Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
czwartek, 21 listopada 2024 10:52

Jak dojechać na Cmentarz Powązkowski?

Zbliża się 1 listopada. Na stołeczne nekropolie, także na Cmentarz Powązkowski, będzie można, jak co roku, dojechać specjalną komunikacją, która będzie miała priorytet na drogach wokół cmentarzy. Część ulic zmieni się w parkingi, a na innych zostaną wprowadzone zmiany w organizacji ruchu.
Jak dojechać na Cmentarz Powązkowski?

Źródło: Warszawski Transport Publiczny

W tym artykule przeczytasz o:

  • jak dojechać na Cmentarze Powązkowskie 
  • liniach cmentarnych
  • zmianach w organizacji ruchu
  • parkowaniu w okolicach cmentarza 

Niektórymi ulicami w sąsiedztwie nekropolii przejadą wyłącznie autobusy komunikacji miejskiej, taksówki oraz pojazdy osób dojeżdżających do posesji i posiadaczy identyfikatorów wydawanych przez Zarząd Dróg Miejskich – „H” (dla prowadzących działalność handlową), „T” (dla osób z niepełnosprawnościami, pracowników instytucji mieszczących się przy danej ulicy i mieszkańców) i „M” (służby miejskie i państwowe oraz placówki dyplomatyczne). Wprowadzone zostaną ograniczenia w parkowaniu – samochody będzie można zostawić w wyznaczonych miejscach. Ruchem pokierują policjanci.

Linie cmentarne już na trasach

W weekend poprzedzający Wszystkich Świętych, 26-27 października, na trasy wyjadą autobusy (C09 i C40) oraz tramwaje (C1, C4 i C6) linii cmentarnych. W kolejnych dniach, 28-31 października, również będą kursowały autobusy linii C40, które podjadą także przed bramę główną Cmentarza Północnego. Autobusy linii 110 będą zatrzymywały się na ulicy Wólczyńskiej w pobliżu bramy południowej, a linii 250 dodatkowo – w godzinach 9:00–17:00 – podjadą także przed bramę zachodnią Cmentarza Północnego. Na trasę wyjadą również autobusy 409. Więcej informacji można znaleźć w naszym artykule:

Duże zmiany w ruchu przy Cmentarzu Powązkowskim

Powązki, szczególnie po zmroku, rokrocznie przyciągają wielu odwiedzających. W sąsiedztwie tej nekropolii do późnych godzin wieczornych będzie kursowało kilka autobusowych i tramwajowych linii cmentarnych. Tak, jak w poprzednich latach, na ulicy Okopowej zostanie też urządzony duży parking.

W dniu Wszystkich Świętych komunikacja miejska będzie miała priorytet na ulicach Powązkowskiej i Okopowej. Autobusy i tramwaje linii cmentarnych pojawią się na ulicach między 7:00 a 19:00. Wyjątkiem są linie C11, C22 i C80, które dowożą pasażerów w okolice Cmentarza Powązkowskiego. Wiele osób wybiera się tam na spacer po zachodzie słońca, kiedy już odwiedzą groby rodzinne w innych rejonach Warszawy i dlatego te autobusy będą jeździły w godzinach 7:00-21:00. Do godziny 20:00 na trasie pozostaną autobusy C09.

W piątek, 1 listopada, zostanie ograniczony przejazd:

  • ulicą Powązkowską od Trasy AK do Krasińskiego, od Okopowej do Duchnickiej oraz od Rydygiera do Krasińskiego,
  • jezdnią ulicy Okopowej w kierunku Ochoty, od ronda „Radosława” do ulicy Anielewicza.

Przejadą tu tylko autobusy komunikacji miejskiej, taksówki, kierowcy z identyfikatorami M (służby miejskie i państwowe oraz placówki dyplomatyczne), T (dla osób z niepełnosprawnościami, pracowników instytucji mieszczących się przy danej ulicy) oraz H (dla prowadzących działalność handlową). Na wszystkich tych odcinkach nie będzie można także zostawić samochodu.

Z kolei na jezdni ulicy Okopowej w kierunku Żoliborza, od ulicy Anielewicza do Dzikiej zostaną zorganizowane tymczasowe parkingi. Możliwy będzie tylko dojazd do miejsc parkingowych wyznaczonych na jezdni.

Kierowcy powinni także pamiętać, że trwa budowa ronda u zbiegu ulic Przasnyskiej i Krasińskiego. Ulica Przasnyska jest zamknięta po obu stronach skrzyżowania.


Dojazd do ulic Spokojnej i Kolskiej będzie zapewniony zamkniętą jezdnią ulicy Okopowej w stronę Ochoty. Kierowcy wjada na nią „pod prąd” na skrzyżowaniu z Anielewicza.

Ulicą Krasińskiego będzie można pojechać do budynków przy Ficowskiego i Szamockiej. Z kolei na Piaskowej kierowcy pojadą w dwóch kierunkach, a wjazd i wyjazd będzie tylko od Burakowskiej.

Jeden kierunek ruchu

Na kilku ulicach w okolicach cmentarza zostanie wprowadzony jeden kierunek ruchu. Tak będzie na:

  • tzw. starej Powązkowskiej, od ulicy Obrońców Tobruku w kierunku Waldorffa,
  • Krasińskiego od Broniewskiego w stronę Powązkowskiej,
  • Elbląskiej od Przasnyskiej w stronę Krasińskiego,
  • Tatarskiej i Ostroroga od Powązkowskiej w stronę Wawrzyszewskiej,
  • Ostroroga od Sołtyka do Wawrzyszewskiej,
  • Wawrzyszewskiej od św. Stanisława w kierunku Okopowej,
  • św. Stanisława w kierunku Okopowej.

Gdzie zapakować?

Parkingi zostaną wytyczone na ulicach: Maczka, tzw. starej Powązkowskiej, Okopowej (jezdnia w kierunku Żoliborza od ulicy Anielewicza do Dzikiej), Elbląskiej, Tatarskiej i Ostroroga.
Kierowcy nie zaparkują natomiast na ulicach:

  • Powązkowskiej od ulicy Rydygiera do Burakowskiej,
  • Krasińskiego od ulicy Elbląskiej do Broniewskiego,
  • Obozowej pomiędzy Wawrzyszewską a Płocką (po południowej stronie ulicy),
  • Piaskowej od ulicy Burakowskiej do Powązkowskiej (po jednej stronie drogi).

Ponadto od 1 do 3 listopada zamknięty będzie parking przy Cmentarzu Wojskowym.


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.