Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
czwartek, 21 listopada 2024 22:55

Pierwszy odcinek skweru Krasińskiego gotowy

Pierwszy odcinek skweru Krasińskiego na Żoliborzu został właśnie ukończony. Pojawiły się nowe alejki i różnorodna zieleń. Jednocześnie trwają prace na drugim odcinku tej inwestycji.
  • Źródło: UM Warszawa
Pierwszy odcinek skweru Krasińskiego gotowy
Na Żoliborzu powstaje skwer Krasińskiego

Źródło: Zarząd Zieleni m. st. Warszawy

W tym artykule przeczytasz o:

  • ukończeniu pierwszego etapu Skweru Krasińskiego
  • harmonogramie dalszych prac
  • zakresie planowanych robót

Skwer Krasińskiego - szczegóły realizacji 1 etapu

Skwer Krasińskiego powstaje po południowej stronie pasa drogowego ul. Krasińskiego, na odcinku od ul. Broniewskiego do ulicy dojazdowej przy ul. Krasińskiego 69. Inwestycja została podzielona na 4 etapy. Właśnie zrealizowano pierwszy z nich: od ul. Broniewskiego do ul. A. German. Teren ten zmienił się nie do poznania. Posadzono tu kilka tysięcy roślin – krzewów, bylin i roślin cebulowych, a także 24 drzewa: m.in. modrzew europejski, lipę, klon, brzozę, sosnę i dąb szypułkowy. Pojawiły się również trawniki. Ustawione zostały także nowe ławki, a dzięki nowym alejkom i latarniom oraz przebudowanemu chodnikowi przy skrzyżowaniu ul. Krasińskiego i Broniewskiego mieszkańcy zyskali nowe miejsce do spacerowania – również po zmroku.

Aktualnie trwają prace na drugim odcinku skweru: od ul. A. German do ul. Przasnyskiej. Powstaje tu główna aleja i wykonywane są roboty ziemne. Jednocześnie ogrodzony został również trzeci odcinek planowanego skweru - od ul. Przasnyskiej do ul. Krasińskiego 57. W przeciągu miesiąca rozpoczną się tam prace drogowe.

Trzy odcinki skweru mają być gotowe jeszcze w tym roku, po zakończeniu ich budowy wykonawca przystąpi do realizacji czwartego odcinka, który ma zostać ukończony w roku przyszłym. Dzięki podzieleniu zadania na etapy, mieszkańcy będą mogli skorzystać z nowej zielonej przestrzeni jeszcze przed zakończeniem całej inwestycji.

Po zakończeniu prac na skwerze znajdzie się 111 nowych drzew: m.in. grusze, głogi, świerki, sosny czy lipy. Zaplanowano nasadzenia kilkudziesięciu tysięcy roślin – krzewów (m.in. róże, lilaki, derenie) oraz bylin i roślin cebulowych (np. narcyzy, tulipany). Na skwerze pojawią się także wielobarwne, pachnące łąki i pnącza oraz trawy ozdobne.

Inwestycja realizowana jest w ramach projektu z budżetu obywatelskiego. Za prace budowlane odpowiada AKG Architektura Krajobrazu. Projekt przygotowała firma Proinwestycja Katarzyna Łowicka. Inwestycję nadzoruje Zarząd Zieleni m.st. Warszawy.


Skwer Krasińskiego - etap pierwszy

Źródło: Zarząd Zieleni m. st. Warszawy

Skwer Krasińskiego - etap pierwszy

Źródło: Zarząd Zieleni m. st. Warszawy

Skwer Krasińskiego - etap pierwszy

Źródło: Zarząd Zieleni m. st. Warszawy

Skwer Krasińskiego - etap pierwszy

Źródło: Zarząd Zieleni m. st. Warszawy

Skwer Krasińskiego - etap pierwszy

Źródło: Zarząd Zieleni m. st. Warszawy

Skwer Krasińskiego - etap pierwszy

Źródło: Zarząd Zieleni m. st. Warszawy

Skwer Krasińskiego - etap pierwszy

Źródło: Zarząd Zieleni m. st. Warszawy


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

MarcinO 27.05.2024 11:11
Jest niebo lepiej niż było, ale popieram argument że zamiast ścieżki betonowej przydałaby się ścieżka z utwardzonego żwiru jak w Ogrodzie Krasińskich lub jak nowa ścieżka na Dygata (od torów) z budżetu obywatelskiego.

Gość 26.05.2024 22:24
Wygląda obiecująco, czekam na resztę

Bart 26.05.2024 17:44
Zupelnie jakby developer zrobil teren przy bloku 😂

Gość 26.05.2024 10:50
Podobno miało być mniej betonu w Warszawie...Przykład Skweru Krasińskiego - betonoza. Beztrosko wycięto kilka starych, sześćdziesięcioletnich drzew, bo projekt nie przewidział ich ominięcia.W drugiej części prac budowy Skweru, już nikomu nie przeszkadza zaorana trawa, wcześniej była bardzo chroniona.Ciekawe jak długo będzie tak czysto? Przy Carrefourze stoją ławki, ale przy żadnej nie ma kosza na śmieci, kosze są ale dalej.

Adam 25.05.2024 01:04
Ilość betonu jest porażająca ...mieszkam tam i naprawdę ładnie to wygląda na zdjęciu z lotu ptaka ale spacerując beton zabija ta naturę

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.