Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
czwartek, 21 listopada 2024 18:30

Witold Cisło & Izabela Buchowska - Mój Świat

W czwartek, 29 sierpnia o 19:00 w Kalinowym Sercu wystąpi z autorskim koncertem "Mój świat" Witold Cisło z gościnnym udziałem wybitnej polskiej wiolonczelistki Izabeli Buchowskiej.
Witold Cisło & Izabela Buchowska - Mój Świat
Witold Cisło & Izabela Buchowska

Źródło: Kalinowe Serce

W tym artykule przeczytasz o:

  • koncercie Witolda Cisły
  • repertuarze występu
  • sylwetkach wykonawców

- Chcielibyśmy Państwu przedstawić moje nowe kompozycje, jak też kilka może już znanych utworów z formy piosenkowej w wersji na gitarę barytonową i wiolonczelę. Koncert jest zapowiedzią mojej nowej płyty z tymi utworami i zupełnie nową odsłoną mojej twórczości, która wcześniej sprowadzała się do form z udziałem wokalistów, czyli piosenek. Uprzedzam od razu - nie będę śpiewał - zaprasza na swój koncert w Kalinowym Sercu sam Witold Cisło.

Witold Cisło - kompozytor, producent, multiinstrumentalista. Od roku 1991 rozpoczął współpracę z orkiestrą symfoniczną Filharmonii Zielonogórskiej im. Tadeusza Bairda pod dyr. Czesława Grabowskiego. Współpraca trwała przez kolejne 7 lat jako perkusista z orkiestrą symfoniczną odbył liczne tournée zagraniczne po całej Europie oraz nagrał płytę Odwieczne Pieśni (Dux 1997). Podjął również współpracę muzyczną z Teatrem Lubuskim w Zielonej Górze akompaniując w wielu sztukach teatralnych min. „Songi” Bertolda Brechta w inscenizacji reżysera Tomasza Dutkiewicza.

Od 1992 perkusista zespołu Konferansjer z solistami: Dagmarą Koroną-Persowską oraz Markiem Dyjakiem, zdobywając liczne nagrody i wyróżnienia na Festiwalach Studenckich. W roku 1995 w Wiedniu poznał rezydującego tam amerykańskiego pieśniarza, kompozytora Willy Bella. Współpraca, trwająca do dziś, zaowocowała nagraniem wspólnej płyty „Just hanging Round” (perkusja, gitary, bas) i licznymi koncertami w Austrii, Niemczech, na Cyprze i w Australii. W 1999 r. po przeprowadzce do Warszawy Witold Cisło dołączył do zespołu Mirosława Czyżykiewicza, z którym poza koncertami nagrał płytę „Allez” (perkusja). W tym czasie również wziął udział w nagraniu płyty Vojty Zicha – czeskiego wirtuoza banjo – „Drucha Miza” (perkusja, bas).

Na przestrzeni 2003-2005 r. zaczął pracę nad własną płytą, do której zaprosił Willy Bella i wokalistę Krzysztofa Kiljańskiego. W tym czasie powstał materiał składający się na płytę „In the Room” (2005), która uzyskała status platynowej (70 tys.). Utwór “Stay” zapowiadający płytę wziął udział w eliminacjach krajowych do konkursu Eurowizji 2004. Singiel z płyty – Prócz ciebie, nic – kompozycja Witolda Cisły z tekstem Kayah została na festiwalu w Opolu 2005 przebojem roku.

W roku 2010 Witold Cisło zaprosił wokalistę Piotra Karpienię do udziału w swoim kolejnym autorskim projekcie wydanym w 2012 jako płyta “Mój Swiat”.

Izabela Buchowska w 1991 r. rozpoczęła naukę gry na wiolonczeli w Państwowej Szkole Muzycznej w Olsztynie. Jest absolwentką Akademii Muzycznej im. I. J. Paderewskiego w Poznaniu, gdzie studiowała pod kierunkiem prof. Stanisława Pokorskiego. Ukończyła również studia podyplomowe w Musikhochschule Lübeck (Niemcy) oraz studia profesjonalne w Mannes College of Music (Nowy Jork, USA) w klasie światowej sławy wiolonczelistki, prezydent „Violoncello Society” w Nowym Jorku, prof. Barbary Stein-Mallow. Ostatni semestr studiów w Nowym Jorku spędziła jako gościnna artystka w słynnej Julliard School. Swoje umiejętności doskonaliła na wielu kursach mistrzowskich. Występowała podczas licznych festiwali muzycznych, m.in. na słynnym Schleswig Holstein Festiwal w Niemczech i Chopin and Friends Festival w Nowym Jorku. Często dokonuje prawykonań utworów młodych polskich kompozytorów, z których wiele jest jej dedykowanych. Jako solistka i kameralistka koncertuje w Europie i USA. Często koncertuje gościnnie w Olsztynie, m.in. podczas Olsztyńskich Koncertów Organowych.


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.