Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
czwartek, 21 listopada 2024 23:43

Wakacje w mieście co robić, kiedy wróciliśmy z podróży marzeń?

Morze, góry, wspólne wyjazdy? Po 10 miesiącach wytężonej pracy nadchodzą upragnione wakacje. Uczniowie na dwa miesiące opuszczają szkolne mury, by cieszyć się wolnymi dniami. Jak wykorzystać wakacyjny czas w mieście?

Warszawski Program „Lato w Mieście 2019”

Z myślą o najmłodszych startuje akcja „Lato w Mieście”. Jest to program organizowany przez stołeczny ratusz, w ramach którego funkcjonują Wakacyjne Placówki Edukacyjne zapewniające opiekę nad najmłodszymi. „W placówkach organizowane będą m.in. zajęcia sportowe, rekreacyjne, edukacyjne, muzyczne, plastyczne oraz aktywności poza placówką - wycieczki, seanse filmowe, spektakle teatralne, lekcje muzealne czy też spotkania z ciekawymi ludźmi” – czytamy w komunikacie stołecznego ratusza.

W celu skorzystania z oferty niezbędna była rejestracja za pośrednictwem formularza internetowego. Rekrutacja uczestników oficjalnie dobiegła końca, jednak ci, którzy przegapili moment zapisów mogą skorzystać z dodatkowego naboru od 4 czerwca. Szczegóły znajdziecie na oficjalnych stronach internetowych stołecznego ratusza.

Dodatkowo w całym mieście przygotowana zostanie oferta dla zorganizowanych grup jak i indywidualnych ochotników w punktach wakacyjnych zajęć specjalistycznych realizowana przez szkoły, młodzieżowe domy kultury, ogniska pracy pozaszkolnej, ogrody jordanowskie, biblioteki, domy kultury oraz organizacje pozarządowe. „W dzielnicowych i miejskich Ośrodkach Sportu i Rekreacji odbywać się będą zajęcia sportowe. Nie zabraknie imprez, zawodów, turniejów, konkursów i gier rekreacyjno-sportowych” – informuje warszawski ratusz. Stołeczna akcja „Lato w Mieście” rozpoczyna się już
24 czerwca i potrwa do końca sierpnia.

Wakacje to czas odpoczynku nie tylko dla dzieci, ale i dorosłych!

Sezon letni to czas wielu ciekawych inicjatyw. Na Żoliborzu jednym z miejsc angażujących mieszkańców w życie kulturalne i towarzyskie jest Prochownia w Parku Żeromskiego. Przez cały rok organizowane są tam różnego rodzaju wydarzenia kulturalne – kino plenerowe, koncerty, warsztaty, potańcówki, spotkania podróżnicze, zajęcia dla dzieci i wiele innych.

Od czerwca do końca sierpnia w wybrane środy w Prochowni Żoliborz odbywać się będą warsztaty DIY. Metoda „zrób to sam” przyciąga coraz większą grupę ludzi. Łącznie przygotowano osiem spotkań, w trakcie których będzie można zrobić m.in. doniczkę z mchu, eko - kosmetyki, las w słoiku, czy zapleść siatkę na zakupy. Warto się zapisać, tym bardziej, że zajęcia prowadzone będą w duchu zero waste.

Przywrócić pierwotne idee osiedla społecznego

Letnie, ciepłe wieczory to idealna okazja do wspólnego przeżywania i oglądania filmowych produkcji. W tym roku startuje „Kino Zatrasie”. Jest to projekt realizowany w ramach Budżetu Obywatelskiego. Jego autorem jest prężnie działające Stowarzyszenie Zatrasie. - Projekt ma za zadanie w kameralny sposób przywrócić pierwotne idee osiedla społecznego, którym w założeniu miało być Zatrasie.

Tuż obok w latach 60-tych miał zostać wzniesiony Społeczny Dom Kultury, a kawałek dalej kino z dużą salą widowiskową. Do ich realizacji nigdy nie doszło, dlatego warto chociaż w takiej postaci ożywić kulturalnie tę część Żoliborza – wyjaśniają projektodawcy.

