Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
niedziela, 24 listopada 2024 23:23

Ostatni weekend wakacji! Co nas czeka?

Wrzesień oznacza koniec wakacji i pożegnań z sezonowymi wydarzeniami. Co, gdzie i kiedy odbędzie się na Żoliborzu? Oto kilka naszych propozycji.

Spacer śladami Cytadeli Warszawskiej

Cytadela Warszawska to miejsce niezwykle ważne nie tylko w skali miasta, ale i całego kraju. Dlaczego jest niezwykła?  - Mało kiedy się zdarza by na tak małym skrawku terenu na przestrzeni 110 lat miało miejsce tyle donośnych wydarzeń, a to miało miejsce w przypadku Warszawskiej Cytadeli (1834-1944) – podkreśla przewodnik sobotniego spaceru Rafał Adamowicz, autor bloga o historii i pasjonat Powstania Warszawskiego.

31 sierpnia (sobota), godz. 16:15
Miejsce zbiórki: Brama Straceń

Ostatni film z cyklu „Kina Zatrasie”

Letnie, ciepłe wieczory to idealna okazja do wspólnego przeżywania i oglądania filmowych produkcji. W tym roku wystartowało „Kino Zatrasie” cieszące się popularnością. Projekt realizowany jest ramach Budżetu Obywatelskiego. Jego autorem jest prężnie działające Stowarzyszenie Zatrasie. – Projekt ma za zadanie w kameralny sposób przywrócić pierwotne idee osiedla społecznego, którym w założeniu miało być Zatrasie. Tuż obok w latach 60-tych miał zostać wzniesiony Społeczny Dom Kultury, a kawałek dalej kino z dużą salą widowiskową. Do ich realizacji nigdy nie doszło, dlatego warto chociaż w takiej postaci ożywić kulturalnie tę część Żoliborza – wyjaśniają projektodawcy.

Udział we wspólnym oglądaniu mogą wziąć zarówno dzieci jak i dorośli. Projekcje filmowe odbywały się w wybrane soboty. Ta nadchodząca jest ostatnią okazją w tym roku do wspólnego oglądania przebojów kinowych. Do tej pory widzowie obejrzeli tytuły jak „Trzy Billboardy za Ebbing Missouri”, „Green Book” czy „Morderstwo w Orient Expressie”.

Tym razem na żoliborskim ekranie zobaczymy hit zeszłego roku przedstawiający historię jednego z najważniejszych zespołów ostatnich dekad i charyzmatycznego wokalisty. O kogo chodzi? „Bohemian Rhapsody” to produkcja obrazująca przede wszystkim losy Freddiego Mercury’ego. W filmie zobaczymy koncertowe wykonania największych hitów Queen. W rolę charyzmatycznego wokalisty wciela się nagrodzony Oscarem za pierwszopalnową rolę Rami Malek.

31 sierpnia (sobota), godz. 21:00
Park Osiedlowy Zatrasie

Wyprzedaż zabawek dla dzieci

Targ Śniadaniowy to okazja nie tylko do próbowania niezliczonej ilości przysmaków z różnych zakątków świata. Wydarzeniu towarzyszą różnego rodzaju inicjatywy. W najbliższą sobotę jedna z nich dedykowana jest dla najmłodszych bywalców targu.

„Koniec wakacji czasem bywa trudny. Na targu postanowiliśmy powtórzyć akcje, która pomoże w pozyskaniu funduszy na nowe zabawki i gadżety dla dzieci.Wyprzedaż Zabawek dla dzieci to nic innego jak zaangażowane dzieci sprzedające swoje używane zabawki, przybory, książki, filmy i wiele innych fantów które można znaleźć nieużywane w dziecięcych pokojach.” – informują organizatorzy.

Zgłoszenia można dokonoć wysyłając krótkie info na adres mailowy - [email protected]  z dopiskiem "Wyprzedaż zabawek - sobota Żoliborz"

31 sierpnia (sobota), godz. 11:00
pl. Inwalidów

Żoliborska Potańcówka + "Osiecka po Męsku"

W imprezowym kalendarzu nie może zabraknąć „Żoliborskiej Potańcówki ”. Wydarzenie każdego roku podbija serca nie tylko żoliborzan ale i warszawiaków łącząc jednocześnie kilka pokoleń. W tym roku dla miłośników tańca pod gołym niebem muzyczne perełki zagra Wirginia Szmyt znana jako DJ Wika oraz Pan Fogg. Dodatkowo, tego dnia będzie miał miejsce koncert „Osiecka po Męsku”.

„Piosenki Agnieszki Osieckiej przepuszczone przez pry-zmat męskiej wrażliwości są zaskakujące i świeże. Nowatorskie podejście do utworów takich jak "Deszcze niespokojne" pozwala odkryć ich drugie dno i odczytać je na nowo. W połowie koncertu żart powoli przygasa, a atmosfera skłania się w nieco inną, bardziej refleksyjną stronę. Zaczynając od "Kołysanki dla okruszka" Marcin Januszkiewicz wkracza w tematy poważne, coraz oszczędniej grając narracją i formą. Artysta przywołuje między utworami wspomnienia i nawiązuje do wydarzeń bieżących, sprawiając, że utwory wybrzmiewają jako wciąż aktualne. Zamykające koncert "Wariatka tańczy" czy "Nim wstanie dzień" zostawiają publiczność z pytaniem o podstawowe wartości, jakim są wzajemny szacunek i tolerancja.” – czytamy w zapowiedzi wydarzenia.

1 września (niedziela), godz. 17:00 – 21:30
Plac przed Teatrem Komedia

Niedzielne koncerty klasyczne w Prochowni Żoliborz

W ten weekend żegnamy się również z cyklem koncertów „Klasyka w Parku”. Przez całe lato żoliborzanie mieli okazję wsłuchać się w otoczeniu zieleni w dźwięki instrumentów klasycznych. Podczas całego cyklu zaprezentowano dzieła wybitnych kompozytorów, utwory filmowe i jazzowe, a także wariacje znanych przebojów.

Podczas ostatniego w tym roku koncertu wystąpi kwintet blaszany, w skład którego wchodzą studenci i absolwenci Uniwersytetu Muzycznego im Fryderyka Chopina w Warszawie. Wah Wah Brass specjalizuje się w swoistym show, który tworzy połączenie muzyki filmowej, swingowej oraz żartów muzycznych.

1 września (niedziela), godz. 16:00
Prochownia Żoliborz


69172824_2415235668554604_2393952352030687232_n

69172824_2415235668554604_2393952352030687232_n


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.

bezchmurnie

Temperatura: 3°C Miasto: Warszawa

Ciśnienie: 1021 hPa
Wiatr: 18 km/h