Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
piątek, 22 listopada 2024 11:58

Triki na deskorolkach, joga na trawie, a może rejs po Wiśle? Czas na weekend!

Przed nami wolne od pracy dni. Jak je wykorzystać i efektownie odpocząć? Oto kilka naszych propozycji.

Potockalife Contest

„To  pierwsze tego typu zawody na Skateparku znajdującym się na obiekcie OSIR Żoliborz. Event odbędzie się 8 czerwca. Zapewniamy dobry chill, pizze i wiele nagród” – informują organizatorzy zapowiadając wydarzenie.

Zawody odbędą się w trzech konkurencjach.

JAM - Przejazdy odbędą się po całym parku w minutowych przejazdach. Do finałowego etapu wybranych zostanie ośmiu najlepszych zawodników. W decydującym starciu każdy dostanie półtorej minuty na przejazd. - Z ósemki finalistów nagrodzimy trzy najlepsze osoby. „Przewidujemy również wyróżnienie dla najlepszej dziewczyny i najlepszego młodego skejcika” – podkreślają twórcy wydarzenia.

BEST TRICK - Odbędzie się na nowej przeszkodzie, czyli na czerwonym krawężniku Szaber x Deskshop. Nagrodzone zostaną trzy najlepsze triki.

GIFT 4 TRICK - Konkurencja G4T odbędzie się na całym funboxie. Za każdy  dobry trik przyznawane będą fanty. „W tej konkurencji będzie wiele rzeczy do rozdania, więc leć na Potok już katować jakieś sztuczki” – motywują do działania organizatorzy.

08 czerwca(sobota), godz.  11:00 – 18:00
OSiR Żoliborz

Punkt informacji pomysłowej – Pomysłowy Żoliborz

„Pomysłowy Żoliborz” to inicjatywa dla mieszkańców mająca za zadanie nieść pomoc w realizowaniu pomysłów na rzecz okolicy i wspólnoty. W ramach akcji można skorzystać ze wsparcia mentora, która wysłucha, porozmawia i doradzi, jak przejść od pomysłu do działania, jak skutecznie realizować pomysły. „«Pomysłowy Żoliborz» to pilotaż dla całej Warszawy. Działania i rozwiązania, jakie teraz proponujemy, są próbą i testem: czy w ten sposób można skutecznie wspierać mieszkańców i ich pomysłowość?” – czytamy na stronie internetowej „Pomysłowego Żoliborza”.

W ramach pilotażu przez cały czerwiec można wziąć udział w spotkaniach i dzielnicowych wydarzeniach, w czasie których będzie można poznać pomysłowych żoliborzan i żoliborzanki, dyskutować o działaniach, wymieniać się doświadczeniami i wzajemnie wspierać. Najbliższe spotkanie odbędzie się już w tą sobotę.

8 czerwca(sobota), godz. 10.00–13.00
Klub Osiedlowy Szafir

Joga na trawie

Od czerwca w każdą niedzielę, aż do końca wakacji, miłośnicy jogi mogą wspólnie poćwiczyć na świeżym powietrzu w Parku Żeromskiego przy Prochowni Żoliborz. Zajęcia dedykowane dla wszystkich, bez względu na stopień zaawansowania. Wystarczy wziąć ze sobą własną matę.

Praktyka jogi odbywać się będzie pod okiem Marceliny Sankowskiej ze szkoły Joga Żoliborz. Marcelina jogę praktykuje od ponad 8 lat, w 2012 roku ukończyła warsztaty jogi w Wiedniu, prowadzone przez Zhandera Remete, a 3 lata później dwukrotnie warsztaty Roberta Spicy. W 2014 skończyła studia podyplomowe na Wydziale Rehabilitacji, kierunek Relaksacja i Joga.

„Hatha joga według tradycji B.K.S. Iyengara to połączenie tradycji z nowoczesną metodologią. Joga w tej tradycji to bezpieczne i precyzyjnie opracowane pozycje (asany), które wzmacniają i regenerują ciało, poprawiają koncentrację, relaksują i są pomocne przy problemach z kręgosłupem. Poziom zajęć dostosowany będzie do możliwości i potrzeb uczestników” – czytamy w zapowiedzi wydarzenia.

9 czerwca(niedziela), godz. 10:00
Prochownia Żoliborz

Tajniki czytania w ziemi - warsztaty archeologiczne

„Skąd wiadomo, co w ziemi jest starsze, a co młodsze? Jak wytypować miejsce do poszukiwań? Czy archeolog używa tylko łopaty? Czy w Polsce można coś w ogóle znaleźć? No i jak to jest z tymi dinozaurami? Na te i inne pytania odpowiemy w trakcie naszych zajęć” – zapowiadają organizatorzy.

Podczas warsztatów archeologicznych uczestnicy dowiedzą się jakich przedmiotów używali mieszkańcy terenu naszego kraju sprzed stu, pięciuset i tysiąca lat, sprawdzimy, jak radzili sobie z rozpalaniem ognia, co nosili dla ozdoby, a także jak spędzali wolny czas. Zajęcia dedykowane są dla dużych i małych bez ograniczeń wiekowych.

9 czerwca(niedziela), godz. 16:00
Magia Polski Wschodniej

Darmowe rejsy edukacyjne po Wiśle w ramach akcji "Czysta Wisła"

Warto wyjść po za Żoliborz zwłaszcza, że trafić na pełne przygód inicjatywy. Jedną z nich są darmowe rejsy po Wiśle. Rejsy trwają od 8 czerwca do 15 września, w każdą sobotę i niedzielę o 10.00, 11.00, 12.00, 13.00, 14.00. Wycieczka trwa 1 godzinę, a w jej trakcie odbywa się wykład edukacyjny o historii Wisły i jej charakterystyce przyrodniczej.

Rejsy po Wiśle są częścią kampanii "Przybij piątkę nad Wisłą". Akcja realizuje 7 projektów z budżetu partycypacyjnego pod ogólną nazwą „Czysta Wisła” z podziałem zadań na dzielnice: Bielany, Praga Południe i Północ, Śródmieście, Wawer, Żoliborz (Centralny i Kępa Potocka).

Organizatorzy podkreślają, że ilość miejsc na łódce jest ograniczona (10 miejsc). Zapisy na rejsy przyjmowane są pod numerem telefonu +48 534 222 226, na hasło „Czysta Wisła”.

Start: Przystań wodna od strony ZOO na Pradze. Na skrzyżowaniu ulic Wybrzeże Helskie i Ratuszowa jest niebieska brama parkingowa, przy tej bramie parkingowej jest żółty szlaban. Trzeba kierować się drogą za żółtym szlabanem.

8 czerwca – 15 września (w każdą sobotę i niedzielę), godz. 10.00, 11.00, 12.00, 13.00, 14.00
Aquatica Warszawska Przystań Wodna


62054070_396630044272612_5163919057782571008_o

62054070_396630044272612_5163919057782571008_o

61694784_1442046992602102_161938056813740032_n

61694784_1442046992602102_161938056813740032_n

61801270_2054221974706798_4913934076911550464_n

61801270_2054221974706798_4913934076911550464_n


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.

PRZECZYTAJ