Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
piątek, 22 listopada 2024 04:54

Rowerowy maj za nami. Jak wypadły żoliborskie placówki?

Rekordowe półtora miliona przejazdów na rowerach, hulajnogach czy rolkach i ponad 65 tys. uczestników. Zakończyła się kolejna edycja akcji „Rowerowy maj” zachęcającej dzieci do rowerowego transportu.

W tym roku w Rowerowym Maju wzięło udział łącznie 221 stołecznych placówek, w tym 101 przedszkoli, które do zabawy zaprosiliśmy po raz pierwszy. Rowery, hulajnogi, deskorolki, czyli wszystkie pojazdy, które uruchamiają pracę mięśni, przez cały maj zapełniały szkolne parkingi. „W kwietniu i maju w szkołach i przedszkolach odbywały się warsztaty, przygotowujące dzieci do aktywnych podróży i odpowiedzialnego uczestnictwa w ruchu drogowym. Dodatkowo zasililiśmy placówki stojakami: w wersji tymczasowej – na czas trwania kampanii i na stałe” – poinformował Zarząd Transportu Miejskiego.

Dla klas i szkół, które zebrały najwięcej punktów, czyli rowerowo-rolkowych przejazdów, organizatorzy akcji przewidzieli nagrody. Najczęściej są to wycieczki.

Uczestnicy akcji z całej Warszawy odbyli blisko półtora miliona aktywnych przejazdów

Na rowery, rolki hulajnogi przesiadł się prawie każdy: do szkół i przedszkoli dotarło aktywnie 3 na 4 uczniów i przedszkolaków. Większą aktywnością wykazały się przedszkolaki niż uczniowie: 86% przedszkolaków przynajmniej raz dotarło do przedszkola na jednośladach, takich uczniów było za to 74%.

Najaktywniejszą placówką w Warszawie okazała się Szkoła Podstawowa nr 66 z dzielnic Włochy(92% frekwencji) – weteran kampanii, od lat zajmujący czołowe miejsca w rowerowych rankingach. Drugą szkołą jest SP 356 z Białołęki (85%), która dołączyła do rywalizacji w zeszłym roku. Trzecie miejsce pod kątem frekwencji zajęło przedszkole 35 ze Śródmieścia startujące w kampanii po raz pierwszy.

W kategorii przedszkolnej pierwsze miejsce zajęła placówka ze Śródmieścia z frekwencją na poziomie 84 proc. Wśród żoliborskich przedszkoli najlepiej wypadło, zajmując piąte miejsce, Przedszkole nr 131 z frekwencją na poziomie 68,8 proc. Na szóstym miejscu uplasowało się Przedszkole nr 87 i to właśnie w tej placówce grupa 6-latków miała najwyższą frekwencje wśród żoliborskich przedszkoli (81,8 proc.). Łącznie udział w akcji wzięło sześć przedszkoli z Żoliborza.

Dobre wyniki osiągnęły żoliborskie podstawówki.  Szkoła Podstawowa nr 391 im. Macieja Aleksego Dawidowskiego ps. "Alek” w kategorii szkół małych (do 400 uczniów) zajęła 18 miejsce z wynikiem na poziomie 41,1 proc. W tej szkole najlepsza była klasa I a, której 74,7 proc. uczniów dojeżdżało na lekcje rowerem. W tej kategorii najlepsza była Szkoła Podstawowa nr 318 im. J. Ch. Andersena z Ursynowa kończąc akcję z wynikiem 72,7 proc.

Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi nr 68 im. Artura Oppmana w kategorii szkół średnich (do 700 uczniów) ostatecznie uzyskała wynik, który dał dwudzieste drugie miejsce. 45 proc. uczniów tej szkoły na dojazd do szkoły wybrało rower, hulajnogę lub rolki. Szkoły przy Filareckiej była najaktywniejszą klasą w placówce, ale i na Żoliborzu była klasa V a, której frekwencja wyniosła 91 proc.

W kategorii dużych podstawówek (największa zgłoszona szkoła miała 1520 uczniów) dwunaste miejsce zajęła  Szkoła Podstawowa nr 65 im. Władysława Orkana, a czternaste Szkoła Podstawowa nr 92 im. Jana Brzechwy.

Wskaźnikiem wykorzystywanym w kampanii jest frekwencja, czyli liczba aktywnych dojazdów do szkoły względem wszystkich możliwych. W całej Warszawie wyniosła ona 43%.

Wręczenie nagród dla najaktywniejszych placówek, a także wielkie podsumowanie kampanii, święto rowerów i mnóstwo atrakcji dla wszystkich aktywnych mieszkańców Warszawy już 16 czerwca na Plaży Wilanów podczas Wielkiego Warszawskiego Pikniku Rowerowego. Sam piknik poprzedzony będzie wspólnym przejazdem przez Warszawę.

Przedszkola

- Przedszkole nr 131 ul. Sierpecka – miejsce 5 – frekwencja 68,8 proc.

- Przedszkole nr 87 ul. Władysława Broniewskiego – miejsce 6 – frekwencja 68,7 proc.

- Przedszkole nr 130 im. Marii Kownackiej ul. Pawła Suzina – miejsce 24 – frekwencja 57,5 proc.

- Przedszkole nr 433 ul. Ludwika Rydygiera – miejsce 53 – frekwencja 46,1 proc.

- Przedszkole Integracyjne nr 247 ul. Bieniewicka 32 – miejsce 93 – frekwencja 31,7 proc.

- Przedszkole nr 109 "Ludeczkowo" Plac Dionizego Henkla 2 – miejsce 96 – frekwencja 30,0 proc.

- Przedszkole nr 96 ul. Stanisława Wyspiańskiego 5 – miejsce 99 – frekwencja 25,3 proc.

Szkoła Podstawowa - mała

- Szkoła Podstawowa nr 391 im. Macieja Aleksego Dawidowskiego ps. "Alek" ul. Filarecka 2 – miejsce 18 – frekwencja 41,1 proc.

Szkoła Podstawowa – średnia

- Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi nr 68 im. Artura Oppmana ul. Or-Ota – miejsce 22 – frekwencja 45,1 proc.

Szkoła Podstawowa – duża

- Szkoła Podstawowa nr 65 im. Władysława Orkana ul. Mścisławska – miejsce 12 – frekwencja 50,5 proc.

- Szkoła Podstawowa nr 92 im. Jana Brzechwy ul. Przasnyska – miejsce 14 – frekwencja 49,1 proc.


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.

PRZECZYTAJ