Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
piątek, 22 listopada 2024 05:27

29. Finał WOŚP na Żoliborzu i Bielanach. Jak w tym roku gramy?

Licytacje niezwykłych przedmiotów, akcja Dzikości Serca wraz ze znanymi kobietami i finał na Bielanach wraz z transmisją koncertu zespołu Video.

Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy gra niezmiennie od 1993 roku. Zbiórka tradycyjnie była prowadzona na początku stycznia – to czysty przypadek, ponieważ studio Telewizji Polskiej na Woronicza było wolne jedynie w styczniu.

W tym roku wydarzenie odbywa się pod hasłem „Finał z głową”. Tegoroczna zbiórka prowadzona jest na cele związane z laryngologią dziecięcą. Wszystkie zebrane środki zostaną przeznaczone na zakup sprzętu z dziedziny laryngologii, otolaryngologii i diagnostyki głowy. W tym celu na całym świecie zagrają aż 1362 sztaby. Natomiast już niemal z 36 000 miejsc można wesprzeć działania organizacji.

29. finał WOŚP został przesunięty z 10 na 31 stycznia, czyli nadchodzącą niedzielę. To nie jedyna zmiana jaka zaszła w związku z pandemią koronawirusa. Wszystkie wydarzenia będzie można bowiem śledzić tylko w formie online.

Wolontariusz WOŚP powinien mieć identyfikator wraz z zaplombowaną puszką
fot. Łukasz Widziszowski

Wylicytuj przedmioty znanych kobiet

Tradycyjnie, z WOŚP zagra Żoliborz i Bielany. W obu dzielnicach powstały sztaby. Na Żoliborzu w tym roku będzie można spotkać wolontariuszy ze sztabu 737 utworzonego w Szkole Podstawowej nr 92 im. Jana Brzechwy, a także sztabu 5399 działającym przy LXIV Liceum Ogólnokształcące im. St. I. Witkiewicza.

Obraz zatytułowany „Red Karpe” malarza Roberta Żytyńskiego, który można wylicytować. Po kliknięciu w obrazek zostaniesz przekierowany na uakcję.

WOŚP to nie tylko zbiórka, ale także licytacje, a tych nie brakuje. Sztab działający przy „Witkacym” wystawił na licytację obrazy i rysunki artystów. Można wylicytować m.in. obraz zatytułowany „Red Karpe” malarza Roberta Żytyńskiego. Artysta od 1992 roku współpracuje z Telewizją ARTE oraz Eurosportem w charakterze grafika, ilustratora, realizatora oprawy graficznej. „Swoje prace wystawia m.in. we Francji, Niemczech, Kanadzie, Polsce, Anglii i Szwecji. Jest autorem wielu klipów muzycznych, m.in. dla Mietka Szcześniaka czy francuskiej grupy Les Daltons. Ostatnio na zlecenie merostwa Aubervilliers wykonał serie murali” – wyjaśniają autorzy aukcji.

Poza tym można wylicytować m.in. ręcznie robioną torbę zero waste, filcowe zwierzątka czy studyjną sesję fotograficzną z makijażem.

https://allegro.pl/uzytkownik/helena2210?bmatch=cl-dict210105-ctx-uni-1-5-0112

Do sztabu z „Witkacego” dołączyła również Dzikość serca  wyjątkową akcją. Właścicielki vintage store zaprosiły do współpracy znane kobiety. „W Dzikości wierzymy, że ubrania niosą za sobą ważne historie dlatego poprosiłyśmy silne, znane i niezależne kobiety o przekazanie na aukcję w ramach 29 finału WOŚP ważnego dla nich elementu ich garderoby, w której występowały na scenie, czerwonych dywanach czy w sesjach zdjęciowych. Są to rzeczy unikatowe o szczególnym znaczeniu” – informuje żoliborska Dzikość serca. Wylicytować można m.in. marynarkę Magdaleny Popławskiej, sukienkę Agnieszki Grochowskiej, w której wystąpiła w filmie „Bez Wstydu”, czy też specjalnie uszytą dla Marii Peszek na trasę koncertową Sorry Polsko Super Tour kurtkę. W akcji bierze udział Małgorzata Bela, Agata Buzek, Magdalena Cielecka, Magda Gessler, Aleksandra Konieczna, Kasia Kowalska, Maja Ostaszewska, Danuta Stenka, Zofia Wichłacz i Zuzia Wrońska.

