warszawskich dzielnic. Włodarze trzech dzielnic Pragi-Południe, Bemowa i Żoliborza zdawali sprawozdanie z realizowanych inwestycji oświatowych. Burmistrzowie Pragi-Południe i Bemowa dość obszernie opowiadali o budowanych placówkach, planach na ich uruchomienie i stopniu zaawansowania prac pokazując dodatkowo wszystko na prezentacji.

W przypadku przedstawienia informacji o realizacji placówki przy ulicy Anny German, którą relacjonował burmistrz Żoliborza, pojawiły się problemy z prezentacją, której ostatecznie nie udało się pokazać uczestnikom komisji, a następnie wystąpiły problemy w łączności.

Na szczęście gospodarz Żoliborza w skrócie zdał relację miejskim radnym z realizacji inwestycji oświatowej przy ulicy Anny German.

Wykonawca na realizację drugiego etapu wybrany. W poniedziałek podpisanie umowy

Rejon Żoliborza Południowego, gdzie zamieszkało mnóstwo młodych rodzin potrzebuje placówki oświatowej a jej koszt to około 60 mln zł. W poniedziałek żoliborscy urzędnicy podpiszą umowę z wykonawcą II etapu inwestycji. To m.in. wykonanie III piętra placówki, gdzie znajdować się mają sale gimnastyczne i pracownie tematyczne. W ramach II etapu ma być zrealizowana również budowa boisk, instalacja fotowoltaiki na dachu, drogi wewnętrznej i zagospodarowania terenu wokół placówki w postaci nowych nasadzeń, parkingu i elementu małej architektury. Prace wykona ta sama firma, która realizowała I etap.

I etap inwestycji, który rozpoczął się 2019 roku, planowo ma zakończyć się w maju tego roku. Ze względu na panującą pandemię inwestycja zaliczyła drobne opóźnienia. Urzędnicy musieli rozwiązać również kwestie nakładających się na siebie dwóch etapów, a co za tym idzie możliwość funkcjonowania dwóch kierowników budowy na jednej inwestycji. W kwietniu z kolei urzędnicy planują ogłosić przetarg na wyposażenie szkoły.

Obecnie przygotowywana jest również rejonizacja szkoły. To właśnie ten dokument będzie określał z jakiego rejonu dzielnicy uczniowie w pierwszej kolejności będą brani pod uwagę przy rekrutacji.

Plac budowy w lipcu 2020 roku

Kiedy zabrzmi pierwszy dzwonek w placówce przy ulicy Anny German?

Choć prace budowalne mają zakończyć jeszcze w sierpniu to niemal pewne jest, że dzieci nie rozpoczną przyszłego roku szkolnego w placówce oświatowej przy ulicy Anny German na Żoliborzu. Podczas wczorajszej Komisji Oświaty i Edukacji, burmistrz Żoliborza wskazywał, że rozpoczęcie lekcji 1 września 2021 będzie niemożliwe, ponieważ przed oddaniem budynku do użytku, konieczne jest uzyskanie odbiorów budowlanych.

Radni dzielnicy wspominają z kolei, że szkoła przy Anny German przyjmie uczniów dopiero 1 września 2022 roku. Oznacza to, że placówka, stałaby praktycznie przez cały rok pusta.

https://gazetazoliborza.pl/2020/11/szkola-przy-ul-anny-german-nie-zostanie-uruchomiona-w-2021-roku/

Zapytany podczas wczorajszej Komisji Edukacji o możliwość udostępnienia dzieciom z Żoliborza placówki w jak najszybszym terminie, burmistrz wymijająco przyznał, że jeśli chodzi o przedszkolaków postara się, by mogły one skorzystać z nowej placówki po pierwszym semestrze, czyli na początku 2022 roku. Z nieco mniejszym entuzjazmem mówił o przyjęciu uczniów szkoły podstawowej do nowej placówki. Tu wskazywał możliwość posłania do nowej szkoły uczniów najmłodszych klas od drugiego semestru. Po chwili Paweł Michalec pospiesznie dodał, że nie chce jednak deklarować żadnego terminu powołując się na ewentualne ograniczenia wynikające z przepisów.

https://gazetazoliborza.pl/2021/02/szykuja-sie-zmiany-na-mickiewicza/

IMG_0138

IMG_0138

IMG_0137

IMG_0137

IMG_0139

IMG_0139


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.

PRZECZYTAJ