Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
czwartek, 21 listopada 2024 23:38

Jak spędzić gorący weekend na Żoliborzu?

Oto kilka naszych propozycji.
Wyprzedaż garażowa nad Kanałkiem/Kępa Potocka/Żoliborz
Wyprzedaże garażowe to wydarzenia, podczas których można trafić na bezcenne perełki w okazyjnej cenie. Podczas zbilżającej się „garażówki”, jak informują organizatorzy, będzie można znaleźć mnóstwo książek napisanych w po polsku i angielsku, ubrania, torebki i biżuterię. Atmosferę umili możliwość rozmowy przy kawie lub herbacie. 8 i 9 sierpnia (sobota i niedziela), godz. 12:00 – 19:00 Ogródek działkowy przy mostku z rurami ciepłowniczymi po stronie “bliżej Gwiaździstej”
Adoptuj roślinkę od Otwartych Klatek
W niedzielę będzie można podzielić się domowymi roślinami lub wymienić te, z którymi trudno sobie poradzić np. ze względu na warunki w domu. Wystarczy przynieść swoją starą roślinę i adoptować nową. Taka wymiana ma również proekologiczny wymiar. Rośliny zyskują bowiem nowe życie i nowych właścicieli. https://gazetazoliborza.pl/2020/08/przynies-stara-rosline-i-adoptuj-nowa/ 9 sierpnia (niedziela), godz. 11:00 - 15:00 Prochownia Żoliborz
Plenerowy pokaz filmu "W samym sercu morza"
W sobotę rozpoczyna się cykl kina plenerowego na Kępie Potockiej organizowany w ramach Filmowej Stolicy Lata. Kino plenerowe na Kępie Potockiej to wieloletnia tradycja, której i w tym roku nie może zabraknąć. W trakcie żoliborskiej odsłony Filmowej Stolicy Lata odbędą się cztery projekcje filmowe. Pierwszy film jaki zobaczymy na dużym ekranie to: „W samym sercu morza”. W roli głównej zobaczymy Chrisa Hemswortha jako członka załogi statku wielorybniczego, który zimą w 1820 roku został zaatakowany przez gigantycznego kaszalota. Film pokazuje jak w obliczu żywiołu i głodu załoga statku, będąca daleko od lądu przekracza granice własnej wytrzymałości po to, żeby przetrwać. Chętni do udziału w seansie muszą pobrać darmową wejściówkę, która dostępna jest od 12 w dniu wydarzenia. Można pobrać ją po kliknięciu tutaj.
8 sierpnia (sobota), godz. 21:00 – 23:00 Kępa Potocka
Cykl pikników sportowych “Pingpong na trawie”
W najbliższą sobotę odbędzie się kolejne wydarzenie z cyklu pikników pingpongowych organizowanych przez Polski Związek Tenisa Stołowego. To znakomita okazja do rozwinięcia umiejętności sportowych. W ramach wydarzenia przygotowano turnieje i konkursy z nagrodami. W godzinach od 9:00 do 18:00 czekać będą na Was następujące atrakcje: – nauka gry w tenisa stołowego pod okiem trenerów; – amatorskie mini turnieje tenisa stołowego z nagrodami; – pojedynki z profesjonalnym robotem serwisowym; – gry, zabawy i konkursy sprawnościowe; – zajęcia plastyczne dla najmłodszych; – spotkania z maskotką Mistrzostw Europy w Tenisie Stołowym 2020; 8 sierpnia (sobota), godz. 09:00 – 18:00 OSiR Żoliborz
Boogaloo Reggae Party | koncert TaLLib Tomek Słota x Ras Junior
Na plaży Żoliborz panuje jamajska atmosfera a to za sprawą wydarzeń odbywających się w Boogaloo Beach Bar. Jak co tydzień w sobotni wieczór można pobawić się przy dj’skich setach. Tym razem muzykę będzie serwował Ras Junior. „woją drogę muzyczną rozpoczął w 1999 roku w legendarnej już koneckiej Piekarni organizując i promując imprezy reggae. W 2003 roku nagrał swój pierwszy mixtape DA REAL THING osadzony w klimatach reggae/ragga. Na imprezach występował wspólnie z takim DJ'ami, zespołami, MC oraz soundsystemami jak: DJ Feelx, DJ Bart, Gutek, Vienio & Pele, Tede, Borixon, Selekta Soundsystem, Power of Trinity, Maleo Reggae Rockers” – czytamy w zapowiedzi wydarzenia. https://www.mixcloud.com/rasjunior/ras-junior-kryzys-mix/ Tego dnia odbędzie się również koncert Tomka "TaLLib" Słoty znanego szerszej publiczności z hitów takich jak „Moja Lady”, „Do Końca”, „Witamy w dżungli", „Sercem Jamajka", „Grupa Braci", „Prosto z Serca" oraz półfinalista siódmej edycji „Must Be the Music”. 8 sierpnia (sobota), godz. 21:00 – 04:00 Boogaloo Beach Bar
Dołącz do społeczności Gazety Żoliborza. Rusza zbiórka na Patronite
 

Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.