Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
czwartek, 21 listopada 2024 20:50

Ros&Envee z projektem tempoWdół! w Letnisku!

W piątek, 9 sierpnia w Letnisku Żoliborz wystąpi z projektem tempoWdół! Ros&Envee.
Ros&Envee z projektem tempoWdół! w Letnisku!
Ros&Envee

Źródło: Letnisko Żoliborz

W tym artykule przeczytasz o:

  • koncercie Ros&Envee w Letnisku Żoliborz
  • dorobku i sylwetce wykonawców

W piątkowy wieczór w Letnisku Żoliborz będzie można posłuchać genialnych muzyków, którzy budowali i budują polską scenę muzyki elektronicznej.
Ros&Envee wprowadzą na Letnisku niezapomniany klimat!

ROS addiction
Jeden z pionierów polskiej sceny klubowej, aktywny na scenie od 1995r. znany najbardziej ze swych dokonań dla nurtu drum’n’bass. Otwartość umysłu i nieszablonowe podejście do muzyki powodują jednak, że jego płytotekę cechuje niezwykły eklektyzm.
Właściciel labelu Addiction Records. Założyciel projektu Sabbia, w ramach którego współpracował z zaprzyjaźnionymi wokalistami, muzykami i producentami. Pierwszy Polak w słynnym londyńskim klubie Fabric, pojawił się tam dwukrotnie u boku LTJ Bukem’a przy okazji cyklu FabricLive - "Bukem In Session”.
Miał też przyjemność stanąć za deckami w innych niezliczonych europejskich klubach Anglii, Włoch, Chorwacji, Szwajcarii, Francji, Danii, Niemiec, Ukrainy, Łotwy i Czech. Regularnie pojawiał się na festiwalach Open’er, Tauron Nowa Muzyka, Snowfest, Outlook (Pula CHR) i wielu innych.
Od lat działa czynnie jako promotor, jego cykliczne imprezy Addiction Night czy Atmosphere Poland, gościły największe nazwiska z gatunku.
W maju 2019 nakładem Addiction Records ukazał się limitowany winyl z oficjalnymi remiksami klasyka z lat 80-tych - Hanna Banaszak „W moim magicznym domu” (ROS & ENVEE rmxs).

Envee
Debiutował nakładem wytwórni Kayax 2002 roku płytą „Envee i Niewinni Czarodzieje”. Od tamtej pory aktywny na scenie muzycznej jako muzyk, dji producent muzyczny. Na krajowym rynku współpracował ściśle m. in. z Fiszem (2006 „Fru!”), Natalią Natu Przybysz (2008 "Maupka Comes Home”), czy Anią Szarmach (2016 „Shades of Love”). Członek składów koncertowych Tworzywa Sztucznego, zespołu Natalii Przybysz i Ani Szarmach (instrumenty klawiszowe, sampler, perkusjonalia).
Jako muzyk, realizator, mixer i remixer pracował z takimi artystami jak m.in. Tomasz Stańko, Wojtek Waglewski, Marcin Masecki, Marysia Peszek, Natalia Kukulska, Sistars, Pinnawela, Rita Pax, Smolik, LariLu, Kayah, Reni Jusis, Novika, Milupa, Monika Brodka, Marysia Sadowska, Chmara Winter, Nightmarks, Michał Milczarek Trio, Komendarek, Tworzywo Sztuczne, Wojtek Mazolewski, Łona i Webber, Catz n Dogz, Xxanaxx, Rysy, Rosalie, Rasmentalizm, Flirtini, Bownik, P.Unity, Natalia Nykiel, Bartek Królik.
Obszerny zbiór remiksów Envee`ego pod tytułem Recipes został wydany na dwupłytowym albumie i winylu przez oficynę Kayax w maju 2008 roku. Jako członek djskiego kolektywu Niewinni Czarodzieje oraz pod własnym pseudonimem odpowiedzialny jest za produkcje publikowane przez takie europejskie wytwórnie jak Fluid Ounce, Compost, Raw Fusion, Local Talk, Heya HiFi, Pulver, Sonar Kollektiv, Gamm, WahWah45’s, Jazz& Milk i inne. Na liście zremixowanych przez niego artystów można znaleźć takie nazwy jak Koop, Steve Reich, Peter Josef, Honeyfeet, Uffe, Slope, S.U.M.O. i inne.
Autor muzyki teatralnej, współpracował z niezależnymi teatrami Usta Usta (m.in. Rzeźnia Lila Róż), Porywacze Ciał (Best of), Polskim Teatrem Tańca (Dancing Hz), Michałem Znanieckim (Innocenti Czarodzieje), oraz Beatą Jewiarz przy cyklu spekakli poetyckich „Leśmian”.Jest Autorem muzyki oraz udźwiękowienia dwóch filmów z serii "Muzeum Utracone”.
Jego utwory zostały wykorzystane w filmach (Egoiści, Wtorek), w słuchowiskach, reklamach radiowych i telewizyjnych oraz niezależnych undergroundowych produkcjach audiowizualnych.
Pracował w radio RDC jako prowadzący autorską audycję muzyczną “Nakamarra” oraz przez rok pełnił obowiązki szefa muzycznego tej stacji. Przez rok wspierał Radiostację autorskim ”Słuchowiskiem”.
We wrześniu 2011 ukazało się EP pt „Kali”, wydane nakładem U Know Me Records. Z wytwórnią współpracuje od wielu lat, realizując bądź mixując materiały innych wykonawców w niej wydajacych. Reprezentuje ją jako dj i artysta.
Premiera singla zapowiadającego nowy, długo opracowywany album „Time&Light” miała miejsce we wrześniu 2018 a sam album ukazał się w Polsce 14 grudnia 2018 roku. Premiera światowa miała miejsce 04 stycznia 2019 i odbyła się w sławnym klubie The Room w Tokijskiej dzielnicy Shibuya. W toku są prace równoległe nad wieloma nowymi projektami i nowymi wydawnictwami.


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.