Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
czwartek, 21 listopada 2024 18:37

Grał z McCartneyem, a teraz wystąpi na Żoliborzu

Zbliża się muzyczna uczta na Żoliborzu. Już niedługo koncert znanego artysty. Włochy w pierwszej kolejności kojarzą się z wiekowymi zabytkami, jak choćby amfiteatrem w Rzymie, i przepięknymi krajobrazami, które pokochali turyści z całego świata. To kolebka cywilizacji łacińskiej oraz renesansu. Dla wielu to stolica motoryzacji, piłki nożnej i kulinarnego świata. Słoneczna Italia jest też ojczyzną europejskiej muzyki. Właśnie w tym kraju rozwinęła się muzyka wokalna. O tym jak integralną częścią włoskiej mentalności ona jest, oprócz pysznego jedzenia, będzie można przekonać się podczas koncertu Luigiego Pagano w trattorii „Flaminia”. Dla Włochów spożywanie posiłku jest wyjątkową okazją do rozmowy, wspólnego spędzenia czasu z bliskimi i celebrowaniem życia. By doświadczyć atmosfery rodem z Italii, wystarczy wybrać się na Żoliborz do trattorii „Flaminia”, gdzie aura odgrywa równie istotną rolę, co jedzenie. Włosi nie potrafią żyć bez muzyki, co udowodnili w czasie pandemii, kiedy na balkonach wspólnie śpiewali i grali. – Mnie w tym okresie też brakowało grania, więc robiłem podobnie. Żeby się tym podzielić, nagrywałem filmiki i udostępniałem je w internecie – mówi Luigi Pagano, neapolitański muzyk, który od 6 lat mieszka w Polsce. – Muzyka jest naszym językiem. My się w ten sposób komunikujemy – dodaje.
„Muzyka to nasze korzenie”
– Każda włoska rodzina ma instrument. Muzyka jest w nas głęboko zakorzeniona. Jest jak gra w piłkę nożną – to przede wszystkim zabawa, pasja i miłość. Nie ma imprezy, randek czy spotkań bez gitary i śpiewania – relacjonuje Luigi. We Włoszech, jeśli jedna osoba zacznie śpiewać, dołączają do niej pozostali. Śpiewają wszyscy. – Doskonale to słychać podczas koncertów, kiedy włoska publiczność swoim śpiewem zagłusza muzyków – opowiada artysta. Włoska muzyka jest różnorodna. Każdy region, zarówno pod względem kulinarnym jak i muzycznym, ma swoje własne oblicze. Luigi pochodzi z Neapolu, który ma bogatą historię muzyczną. To właśnie tu powstał jeden z pierwszych średniowiecznych uniwersytetów muzycznych, a największy wpływ na rozwój opery miała szkoła neapolitańska składająca się z kilku pokoleń kompozytorów.  – Nasza muzyka jest bardzo otwarta. Słychać w niej wpływy kultur z Bliskiego Wschodu, Francji czy Hiszpanii – wyjaśnia Pagano i dodaje: – Włoska muzyka narodziła się w Neapolu. Żaden region nie ma takich hitów jak znane wszystkim „O sole mio”, „Torna a Surriento” albo „Funiculì funiculà”.
Wspólne granie z McCartneyem na plaży
Luigiego do Polski sprowadziła miłość. Tutaj swoją muzyczną karierę rozpoczął od występów w programie „Jaka to melodia?”. Wcześniej, przez prawie 20 lat, koncertował głównie w Zjednoczonych Emiratach Arabskich, Kuwejcie czy na Sri Lance, gdzie mieszkał wraz ze swoją małżonką. Na Malediwach poznał Paula McCartneya. – Spotykaliśmy się na plaży, gdzie graliśmy na gitarach jego własne kompozycje, Beatlesów, a nawet włoskie piosenki. Graliśmy dosłownie wszystko – wspomina artysta i dodaje: – Dla mnie bardzo osobiste i niezwykłe doświadczenie. Neapolitański muzyk jest artystą niezależnym. Sam komponuje, pisze teksty i nagrywa. Odpowiada za cały proces twórczy. W swoich kompozycjach odnosi się do neapolitańskich korzeni muzycznych, bo, jak sam mówi, najbardziej się z nimi utożsamia. Trattoria „Flaminia” to miejsce, w którym odbędziemy podróż do Włoch nie tylko delektując się wyśmienitymi daniami, ale także słuchając włoskich muzyków podczas piątkowych koncertów, które odbywają się w okresie od września do czerwca. W tym sezonie, ze względu na pandemię, część występów musiała zostać odwołana. Koncert Luigiego Pagano w trattorii „Flaminia” to już tradycja, bowiem muzyk występuje tu raz w miesiącu. Z okazji imienin Anny zagra już po raz trzeci. Włoskiego artysty będzie można posłuchać „na żywo” już 24 lipca. To też okazja, by zdobyć autograf artysty zabierając ze sobą lipcowe wydanie Gazety Żoliborza. Warto pamiętać, że ze względu na obostrzenia sanitarne liczba miejsc jest ograniczona. Występ odbędzie się w restauracji słynącej ze znakomitej, tradycyjnej kuchni rzymskiej, którą pokochali zarówno rodowici Włosi jak i żoliborzanie, którzy przyznali „Flaminii” tytuł „Żoliborskiej Restauracji Roku”.
Dołącz do społeczności Gazety Żoliborza. Rusza zbiórka na Patronite
 

Tarttoria Flaminia

Tarttoria Flaminia


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.