Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
piątek, 22 listopada 2024 12:40

Sportowe emocje na Olimpiadzie Marymonckiej, Garden SWAP Party i powrót filmowej stolicy lata!

Sobota na Żoliborzu zapowiada się bardzo intensywnie! To świetna okazja by aktywnie wykorzystać wakacyjny weekend.

Olimpiada Marymoncka i turniej piłkarski jak mundial!

Sportowe emocje w sobotni dzień zapewnią rozgrywki odbywające się w ramach Olimpiady Marymonckiej. Emocje rodem z mundialu dostarczą piłkarze 16 drużyn które przez cały dzień będą walczyć o Puchar Marymontu. Rozgrywki mogą potrwać do późnego wieczora, dlatego organizatorzy radzą wziąć ze sobą środki na komary. Po za kibicowaniem na uczestników będzie czekało mnóstwo niespodzianek i strefa piknikowa. Dla dzieci odbędzie się m.in. trening pokazowy , w którym będą mogły wziąć udział pod okiem profesjonalnego trenera z Akademii Piłkarskiej Marymont. Miłośnicy badmintona również znajdą coś dla siebie!

W trakcie wydarzenia będzie można poćwiczyć jogę pod okiem doświadczonej instruktorki Marty Nadratowskiej. Wystarczy wziąć ze sobą jedynie matę lub karimatę.  W przypadku, gdy pogoda nie będzie sprzyjała ćwiczeniom na trawie, zajęcia odbędą się w nowej sali gimnastycznej w budynku basenu.

Organizatorzy zachęcają by na wydarzenie przybyć na rowerze lub komunikacją miejską.

6 lipca (sobota), godz. 15:00
Stadion Marymontu

Plenerowe spektakle dla dzieci

Lato to okazja by spotkać się na świeżym powietrzu w miejscach, gdzie możemy czerpać radość ze pięknej pogody i otaczającej nas zieleni. W myśl tego rodzi się wiele inicjatyw, dzięki którym możemy chłonąć kulturę w plenerze. Zwykle takie wydarzenia zapadają nam najbardziej w pamięci!

Mając na uwadze ten fakt Teatr Baza wychodzi w teren by spotkać się z najmłodszą publicznością.

fot. Teatr Baza

„W soboty i niedziele zapraszamy dzieci, rodziców i opiekunów na plenerowe spektakle do warszawskich (i nie tylko!) parków. Razem spotkamy bohaterów bajek i legend oraz będziemy się bać, wzruszać i śmiać z ich przedziwnych perypetii” – zapowiadają organizatorzy.

W tą sobotę najmłodsi żoliborzanie będą mieli okazję poznać historię  Izabeli i jej męża Macieja – rybaka. Spektakl zatytułowany „Złota Rybka” oparty jest na baśni Braci Grimm.

„Żona rybaka jest osobą chciwą. W miarę jak jej marzenia się spełniają, chce posiadać wciąż więcej i więcej. Nie zna umiaru. Nie potrafi oprzeć się swoim pokusom. Jej zachcianki za każdym razem są spełniane przez Złotą Rybkę. Posłuszny rybak nie umie sprzeciwić się swojej żonie, aż do momentu, kiedy nie wystarcza jej już nawet tron królewski. Bajka ostrzega dzieci przed chciwością i ślepym dążeniem do bogactwa. Uczy, że nie są najważniejsze dobra materialne, lecz miłość i przyjaźń” – czytamy w opisie spektaklu.

6 lipca (sobota), godz. 11:00
Sady Żoliborskie

Popołudnie z ferajną

W ramach wydarzenia odbędzie się wyżej wspomniany spektakl teatralny dla dzieci Złota Rybka. Oprócz przedstawienia na uczestników czekają warsztaty cyrkowe, podczas których będzie można nauczyć się zręczności próbując swoich sił w chodzeniu na szczudłach czy żonglowaniu. Popołudnie z ferajną będzie miało również oblicze kulinarne za sprawą międzykulturowego gotowania.

Gratką dla majsterkowiczów może okazać się tworzenie zabawek. „Wystarczą dwie ręce i trochę chęci!” – podkreślają organizatorzy. Przez całe popołudnie dla uczestników dostępna będzie także  wypożyczalnia gier planszowych i książek.

6 lipca (sobota), godz. 11:00
Sady Żoliborskie

„Szafa pełna zbędnych ubrań sponsorem wydarzenia”

Gruntowne porządki w szafie, odświeżenie garderoby, zarobienie kilku złotych i spędzenie czasu w towarzystwie uwielbiającym, czyli w skrócie SWAP PARTY. Nie ma nic lepszego do wymieniania się ubraniami, zakupów i sprzedaży, zwłaszcza gdy całej inicjatywie nadamy kontekst dbania o środowisko. Zamiast kupować nowe rzeczy w sieciówkach możemy niemal za bezcen znaleźć swoją modową perełkę.  

fot. Mateusz Czech Fotografia

„Niedomykająca się szafa pełna zbędnych ubrań to główny sponsor tego wydarzenia. Jeśli też macie taki problem to z całego serca Wam współczujemy i zapraszamy na wymianę ubrań! Jeśli nie macie nic zbędnego na wymianę to bardzo Wam zazdrościmy, ale również zapraszamy bo będzie można kupić nowe ubrania za śmieszny hajs!” – czytamy w opisie wydarzenia.

6 lipca (sobota), godz. 12:00 – 18:00
Dom Publiczny; ulica Alojzego Felińskiego 6

Filmowa stolica lata

Filmowa stolica lata to już tradycja. Na wydarzenie składać się będą 4 projekcje filmowe. Tegoroczna edycja zostanie zainagurowana już w tą sobotę. Jako pierwszy film na plenerowym ekranie zobaczymy film „Rozumiemy się bez słów”. Jest to francusko-belgijski komediodramat w reżyserii Erica Lartigau. Film okazał się frekwencyjnym sukcesem we Francji, przyciągając do kin blisko siedem milionów widzów.

„Rozumiemy się bez słów” przedstawia perypetie rodziny głuchoniemych. Wyjątkiem jest nastoletnia Paula. Mimo to, jak wskazuje tytuł, członkowie rodziny „rozumieją się bez słów” tworząc zgraną familię. Nie głuchoniemi są jednak głównymi bohaterami dzieła, ale obdarzona wspaniałym głosem Paula. Opiekująca się rodzicami nagle staje przed dylematem czy rozwijać swój wokalny talent czy kontynuować swoją rolę w życiu rodzinnym.

Filmy dostępne są z audiodeskrypcją (słuchawki) oraz możliwością wyboru wersji dźwiękowej.

6 lipca (sobota), godz. 21:30
Kępa Potocka


33111391_1407481842684695_1794716629402124288_o

33111391_1407481842684695_1794716629402124288_o

65833846_2466564823615269_3401228719606464512_o

65833846_2466564823615269_3401228719606464512_o

Mateusz-Czech-Fotografia

Mateusz-Czech-Fotografia

636x900-images-site-urzad-Komunikaty_i_ogloszenia-2019-06-65214597_10161834961365291_2500693778373804032_o

636x900-images-site-urzad-Komunikaty_i_ogloszenia-2019-06-65214597_10161834961365291_2500693778373804032_o


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.