Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
sobota, 23 listopada 2024 12:45

Trattoria Italia. Włoskie smaki w Westfield Arkadia

Jest grzecznie i poprawnie ale bez fajerwerków. Czy to wystarczy w dobie tak dużej konkurencji wśród włoskich restauracji? Mam wątpliwości ale nie skreślam tego miejsca.

Kontynuując cykl recenzji restauracji w Westfield Arkadia, które można kosztować z rabatami, dostępnymi w papierowym wydaniu Gazety Żoliborza, tym razem odwiedzam Trattorie Italię.

Podczas zakupów ale również w niedzielę, miło wyskoczyć na dobrą pizzę, a taką zjemy w Trattori Italia. Co jeszcze oferuje nam restauracja w Arkadii? Otóż sporo, między innymi - bardzo dobry, własnej roboty makaron ale również dania nietypowo włoskie jak rosół, stek, czy tatara wołowego.

Pizza na piątkę

W tę niedzielę jest wyjątkowo pusto, cała restauracja należy do nas, możemy ją dokładnie zwiedzić, a nie jest mała. Wnętrze wymaga nieco odświeżenia, widać, że nadgryzł je już ząb czasu a stylistyka przypomina nieco gospodę niż restaurację. Bardzo miła obsługa wskazuje nam stolik i sprawnie przyjmuje zamówienie na napoje, po chwili decydujemy się na dania. Wybieramy dwie pizze – klasycznie margheritę i trochę inaczej niż zwykle – bruschettę, ponad to również na przystawkę decydujemy się na bruschettę ale z grillowanymi warzywami oraz na caprese – to będzie test na włoskość tego miejsca.

Główne dania to rosół dla dziecka, ravioli ze szpinakiem, krewetki z pomidorami oraz w późniejszej kolejności desery, o czym na koniec.

Wodnisty rosół

Wszystkie dania podane zostały dość szybko, ich estetyka nie pozostawiła nic do życzenia. Co do smaku to najwyraźniej kucharzowi zabrakło tego dnia serca do soli, niestety dania były niedoprawione, oprócz pizzy wszystko wymagało dodatkowej szczypty soli, bądź pieprzu. Niestety muszę to zaznaczyć dość stanowczo – odradzam podtrzymywanie w menu rosołu – tego testu nie udało się kucharzowi w moim odczuciu, ale nie tyko w moim, bo i w odczuciu dziecka, zdać. Rosół był absolutnie bez smaku i nawet ręcznie robiony makaron go nie uratował.

Lepiej oceniam caprese i bruschettę, które były smaczne, można uznać, że na poziomie dobrej, domowej kuchni. Krewetki to danie, od którego wiele wymagam i nie do końca spełniło ono moje oczekiwania ale było smaczne, można uznać, że było na czwórkę z plusem.

Uczta z Ravioli

Ravioli urzekło mnie nie tylko tym, że było idealnie al dente, ale również porcja to spora korzyść dla jedzącego – dużo ciepłego, pachnącego ravioli to krok do szczęścia. W drodze do spełnienia nie przeszkodziła nam pizza, wręcz przeciwnie, smakowała najlepiej ze wszystkich dań. Cienkie ciasto i ciekawa kompozycja pizzy typu bruschetta dało nam sporą satysfakcję na koniec. No prawie na koniec… żadna degustacja nie mogłaby się przecież odbyć bez deserów.

Czas na deser

Wybór padł na szarlotkę z lodami, nie do końca włoski deser ale dziecięce podniebienie nie akceptuje tiramisu, oraz na panna cottę z sosem malinowym. Tutaj zderzamy się z dużą rozpiętością pomiędzy klasycznymi wydaniami tych deserów a tym, co zostało nam podane. Szarlotka niestety okazała się zbyt słodka, panna cotta za mało słodka. Ot taki psikus… Tak, tak, słodyczożercy takiemu jak ja, ciężko dogodzić. Otóż ciasto w połączeniu z dobrym espresso dało się oczywiście zjeść, to nie problem, jednak nie poczułam się uwiedziona tym duetem. Panna cotta to dziwne wydanie babeczki śmietanowej, niespotykany sposób podania w bezowej foremce spodobał mi się, jednak konsystencja deseru przewodniego to raczej krem niż budyń, jednym słowem coś tutaj nie zagrało.

Podsumowanie

Podsumowując – restauracja Trattoria Italia to raczej gospoda, czy bistro, dania włoskie to raczej wariacja na temat dań włosko-polskich, wyczucie smaków szwankuje ale jest potencjał. Tylko, czy to wystarczy aby pokonać konkurencję, aby wybić się na prowadzenie? Uważam, że to zbyt mało, a w dobie szybkiego życia, jakie prowadzimy potrzebuję mieć pewność, że zjem dobrze od razu, bez ryzyka.

Życzę Ci powodzenia Trattorio – pracuj ciężko nad jakością swoich potraw i do zobaczenia! a Was zachęcam do skorzystania z kuponu rabatowego w Trattorii Italii i dania jej szansy.


trattoria italia 1

trattoria italia 1

tarttoria italia 4

tarttoria italia 4

tartoria italia 5

tartoria italia 5

tarttoria italia 6

tarttoria italia 6

trattoria italia 6

trattoria italia 6

tarttoria italia 7

tarttoria italia 7

Więcej o autorze / autorach:
Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.

zachmurzenie umiarkowane

Temperatura: 3°C Miasto: Warszawa

Ciśnienie: 1016 hPa
Wiatr: 32 km/h