Udział we wspólnym oglądaniu mogą wziąć zarówno dzieci jak i dorośli. Projekcje filmowe odbywać się będą w wybrane soboty do 31 sierpnia. W repertuarze kina plenerowego znajdziemy takie tytuły jak „Trzy Billboardy za Ebbing Missouri”, „Green Book” czy „Morderstwo w Orient Expressie”.

Wakacje z Arkadią

Najmłodszym mieszkańcom Żoliborza polecamy wizytę w Arkadii, gdzie na drugim piętrze, obok kina Cinema City i sklepu muzycznego, znajdziemy miejsce przygotowane z myślą o wszystkich spragnionych wyjątkowych przygód – Sala Zabaw „Fikołki”.

Okres wakacyjny dla rodziców nie zawsze bywa komfortowy ze względu na brak opieki dla swoich dzieci. Naprzeciw oczekiwaniom wychodzi Sala Zabaw „Fikołki” w Arkadii, w której organizowane są półkolonie dla najmłodszych. Warsztaty kulinarne, plastyczne, naukowe spotkania z ciekawymi osobami takimi jak strażak, pszczelarz, czy fotograf – to wszystko czeka na uczestników półkolonii. Dodatkowo zaplanowano m.in. wycieczki do kina, muzeów, studia nagrań czy spacery z przewodnikiem. Masa atrakcji odbywać się będzie pod okiem profesjonalnych wychowawców kolonijnych.

W celu zapewnienia siły swoim podopiecznym do zabaw ruchowych i brania udziału we wszystkich atrakcjach serwowane będą posiłki składające się ze śniadania, obiadu i podwieczorku. Półkolonie organizowane są w formie 5-cio dniowych turnusów i rozpoczynają się już 20 czerwca.

Ponadto, Arkadia wraz z Instytutem Innowacji, w każdą niedzielę objętą zakazem handlu w okresie od maja do końca sierpnia, organizuje animacje skierowane do najmłodszych. Jest to łącznie 13 wydarzeń. Wedle zapowiedzi mają angażować dzieci do kreatywnych i artystycznych działań, zdobywając w ten sposób wiedzę i nowe umiejętności. Sam Instytut Innowacji jest fundacją promującą postawy ekologiczne.

Wszystko to odbywać się będzie przed Arkadią w otoczeniu fontanny i placu zabaw, który jest jedną z ciekawszych propozycji na warszawskiej mapie tego typu obiektów. Z daleka uwagę przykuwa wielka konstrukcja do wspinaczki zakończona zjeżdżalnią. Sekcja z trampolinami, huśtawkami i mostem linowym zadowolą każde dziecko. Ciekawe, wizualne wrażenie robią podświetlane huśtawki, a młodsze dzieci z pewnością zainteresuje część z urządzeniami wodnymi. Szczególną zaletą tego miejsca jest również stonowana kolorystyka i miękkie, amortyzujące upadki podłoże.

Korzystając ze wszystkich atrakcji serwowanych przez Arkadię można cieszyć się premierowym repertuarem kina Cinema City. Jedną z ciekawszych nowości będzie filmowa ekranizacja „Króla Lwa”, kolejna część „Facetów w Czerni” czy opowieść o Eltonie Johnie „Rocketman”. Arkadyjskie kino dysponuje również jedną z sześciu w Polsce, a zarazem jedyną w Warszawie salą kinową 4DX®, w której filmy można oglądać w rewolucyjnym formacie. Kuszącą propozycją jest opcja zniżki na bilety kinowe. Lokale, serwujące swoje potrawy w strefie restauracyjnej w Arkadii, przygotowały specjalną ofertę dla rodzin, które zechcą odwiedzić arkadyjskie kino w którąkolwiek z niedziel. Klientom, którzy zdecydują się zjeść posiłek w jednej spośród restauracji biorących udział w programie, za okazaniem biletu do Cinema City Arkadia (oferta ważna tylko w dniu seansu) udzielone zostanie 20 procent rabatu. Lista restauracji i kawiarni, które biorą udział w akcji: A. Blikle, Azia Concept, Black Real Burgers ‚n’ Bar, Kozaczok, Zielona, Lalka, Fenicja, Vincent, Bierhalle, Trattoria Italia, Amrit Express i Subway.


arkadia1

arkadia1

arkadia

arkadia


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.

PRZECZYTAJ