Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
czwartek, 21 listopada 2024 19:12

Żoliborz i Bielany. Znajdź potrzebną placówkę medyczną w obu dzielnicach

Stworzyliśmy dla Was kompletną listę bielańskich i żoliborskich przychodni i oferowanych przez nie usług z numerami telefonów i godzinami przyjęć.

Na Żoliborzu i Bielanach w ramach Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Lecznictwa Otwartego funkcjonuje 11 przychodni oferujących usługi medyczne w porozumieniu z Narodowym Funduszem Zdrowia. Żoliborzanie i bielanianie mogą skorzystać między innymi z Podstawowej Opieki Zdrowotnej oraz porady ginekologa, alergologa czy szeregu innych specjalistów.

Przychodnia SPZZLO, ul. Josepha Conrada 15

- internista,
- punkt pobrań,
- EKG

Rejestracja: 07:30 - 18:00
Tel.: 22 663 21 54, 798 118 393

Przychodnia SPZZLO, ul. Wrzeciono 10C

- internista,
- pediatra,
- ginekolog

Rejestracja: 07:30 - 18:00
Tel.: 22 835 30 01, 784 491 672

Przychodnia SPZZLO, ul. Żeromskiego 13

- internista,
- diabetolog,
- ginekolog,
- psycholog,
- poradnia terapii uzależnienia od alkoholu i współuzależnienia z oddziałem dziennym (niewymagane ubezpieczenie ani skierowanie w przypadku osób uzależnionych).

Rejestracja: 07:30 - 18:00
Tel.: 22 834 24 31, 784 406 562

Tomografia komputerowa i rezonans magnetyczny:
Rejestracja: 08.00-19.00
tel.: 22 697 05 10, 664 940 746

Przychodnia SPZZLO, ul. Klaudyny 26B

- internista,
- pediatra,
- stomatolog.

Rejestracja: 7:30 – 18:00
Tel.: 22 833 00 00, 798 117 979

Przychodnia SPZZLO, ul. Kleczewska 56

- internista,
- pediatra,
- ginekolog,
- rehabilitacja.

Rejestracja: 07:30 - 18:00
Tel.: 22 834 83 28, 798 118 389

Przychodnia SPZZLO, ul. Elbląska 35

- internista,
- pediatra,
- geriatra,
- ginekolog,
- rehabilitacja,
- Poradnia Zdrowia Psychicznego,
- psychogeriatria.

Rejestracja: 07:30 - 18:00
Tel.: 22 633 42 77, 784 474 218

Przychodnia SPZZLO, ul. Felińskiego 8

- internista,
- stomatolog.

Rejestracja: 07:30 - 20:00
Tel.: 22 839 24 40, 784 402 091

Przychodnia SPZZLO, ul. Kochanowskiego 19

- internista,
- pediatra,
- ginekolog,
- okulista,
- otolaryngolog,
- rehabilitacja,
- stomatologia.

Rejestracja: 07:30 - 18:00
Tel.: 22 633 10 11, 784 450 569

Przychodnia SPZZLO, ul. Kochowskiego 4

- alergolog,
- logopeda,
- otolaryngolog,
- ortodonta,
- psycholog,  
- stomatolog,
- Poradnia Zdrowia Psychicznego.

Rejestracja: 07:30 - 20:00
Tel.:  22 839 47 36

Przychodnia SPZZLO, ul. Szajnochy 8

- internista,
- pediatra,
- nocna i świąteczna opieka zdrowotna,
- chirurgia,
- dermatologia,
- ginekologia i położnictwo,
- kardiologia,
- neurologia,
- onkologia,
- ortopedia,
- pulmonologia,
- reumatologia,
- urologia,
- rehabilitacja,
- stomatologia.

Rejestracja POZ: 07:30 - 20:00
Rejestracja Specjalistyczna: 07:30 - 20:00
Poradnie: 08:00 - 20:00
Tel.: 22 11 66 800

Również wiele żoliborskich i bielańskich przychodni niepublicznych oferuje również bezpłatną Podstawową Opiekę Zdrowotną w ramach umowy z Narodowym Funduszem Zdrowia.
Przychodnia CMP Żoliborz, ul. Elbląska 14

- Podstawowa Opieka Zdrowotna (NFZ),
- konsultacje ze specjalistami

Godziny przyjęć:
Pn.-pt.: 7.30-20.00
Sobota: 8.00-13.00

Godziny otwarcia punktu pobrań:
Pn.-pt.: 7:30-12:00
Sobota: 8.00-12.00

Kontakt:
Centrum Rezerwacji wizyt: 22 737 50 50,
[email protected]

Jutro Medical, Powązkowska 44

- Podstawowa Opieka Zdrowotna (NFZ),

Kontakt przez aplikację lub mailowo.

e-mail.: [email protected]

NZOZ Lecznica Medyczna ALVIT, ul. Słowackiego 5/13

– ginekologia i położnictwo,
– kardiologia (NFZ),
– endokrynologia (NFZ),
– neurologia
– reumatologia (NFZ),
– urologia (NFZ),
– ginekologia (NFZ),
– homeopatia.

tel.: 22 833 01 51, 507 100 990

Centrum Medyczne Damiana, al. Zjednoczenia 36

- Podstawowa Opieka Zdrowotna (NFZ),
- konsultacje ze specjalistami, m.in.: alergolog, diabetolog, czy logopeda.

Tel.: 22 566 22 22

Czynne:
od poniedziałku do piątku: 08.00 - 20.00 (w piątki do 18.00)
w soboty: 08.00 - 13.00

punkt pobrań czynny:
od poniedziałku do piątku: 08:00 - 15:00
w soboty: 08:00 - 12:00

[/FMP]


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.