Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
piątek, 22 listopada 2024 02:26

Zmagania sportowe, spacer z żoliborskim ogrodnikiem, a może szaleństwo podczas Nocy Muzeów?

Do biegu, gotowi, start, czyli żoliborski Parkrun!

Nie straszne Wam średnie dystanse? Już w sobotę o godz. 9:00 na Kępie Potockiej startuje kolejny Parkrun. Biegacze pokonają 5-kilometrową trasę, która prowadzi alejkami parkowymi o różnej nawierzchni. Dystans jest precyzyjnie odmierzony i atestowany. Organizatorzy stawiają na ochronę środowiska, więc proszą uczestników, by na start porannego biegu dotarli pieszo, na rowerze, biegnąc lub korzystając z komunikacji miejskiej. Więcej informacji o wydarzeniu znajdziecie na stronie ParkRun.

18 maja (sobota), godz. 9:00
Kępa Potocka

Przestrzeń w rękach artystów – Noc Muzeów w Defabryce

Ponad 200 instytucji bierze udział w tegorocznej edycji Nocy Muzeów. Po raz kolejny do tego grona dołącza Defabryka. Tym razem industrialną przestrzeń w dużej mierze opanują graficy. Będzie też malowanie na żywo muralu, spektakularne animacje w Inlogic i Philips, wystawy i finisaże.

Przestrzeń Defabryki wypełnią również rzeźby. Jednym z artystów, którego działa będzie można zobaczyć jest Janek Sajdak, którego nasi czytelnicy mogą kojarzyć dzięki wierzbie z witrażami na żoliborskiej Cytadeli.

Zdjęcie przedstawiające rzeźby Jana Sajdaka - "Zorze"

Ponadto w trakcie sobotniego wieczoru po za doznaniami wizualnymi będzie można posłuchać muzyki na żywo. Na scenie wystąpi zespół Romet Comet czerpiący garściami z korzeni punk rocka.

18 maja (sobota), godz. 19:00
Defabryka

Dzikie życie w Parku Fosa

“Park Fosa jest miejscem, w którym promowane są zdecydowane działania pro-przyrodnicze oraz ekstensywny sposób utrzymania” – czytamy w zapowiedzi wydarzenia. Co to oznacza? Tego będziecie mogli dowiedzieć się podczas spaceru z naszym żoliborskim opiekunem zielenie, Tomaszem Niewczasem. Opowie on o tym w jaki sposób dbać o zieleń by miała ona jak największą swobodę w rozwijaniu lokalnego ekosystemu.

Na spotkanie można przyjść z fotografiami i opowieściami o parku, a także żoliborskiej zieleni.

18 maja (sobota), godz.10:00
Zbiórka w rejonie stawu od strony Wisłostrady

Oddajesz, czyli dodajesz. Podziel się tym czego nie da się kupić

Krew jest czymś, czego nie da się kupić, a jest na nią niezwykłe zapotrzebowanie. Jak co roku na Żoliborz przyjeżdża krwiobus, w którym można oddać krew. „Pamiętajcie, że krew jest lekarstwem i nie każdy może ją oddawać. Po pierwsze by oddać krew trzeba być trzeźwym. Krwi nie mogą też oddawać osoby które spożywały alkohol w dniu poprzedzającym donację - część krwi trafia do noworodków i nawet niewielka ilość alkoholu w niej zawarta może okazać się dla nich szkodliwa” – apelują organizatorzy.

Po sąsiedzku tego dnia będzie odbywał się targ śniadaniowy, więc przed oddaniem krwi można porządnie się najeść i nawodnić.  

18 maja (sobota), godz. 10:00
plac Inwalidów

Kolekcja Żoliborza - Noc Muzeów

Wydarzenie jest o tyle niezwykłe, ponieważ Żoliborz staje się jednym wielkim muzeum. Obiekty będące częścią krajobrazu miejskiego są w tej inicjatywie eksponatami. Wsiadaj na rower, hulajnogę albo po prostu przejdź się nocą po Żoliborzu i odkryj jego inne oblicze, dzięki opowieściom nocnych przewodników czekających przy każdym z elementów „wystawy”.

18 maja (sobota), godz. 19:00

Noc Muzeów – co jeszcze na Żoliborzu?

To dzień kiedy przed mieszkańcami wyjątkowo szeroko otwiera się muzealny świat. Oto krótka lista miejsc na Żoliborzu, które także biorą udział w Nocy Muzeów:


60221949_10161658938390291_94280828569255936_n

60221949_10161658938390291_94280828569255936_n

60006709_10161638818500291_3767248023004905472_n

60006709_10161638818500291_3767248023004905472_n

59796605_10161638818570291_914213213774544896_n

59796605_10161638818570291_914213213774544896_n

Jan-Sajdak-Zorze-rzezba-na-blacie-100na70cm-1

Jan-Sajdak-Zorze-rzezba-na-blacie-100na70cm-1


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.

PRZECZYTAJ