Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
piątek, 22 listopada 2024 13:33

Rekordowy dla Żoliborza finał WOŚP

29. finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy pokazał jak Polacy wspierają największą inicjatywę charytatywną w kraju. Padł kolejny rekord nie tylko w skali całej zbiórki, ale również na Żoliborzu.

Miniony finał odbył się pod hasłem „Gramy z głową”. Wszystkie zebrane pieniądze zostaną przekazane na zakup sprzętu dla dziecięcych oddziałów laryngologii i diagnostyki głowy. W poprzednich 28. edycjach fundacja zebrała i przeznaczyła na wsparcie polskiego systemu ochrony zdrowia łącznie ponad miliard złotych.

29. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy zakończył się kwotą 127 495 626 zł. W ten sposób pobito o 12 milionów zł ubiegłoroczny finał. Podana w poniedziałek kwota jest deklarowaną sumą kwot szacunkowych sztabów, wyników zbiórek elektronicznych oraz darowizn przekazanych przez partnerów.

W tym roku wszystkie imprezy plenerowe były odwołane a finały z powodu pandemii odbywały się bez udziału publiczności. Występy muzyków i pozostałe atrakcje były transmitowane online. Nie zabrakło jednego z kulminacyjnych momentów całego finału. O godzinie 20 na Placu Defilad zrealizowano pokaz  świetlny, który rozjaśnił stołeczne niebo.

Podczas Finału pieniądze do puszek zbierało łącznie 120 tys. wolontariuszy.

Ile zebrał Żoliborz?

Do wspólnego grania przyłączył się również Żoliborz. Poza powołanymi sztabami w tym roku do akcji dołączył żoliborski samorząd. - Po raz pierwszy samorząd Żoliborza przyłącza się do finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Jesteśmy zaszczyceni, że możemy wesprzeć tę szlachetną akcję. Na aukcję oddajemy plakat z ostatniego wydarzenia zorganizowanego przez nasz Urząd przed wybuchem epidemii. Mamy nadzieję, że będzie to miła pamiątka nie tylko dla licznych uczestników tego koncertu, ale także dla fanów zespołu – mówił przewodniczący Rady Dzielnicy Żoliborz, Piotr Wertenstein-Żuławski. Z samych aukcji WOŚP zebrał ponad 24 mln zł, a aukcje jeszcze trwają. Do wylicytowania nadal jest plakat przekazany przez żoliborski samorząd.

https://allegro.pl/oferta/plakat-z-koncertu-zespolu-poparzeni-kawa-trzy-10171475986?fbclid=IwAR1sOzY7lSRlWbmGpJ29cn5i9P7GaQPSNzzn5Udh9QpEcQfdTYjswaM1hxs

„O naszym plakacie z koncertu zespołu „Poparzeni Kawa Trzy” na Żoliborzu mówił na żywo Jurek Owsiak w #99 wydaniu Domowej Orkiestry na fanpage WOŚP. Szukajcie tej informacji w 00:33:50 minucie środowego wydania z 27 stycznia” – czytamy w komunikacie żoliborskiego urzędu. Link do filmiku poniżej: https://www.facebook.com/watch/live/?v=874217360044920&ref=watch_permalink

https://gazetazoliborza.pl/2021/01/ranking-liceow-2021-jak-wypadly-szkoly-na-zoliborzu-i-bielanach/

W niedzielę ulice Żoliborza z puszkami w ręku przemierzali również wolontariusze ze sztabu utworzonego przy LO im. Stanisława Ignacego Witkiewicza. Wynik zebranej kwoty przez żoliborskich wolontariuszy jest imponujący. Kwota jaką udało się zebrać to 97 780 tys. zł. Jest to ponad dwukrotność zeszłorocznego wyniku. Doliczając do już rekordowej kwoty niecałe 6 tys. zł z e-skarbonki sztabu, żoliborskim wolontariuszom udało się przekroczyć barierę 100 tys. zł. To nie jest ostateczna kwota, bo trwają jeszcze licytacje na allegro, przedmiotów wystawionych przez żoliborski sztab, gdzie furorę robi ręcznie zrobiona na szydełku postać Berniego Sandersa. Link do aukcji znajdziecie poniżej.

https://allegro.pl/uzytkownik/helena2210?fbclid=IwAR2urrxxxRki7IreBVzz9eFNVNDjEA5bEmOcbKHisWRaThR4aZ37BcycID8&bmatch=cl-cx210105ap-enfmswp-diap-uni-1-5-0129

https://gazetazoliborza.pl/2020/10/dzikosc-serca-wypowiada-wojne-konsumpcjonizmowi/

Szerokim echem odbiła się również akcja Dzikości serca organizowana wspólnie ze znanymi Polkami. Wylicytować można było m.in. marynarkę Magdaleny Popławskiej, sukienkę Agnieszki Grochowskiej, w której wystąpiła w filmie „Bez Wstydu”, czy też specjalnie uszytą dla Marii Peszek, na trasę koncertową Sorry Polsko Super Tour, kurtkę. W akcji wzięły również udział: Małgorzata Bela, Agata Buzek, Magdalena Cielecka, Magda Gessler, Aleksandra Konieczna, Kasia Kowalska, Maja Ostaszewska, Danuta Stenka, Zofia Wichłacz i Zuzia Wrońska.

Dzięki wspólnej akcji Dzikości serca oraz znanych Polek na konto WOŚP wpłynęło 11 341 zł.

❤️ # siłakobiet Opublikowany przez Dzikość Serca & nbsp; Wtorek, 2 lutego 2021

https://gazetazoliborza.pl/2021/01/29-final-wosp-na-zoliborzu-i-bielanach-jak-w-tym-roku-gramy/

WOSP_Zoliborz_Poparzeni_Kawa_Trzy_plakat

WOSP_Zoliborz_Poparzeni_Kawa_Trzy_plakat

berni-sanders

berni-sanders

swiatelko-do-nieba

swiatelko-do-nieba

Warszawa, Polska - Styczeń 31, 2021: Serce - symbol Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy

Warszawa, Polska - Styczeń 31, 2021: Serce - symbol Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy

śwatełko do nieba 2

śwatełko do nieba 2

swiatelko-do-nieba-1

swiatelko-do-nieba-1

foto-lucyna-lewandowska

foto-lucyna-lewandowska


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.