https://allegro.pl/uzytkownik/oj9889?fbclid=IwAR1VSq6J9gU4TZMDhFgHw3uA3LeDw91yA8a9Skrg0Drux4sufzfiP1zMbbU&bmatch=cl-dict210105-ctx-uni-1-5-0112

Ruszyła akcja Dzikości Serca„ Od Serca do Serca ”dla WOŚP. Zaprosiłyśmy znane, znane i niezależne kobiety do wzięcia w ...

zestaw narzędziowy przez Dzikość Serca & nbsp; Piątek, 22 Stycznia 2021
https://gazetazoliborza.pl/2020/10/dzikosc-serca-wypowiada-wojne-konsumpcjonizmowi/

Finał online na Bielanach z koncertem

Z kolei na Bielanach finał odbędzie się w sobotę 30 stycznia. O godzinie 17:30 na facebookowym fanpage’u Sztabu WOŚP Warszawa-Maczek, Nasze Bielany Online oraz Bielańskiego Ośrodka Kultury wystartuje transmisja bielańskiego finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Ze względu na pandemię wydarzenie odbędzie się bez udziału publiczności.

Ponadto w trakcie transmisji bielańskiego finału do udziału w aukcjach będzie zachęcał Tomasz Pągowski, projektant, muzyk oraz charyzmatyczny prowadzący programy telewizyjne takie jak „Remont w 48h”, „Projekt LOKALny” oraz „Bitwa o dom”.

Na widzów transmisji sobotniego finału przygotowano również pokaz iluzjonisty oraz gotowanie na wizji z Tomaszem Karolakiem, szefem kuchni restauracji N31. Jego kreatywność zaskakuje wszystkich. Po pracy gotuje w „Kuchni Mistrzów” na antenie Polsat Sport. Twierdzi, że szef kuchni to nie tylko zawód, a styl życia.

Muzyka jest również nieodłącznym elementem WOŚP. Różnego rodzaju artyści sceny polskiej występują zarówno na głównym finale, a także lokalnych. W tym roku bielański finał zwieńczy zespół VIDEO.

https://gazetazoliborza.pl/2019/11/maciej-mazur-wicemistrzem-swiata-w-karate-kontaktowym/

Morsowanie z burmistrzem Bielan

Na Bielanach kwestować będą również wolontariusze ze sztabu powołanego w Szkole Podstawowej nr 77 im. Wandy Zieleńczyk. Nie brakuje również licytacji. Jedną z atrakcji jest morsowanie z Grzegorzem Pietruczukiem, burmistrzem Bielan. Można wylicytować również trening personalny, sesję jogi, projekt architektoniczny a nawet posadzić „drzewo życia” na Bielanach. Wśród przedmiotów przekazanych na licytację znajdziemy m.in. gramofon, płyty winylowe, lot szybowcem, skok ze spadochronem a nawet srebrny medal, który w kategorii karate zdobył Maciej Mazur. O tym jak historyczne jest osiągnięcie Macieja pisaliśmy na łamach Gazety Żoliborza.

https://allegro.pl/uzytkownik/MM2021?bmatch=cl-dict210105-ctx-uni-1-5-0112

https://gazetazoliborza.pl/2021/01/z-zimnem-za-pan-brat-skad-sie-wziely-morsy-na-zoliborzu/

Jak wpłacać pieniądze podczas 29. finału WOŚP?

Podczas 29. finału zbierając pieniądze do puszek kwestować będzie 100 tys. wolontariuszy. Niektórzy będą wyposażeni również w terminale.

Wpłat można dokonywać na wiele sposobów:

- przez eSkarbonkę, czyli wirtualną puszkę wolontariusza, firmy, instytucji lub sztabu

- aukcje WOŚP w serwisie allegro aukcje.wosp.org.pl

- Licytacja Najbardziej Hojnych Darczyńców - jedno z najważniejszych przedsięwzięć realizowanych w czasie Finału WOŚP. Złote Serduszka i Złote Karty Telefoniczne stały się najbardziej prestiżowymi symbolami społecznego zaangażowania osób i firm w dotychczasowej historii Fundacji WOŚP

- wysyłając SMS o treści SERCE na numer 75565

-  przez stronę wplacam.wosp.org.pl, gdzie można zapłacić za pomocą szybkich przelewów internetowych


wosp

wosp

wosp-ryba

wosp-ryba

medal-maciej-mazur

medal-maciej-mazur

lot-szybowcem

lot-szybowcem

trening-z-karate

trening-z-karate


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.

PRZECZYTAJ