Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
sobota, 23 listopada 2024 09:12

Drogi na Żoliborzu: Prace na kolejnym odcinku Rydygiera za dwa tygodnie i dzisiejsze utrudnienia na Suzina

Prace na Rydygiera na odcinku od ulicy Matysiakówny do Anny German trwają w najlepsze. W pasie jezdni wylano pierwsze warstwy asfaltu. Droga w tym fragmencie ma być przejezdna jednak 20 grudnia. Z kolei dziś w rejonie kina Tęcza kierowcy mogą spodziewać się utrudnień. Trwają właśnie zdjęcia do filmu o Kalinie Jędrusik.

Od października trwają prace na ulicy Rydygiera na odcinku od ulicy Matysiakówny do Anny German. Pas drogowy nabiera już kształtu. Na jezdni są już pierwsze warstwy asfaltu, a także azyle w przejściach dla pieszych. Kiedy można spodziewać się, że prace przeniosą się na odcinek ulicy Rydygiera od Anny German do Przasnyskiej?

Prawdopodobnie nastąpi to tuż przed świętami Bożego Narodzenia, czyli w okolicach 20 grudnia. Wówczas skrzyżowanie z ulicą Anny German ma być zablokowane, a z Przasnyską przejezdne tak, jak do tej pory. W momencie, gdy prace przesuną się w kierunku Przasnyskiej, odcinek od Matysiakówny do Anny German będzie jednak nadal placem budowy.

Wymalowanie pasów będzie się odbywało w momencie kiedy, cała ulica Rydygiera będzie wyasfaltowana. Całość prac ma zakończyć się w czerwcu przyszłego roku. W drugim etapie uzupełniana będzie zieleń.  

Ruszyły zdjęcia do filmu „Jesienna dziewczyna” – utrudnienia dla kierowców w rejonie kina Tęcza

Urząd dzielnicy poinformował o możliwych utrudnieniach na ulicy Suzina. „Podjęte działania spowodują utrudnienia dla osób korzystających z ulicy Suzina poprzez wyłączenie z parkowania odcinka pomiędzy ul. Sierpecką i Próchnika. Rozwiązaniem alternatywnym dla części osób parkujących na ul. Suzina będzie teren parkingu przy Teatrze Komedia.” – czytamy w oficjalnym komunikacie urzędu.

 Żoliborz jest jedną z chętniej odwiedzanych dzielnic przez filmowców. Realizowane dziś zdjęcia są początkiem prac filmu o Kalinie Jędrusik. „Jesienna dziewczyna” ma być biografią artystki. Fabuła ma obejmować prawdopodobnie okres działalności artystki przypadający na lata 60 i 70. „Ze względu na historyczny charakter filmu, producent chce odtworzyć klimat lat 60 i 70-tych XX wieku.” – taką informację podał urząd dzielnicy.

W postać Kaliny Jędrusik wcieli się Maria Dębska, córka reżyserki Kingi Dębskiej, która zagrała już między innymi w filmach: „Moje córki krowy” oraz „Cicha noc”. U boku aktorki wystąpi Leszek Lichota wcielający się w Stanisława Dygata. W filmie zobaczymy również muzyka Krzysztofa Zalewskiego, który zagra przyjaciela słynnej aktorki. W „Jesiennej dziewczynie” zobaczymy jeszcze Jacka Borcucha jako Tadeusza Kowickiego i Tomasza Ziętka jako Kazimierza Kutza. Reżyserem jest Katarzyna Klimkiewicz.

„Żoliwood”

W ostatnim czasie było głośno o tym, że ekipy filmowe blokują ruch, a sami mieszkańcy są podtruwani spalinami z agregatów. Dla niektórych dzień zdjęciowy oznacza niedogodności ze względu na brak możliwości wjazdu na swoją ulicę oraz zajęcie miejsc parkingowych przez ekipy filmowe.

Sprawą zainteresowała się Marta Szczepańska, żoliborska radna z ramienia Miasto Jest Nasze. W złożonej interpelacji poprosiła o wykaz zezwoleń na zajęcie dróg przez ekipy filmowe. Między wrześniem zeszłego roku a sierpniem obecnego, żoliborskie uliczki były planem do zdjęć 25 razy. Ekipy filmowe najchętniej pracowały na ulicy Promyka, Słukowskiego i w al. Wojska Polskiego. W dyskusji zwrócono również uwagę na zbyt niskie stawki.

Radni zwracali również uwagę na zbyt niskie stawki za zajęcie pasa drogowego pod realizację. Dzielnica nie może z tym nic zrobić, bo wysokość opłat za zajęcie pasa drogi dla całej Warszawy określa uchwała rady miasta. Łącznie z wydanych zezwoleń do dzielnicy trafiło 33,5 tys. zł w ciągu roku.


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.

pochmurnie

Temperatura: 1°C Miasto: Warszawa

Ciśnienie: 1014 hPa
Wiatr: 32 km/h