Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
piątek, 22 listopada 2024 10:44

Moc atrakcji dla klientów Arkadii z okazji inauguracji marki Westfield

Westfield, marka rozpoznawana na całym świecie, zapewni odwiedzającym centra handlowe zupełnie nowe doświadczenia. Na inauguracyjnych koncertach we flagowych centrach firmy, które odtąd będą działać pod marką Westfield we Francji, w Polsce, w Czechach oraz w Szwecji, wystąpią międzynarodowe gwiazdy. To tylko początek atrakcji przygotowanych dla klientów.

Westfield Arkadia rozpocznie świętowanie koncertem międzynarodowej gwiazdy w środę 25 września o godz. 20:00. Wrześniowe wydarzenia uświetnią inaugurację marki Westfield – jedynej marki centrów handlowych o globalnym zasięgu. Jest już ona obecna w USA i w Wielkiej Brytanii, a teraz pojawi się po raz pierwszy w siedmiu centrach handlowych we Francji: Westfield Les Quatre Temps, Westfield Forum des Halles, Westfield Vélizy 2, Westfield Parly 2, Westfield Carré Sénart, Westfield Rosny 2 w regionie paryskim. Rebranding obejmie także szwedzki Westfield Mall of Scandinavia koło Sztokholmu, Westfield Arkadia w Warszawie oraz Westfield Chodov w Pradze, a w 2020 r. do tej grupy dołączą kolejne centra handlowe spółki Unibail-Rodamco-Westfield.

Centra objęte rebrandingiem to wiodące obiekty na każdym z lokalnych rynków. Pod marką Westfield utrzymają swój znaczący dorobek, lokalną tożsamość i relacje ze społecznościami lokalnymi, a jednocześnie skorzystają na potencjale marki przy organizacji jeszcze ciekawszych wydarzeń, tworzeniu jeszcze lepszych doświadczeń dla klienta, a także przy rozwijaniu usług, oferty detalicznej i partnerstw z innymi markami. Międzynarodowe koncerty muzyczne na inauguracje centrów objętych rebrandingiem obejrzy ponad 25 tys. osób. Wydarzenia będą przykładem tego, jak może wyglądać nowy, ambitny program firmowany przez markę Westfield. 

We wszystkich centrach objętych rebrandingiem zostaną wprowadzone nowe usługi stworzone z myślą o wygodzie klientów: samochodziki dla dzieci, punkty zwrotu podatku VAT, szatnie i szafki, punkty odbioru paczek, a także nowa karta upominkowa Westfield. Program lojalnościowy ze specjalną ofertą, usługami i wydarzeniami zyska nazwę Westfield Club i zostanie rozbudowany o nowe innowacyjne elementy w latach 2019 i 2020.

Koncerty będą towarzyszyć szerszej inicjatywie marketingowej i ogólnoeuropejskiej kampanii reklamowej, która we wrześniu obejmie wszystkie kraje marki, w tym Wielką Brytanię. W nowej kampanii wykorzystana zostanie znana na całym świecie piosenka jednego z najsłynniejszych zespołów w historii, co podkreśli obietnicę marki Westfield, czyli tworzenie miejsc tętniących życiem.

Dodatkowe atrakcje dla klientów Westfield Arkadia z okazji wprowadzenia nowej marki

Od czwartku 26 września do niedzieli 29 września na wszystkich gości centrum będzie czekać moc atrakcyjnych niespodzianek i jednocześnie kilkadziesiąt specjalnych, przygotowanych na te dni rabatów i zniżek w wielu sklepach i lokalach.

W Westfield Arkadia stanie wyjątkowa ścianka do zdjęć 360°. W czwartek i piątek między 12:00 a 20:00, a w sobotę od 10:00 do 20:00, klienci centrum będą mogli wzbić się w powietrze i uwiecznić to dzięki systemowi składającemu się z 48 aparatów fotograficznych. Z wykonanych jednocześnie 48 ujęć powstanie krótki filmik dający efekt zamrożenia obrazu. Każdy uczestnik zabawy będzie mógł od razu przesłać sobie materiał na swój adres e-mail.

Również w czwartek rozpocznie się bardzo atrakcyjna akcja zakupowa. W Westfield Arkadia pojawi się tajemniczy asystent zakupowy, który będzie chciał zapłacić za produkty wybrane przez klientów. Wyobraź sobie, że stoisz przy kasie z naręczem nowych ubrań, koszykiem pełnym zabawek albo wymarzonym gadżetem elektronicznym, gdy nagle... podchodzi do ciebie tajemniczy nieznajomy, mówi: „Witamy w Westfield Arkadia!” i po prostu płaci za twoje zakupy! Zaplanowana dzienna pula opłaconych rachunków to aż 10 000 zł. Akcja potrwa do soboty.

Finałem czterodniowych atrakcji będzie wspólny niedzielny lunch dla stu osób, zaplanowany na godz. 13:00. W specjalnie zaaranżowanej strefie w holu głównym Westfield Arkadia stanie pokaźnych rozmiarów stół, przy którym zasiądzie aż stu klientów. W menu znajdą się potrawy przygotowane przez Grzegorza Łapanowskiego, ambasadora strefy Grand Kitchen centrum. Pyszne jedzenie, serwowane przez kelnerów, będzie utrzymane w duchu nowatorskich trendów i wspólnego spędzania czasu. Ponieważ liczba miejsc jest ograniczona, obowiązują zapisy na zasadach ujętych pod linkiem: www.arkadia.com.pl/lunch-z-lapanowskim.

Więcej informacji na stronie:
www.arkadia.com.pl


WESTFIELD-ARKADIA-POPRAWNA

WESTFIELD-ARKADIA-POPRAWNA


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.

PRZECZYTAJ