Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
czwartek, 21 listopada 2024 18:29

Licytacja sprzętu i pozew zbiorowy byłych pracowników przeciwko KSW Gym

Czarne chmury zawisły nad siłownią KSW Gym zlokalizowanej przy ul. Rydygiera 19. 2 lipca odbędzie się licytacja sprzętu, będąca skutkiem zbiorowego pozwu byłych pracowników oraz mieszkańców wspólnoty za zakłócanie miru domowego.
Licytacja komornicza i pozew zbiorowy
2 lipca rozpocznie się druga licytacja komornicza, w której do kupienia będą ruchomości  z KSW (pełen wykaz licytacji tutaj). Podczas pierwszej licytacji, komornik sądowy odnotował skargę potencjalnego nabywcy, że nie został on wpuszczony do lokalu, czyli de facto nie mógł wziąć w niej udziału. Licytacja jest wynikiem decyzji sądu, w sprawie pozwu byłych pracowników KSW Gym, którzy nie otrzymali wynagrodzenia za swoją pracę.  Zarówno w mediach społecznościowych jak i internecie można znaleźć bardzo wiele komentarzy byłych pracowników. Jako były pracownik mogłabym godzinami opowiadać o tym miejscu, które rujnowane jest przez Dyrektora Operacyjnego Karola K. Rozstałam się z firmą z końcem listopada 2019 roku, nie przyjęłam przedłużenia umowy zlecenie. Jednocześnie chciałabym sprostować, iż nie zostałam zwolniona dyscyplinarnie jak przedstawia to Pan Karol K., nawet ze względu na rodzaj umowy można to wywnioskować. Do dnia dzisiejszego firma nie rozliczyła ze mną zaległości z tytułu kilkumiesięcznego wynagrodzenia. Sprawa kierowana jest na drogę sądową. Dodam, że w obecnej chwili kontaktują się ze mną byli pracownicy, którzy są w takiej samej sytuacji. Pan Karol zmienia numery telefonów, blokuje byłych pracowników w mediach społecznościowych, zastrasza by zataić swoje postępowanie i niewypłacalność. - napisała Pani Marlena Maj, deklarująca, że jest jedną z byłych pracowniczek.
Pozwy mieszkańców
Na zakłócanie miru domowego, drgania, grzmoty, głośną muzykę, okrzyki waleczne, skarżyli się również mieszkańcy wspólnoty mieszkaniowej Rydygiera 19, którzy chcą pozostać anonimowi. Z naszych informacji wynika, że co najmniej dwa pozwy (z tego jeden pozew od 3 odrębnych mieszkań) z artykułu 144 są obecnie w procesie sądowym Pozwów jest dużo więcej, ale wiele osób boi się tych ludzi z nimi nie da się normalnie współżyć, policja podejmowała tam już kilkanaście interwencji, a były były zarządzający KSW Pan Karol Kosak,  obiecywał wielokrotnie, kilka lat temu, że wygłuszy siłownie. Oczywiście kłamał - mówi Gazecie Żoliborza jedna z mieszkanek.
Nieuzasadnione pobieranie opłat abonamentowych
Według niektórych byłych klientami siłowni, pobierane są opłaty z zarejestrowanych kart, po zakończeniu współpracy w ramach abonamentu. Pobrali bezprawnie pieniądze z karty, pomimo zakończonej umowy. Nie chcą oddać, zero kontaktu. NIE POLECAM! Oszuści i krętacze! - napisała w ocenie firmy w Google, Pani Agnieszka Rogala.
Bezumowne korzystanie z części wspólnych.
Wspólnota mieszkaniowa Rydygiera 19 złożyła do sądu pozew o bezumowne korzystanie z części wspólnych, chodzi konkretnie o duży logotyp wiszący nad wejściem do siłowni, które jest również wejściem wspólnym dla pozostałych mieszkańców nieruchomości.
Pracujemy nad poprawą relacji
Poprosiliśmy o komentarz nowych właścicieli: Zarówno kwestia licytacji, jaki temat zakłócania miru domowego jest nam jako zarządowi nowej spółki, która będzie prowadzić klub w budynku przy ulicy Rydygiera 19 od dnia 3 lipca znany. Podjęliśmy już pierwsze rozmowy z głównymi zainteresowanymi sprawą, i wyrażamy całkowitą chęć i wolę dojścia do porozumienia. Naszym podstawowym celem i wyzwaniem na dzień dzisiejszy jest dopełnienie wszystkich formalności związanych ze zmianami spółki, a następnie poczynimy odpowiednie kroki w kierunku rozwiązania spraw powyższych. Stanowisko nowego zarządu jest jasne, to zupełnie nowa karta w historii tego miejsca i odcinamy się grubą kreską od dotychczasowych ruchów podejmowanych przez poprzedni zarząd. Głęboko wierzę, że miejsce, które przecież już kocha wielu Żoliborzan, w najbliższych latach kojarzone będzie jako miejsce mające dawać radość, szczęście oraz zdrowie. Taki stawiamy przed sobą cel. Od 3 lipca nowym właścicielem klubu będzie spółka Agatum, reprezentowana przez Patryka Bieleckiego, Katarzynę Poziomecką oraz Tomasz Sowińskiego - powiedział Pan Patryk Bielecki, jeden z właścicieli.
Dołącz do społeczności Gazety Żoliborza. Rusza zbiórka na Patronite
   
Więcej o autorze / autorach:
Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.