Westfield, marka rozpoznawana na całym świecie, zapewni odwiedzającym centra handlowe zupełnie nowe doświadczenia. Na inauguracyjnych koncertach we flagowych centrach firmy, które odtąd będą działać pod marką Westfield we Francji, w Polsce, w Czechach oraz w Szwecji, wystąpią międzynarodowe gwiazdy. To tylko początek atrakcji przygotowanych dla klientów.
Westfield Arkadia rozpocznie świętowanie koncertem międzynarodowej gwiazdy w środę 25 września o godz. 20:00. Wrześniowe wydarzenia uświetnią inaugurację marki Westfield – jedynej marki centrów handlowych o globalnym zasięgu. Jest już ona obecna w USA i w Wielkiej Brytanii, a teraz pojawi się po raz pierwszy w siedmiu centrach handlowych we Francji: Westfield Les Quatre Temps, Westfield Forum des Halles, Westfield Vélizy 2, Westfield Parly 2, Westfield Carré Sénart, Westfield Rosny 2 w regionie paryskim. Rebranding obejmie także szwedzki Westfield Mall of Scandinavia koło Sztokholmu, Westfield Arkadia w Warszawie oraz Westfield Chodov w Pradze, a w 2020 r. do tej grupy dołączą kolejne centra handlowe spółki Unibail-Rodamco-Westfield.
Centra objęte rebrandingiem to wiodące obiekty na każdym z lokalnych rynków. Pod marką Westfield utrzymają swój znaczący dorobek, lokalną tożsamość i relacje ze społecznościami lokalnymi, a jednocześnie skorzystają na potencjale marki przy organizacji jeszcze ciekawszych wydarzeń, tworzeniu jeszcze lepszych doświadczeń dla klienta, a także przy rozwijaniu usług, oferty detalicznej i partnerstw z innymi markami. Międzynarodowe koncerty muzyczne na inauguracje centrów objętych rebrandingiem obejrzy ponad 25 tys. osób. Wydarzenia będą przykładem tego, jak może wyglądać nowy, ambitny program firmowany przez markę Westfield.
We wszystkich centrach objętych rebrandingiem zostaną wprowadzone nowe usługi stworzone z myślą o wygodzie klientów: samochodziki dla dzieci, punkty zwrotu podatku VAT, szatnie i szafki, punkty odbioru paczek, a także nowa karta upominkowa Westfield. Program lojalnościowy ze specjalną ofertą, usługami i wydarzeniami zyska nazwę Westfield Club i zostanie rozbudowany o nowe innowacyjne elementy w latach 2019 i 2020.
Koncerty będą towarzyszyć szerszej inicjatywie marketingowej i ogólnoeuropejskiej kampanii reklamowej, która we wrześniu obejmie wszystkie kraje marki, w tym Wielką Brytanię. W nowej kampanii wykorzystana zostanie znana na całym świecie piosenka jednego z najsłynniejszych zespołów w historii, co podkreśli obietnicę marki Westfield, czyli tworzenie miejsc tętniących życiem.
Dodatkowe atrakcje dla klientów Westfield Arkadia z okazji wprowadzenia nowej marki
Od czwartku 26 września do niedzieli 29 września na wszystkich gości centrum będzie czekać moc atrakcyjnych niespodzianek i jednocześnie kilkadziesiąt specjalnych, przygotowanych na te dni rabatów i zniżek w wielu sklepach i lokalach.
W Westfield Arkadia stanie wyjątkowa ścianka do zdjęć 360°. W czwartek i piątek między 12:00 a 20:00, a w sobotę od 10:00 do 20:00, klienci centrum będą mogli wzbić się w powietrze i uwiecznić to dzięki systemowi składającemu się z 48 aparatów fotograficznych. Z wykonanych jednocześnie 48 ujęć powstanie krótki filmik dający efekt zamrożenia obrazu. Każdy uczestnik zabawy będzie mógł od razu przesłać sobie materiał na swój adres e-mail.
Również w czwartek rozpocznie się bardzo atrakcyjna akcja zakupowa. W Westfield Arkadia pojawi się tajemniczy asystent zakupowy, który będzie chciał zapłacić za produkty wybrane przez klientów. Wyobraź sobie, że stoisz przy kasie z naręczem nowych ubrań, koszykiem pełnym zabawek albo wymarzonym gadżetem elektronicznym, gdy nagle... podchodzi do ciebie tajemniczy nieznajomy, mówi: „Witamy w Westfield Arkadia!” i po prostu płaci za twoje zakupy! Zaplanowana dzienna pula opłaconych rachunków to aż 10 000 zł. Akcja potrwa do soboty.
Finałem czterodniowych atrakcji będzie wspólny niedzielny lunch dla stu osób, zaplanowany na godz. 13:00. W specjalnie zaaranżowanej strefie w holu głównym Westfield Arkadia stanie pokaźnych rozmiarów stół, przy którym zasiądzie aż stu klientów. W menu znajdą się potrawy przygotowane przez Grzegorza Łapanowskiego, ambasadora strefy Grand Kitchen centrum. Pyszne jedzenie, serwowane przez kelnerów, będzie utrzymane w duchu nowatorskich trendów i wspólnego spędzania czasu. Ponieważ liczba miejsc jest ograniczona, obowiązują zapisy na zasadach ujętych pod linkiem: www.arkadia.com.pl/lunch-z-lapanowskim.
Więcej informacji na stronie:
www.arkadia.com.pl
Napisz komentarz
Komentarze