Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
sobota, 23 listopada 2024 18:06

Wspólne sprzątanie niedopałków, pokaz szwajcarskiego filmu i konsultacje społeczne w plenerze

Zwingli - pokaz specjalny w kinie Elektronik

W piątkowy wieczór odbędzie się specjalny pokaz filmu pt. „Zwingli” uważany za najlepszy szwajcarski film tego roku. Wydarzenie jest organizowane wspólnie z kinem Elektronik przez Ambasadę Szwajcarii. Wstęp jest bezpłatny.

Akcja dzieje się w Zurychu, w roku 1519. Młoda wdowa, Anna Reinhart (Sarah Sophia Meyer) wiedzie skromne i pobożne życie, przepełnione strachem przed Kościołem oraz troską o los trójki swoich dzieci. Młody kapłan, Urlich Zwingli (Maximilian Simonischek) obejmuje parafię w dzielnicy Zurychu, Grossmünster. Swoimi kazaniami przeciwko nieprawidłowościom w Kościele Katolickim wznieca gorące dyskusje. Rewolucyjne poglądy Zwingliego budzą w Annie lęk. Jednak, gdy kobieta widzi, jak młody ksiądz żyje miłością bliźniego, coraz bardziej się do niego przekonuje.

20 września (piątek), godz. 19.00
Kino Elektronik

Śmieci są nasze - posprzątajmy Żoliborz z petów

Żoliborzanie po raz kolejny wyjdą na ulice by zadbać o swoje otoczenie. Tym razem Miasto Jest Nasze w ramach akcji „Śmieci są nasze – posprzątaj z nami Warszawę!” zainicjowało sprzątanie ulic z niedopałków. „W ramach edycji żoliborskiej chcemy zwrócić uwagę na problem niedopałków zaśmiecających nasze żoliborskie ulice, chodniki, trawniki, misy, donice i wiele wiele innych miejsc. Jest to problem nie tylko natury estetycznej, ale przede wszystkim problem zanieczyszczania środowiska – niedopałki papierosów rozkładają się nawet 5 lat, uwalniając przez ten czas toksyczne substancje” – podkreślają aktywiści. Wspierając akcję warto więc wziąć ze sobą rękawiczki i słoik.

21 września (sobota), godz. 10.00 – 12.00
Zbiórka przy kinie Wisła na pl. Wilsona

Babie Lato - koncert dla niemowląt i małych dzieci

Koncert przeprowadzony będzie zgodnie z Teorią Uczenia się Muzyki wg. E. E. Gordona - muzyka jazzowego, pedagoga, psychologa muzyki, który jest uznanym badaczem, autorem licznych publikacji, testów uzdolnień muzycznych i książek, redaktorem wydań zbiorowych. W trakcie koncertu, pomiędzy utwory wplecione będą popularne piosenki i wierszyki zachęcające do wspólnej zabawy zarówno dzieci jak i dorosłych. Całość utrzymana jest w przystępnej dla najmłodszych widzów formie.

21 września (sobota), godz. 11.00
Czytelnia pod Sowami

Gdzie postawić Państwu ławkę? Spacery na Żoliborzu

ZZW wspólnie z mieszkańcami wybierze miejsca, w których powinny znaleźć się ławki. „Istotny dla nas jest aspekt edukacyjny – podczas spotkań z mieszkańcami będziemy poruszać tematy związane z dostępnością, standardami pieszymi oraz sposobami montażu ławek. Będziemy zwracać uwagę na potrzeby różnych grup użytkowników, a także rozmawiać o funkcji ławki, która nie zawsze wiąże się z relaksem i podziwianiem ładnych widoków” – czytamy w komunikacie ZZW.

Ławka Warszawska, bo tak nazwano inicjatywę, dostępna jest w trzech wariantach: bez oparcia, z oparciem bez podłokietników oraz z oparciem i podłokietnikami. Forma ławki była testowana pod względem estetyki, funkcjonalności oraz wygody przez przedstawicieli urzędów oraz mieszkańców.

W pierwszym etapie mieszkańcy nadsyłali propozycje lokalizacji, w których powinny znaleźć się ławki. Teraz przyszedł czas na wspólne spacery po Żoliborzu. Będą one trwały do dwóch godzin. „Podczas każdego na formularzach zaznaczymy postulowane lokalizacje ławek. Ślady naszej pracy zostawimy w terenie w postaci tymczasowych oznaczeń kredą w sprayu. Każde miejsce będzie dokładnie sfotografowane. Na niektórych spacerach będą robione profesjonalne zdjęcia, które potem wykorzystamy do działań informacyjnych.” – informuje ZZW.

Z działań w plenerze ZZW opracuje raporty będące formą podsumowania pracy nad Ławką Warszawską. W dalszym etapie zaproponowane lokalizacje ławek analizowane będą m.in. pod kątem własności terenu oraz infrastruktury technicznej. Ostatnim punktem działania będzie postawienie ławek. Dwa pierwsze spacery odbędą się już w ten weekend, a kolejne w poniedziałek, środę i czwartek.

21 września (sobota), godz. 11:00
Start: wyjście z metra Dworzec Gdański (przy. ul. ks. Indrzejczyka)
Trasa spaceru: ks. Indrzejczyka - Dymińska – Krajewskiego

22 września (niedziela), godz. 11:00
Start: pl. SłonecznyTrasa spaceru: Czarnieckiego - pl. Inwalidów (strona Targu Śniadaniowego)

XII Bieg rtm. Pileckiego

Wydarzenie, które na stałe zagościło w sportowym kalendarzu Warszawy. Ochotnicy pobiegną na dystansie 5 km i muszą zmieścić się w czasie 45 min. Przewidziano również konkurencje dla dzieci. Pierwszych 100 osób na mecie otrzyma wyjątkowy medal, na którym widnieje Order Orła Białego. To właśnie nim został pośmiertnie uhonorowany rtm. Pilecki. Nie będzie to wierna kopia, ale replika w metalu bez kolorowej emalii.

21 września (sobota), godz. 11.00
Park Kępa Potocka


71142479_2324171887835280_6531095401087369216_o

71142479_2324171887835280_6531095401087369216_o

65375181_1361199004027466_1234098302056660992_n

65375181_1361199004027466_1234098302056660992_n

70330983_2421443324642830_7861184353898856448_o

70330983_2421443324642830_7861184353898856448_o


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.

zachmurzenie umiarkowane

Temperatura: 2°C Miasto: Warszawa

Ciśnienie: 1020 hPa
Wiatr: 37 km/h