Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
piątek, 22 listopada 2024 04:05

Rowerowy maj na półmetku

Tegoroczna akcja Rowerowy Maj bije rekordy. W akcji wzięło do tej pory udział ponad 100 tys. młodych uczestników, którzy wykonali już niemal milion przejazdów. W rankingach wysoko plasują się przedszkola i szkoły z Żoliborza. Wśród mniejszych szkół prowadzi Szkoła Podstawowa nr 391 im. Macieja Aleksego Dawidowskiego ps. „Alek”.
Rowerowy maj na półmetku

Źródło: UM Warszawa

W tym artykule przeczytasz o:

  • akcji Rowerowy Maj w Warszawie
  • rankingach szkół i przedszkoli
  • nagrodach do zdobycia

Jak co roku, tłumy warszawskich przedszkolaków i uczniów szkół podstawowych docierają aktywnie do swoich placówek udowadniając, że najlepszy maj to... Rowerowy Maj. Największa ogólnopolska kampania społeczno-edukacyjna odbywa się w Warszawie po raz siódmy. Akcja promuje zrównoważoną mobilność i zdrowy styl życia wśród dzieci, ich rodziców, opiekunów i nauczycieli; zachęca, by we wszystkie majowe dni szkolne dotrzeć na lekcje i do przedszkoli aktywnie – na rowerze, hulajnodze, rolkach, deskorolce.

Za każdy dojazd można otrzymać dwie naklejki – jedną na plakat wiszący w klasie, drugą do swojego rowerowego dzienniczka. Bo Rowerowy Maj to świetna zabawa, poranna aktywność, szansa na rozbudzenie, dotlenienie, ale też okazja do zdobycia nagród. Im więcej przejazdów, tym bardziej atrakcyjne nagrody indywidualne i grupowe.

501 placówek i 100 tys. uczestników
W ciągu 9 dni kampanii aktywni uczestnicy wykręcili niemal milion przejazdów (dokładnie 957 202 przejazdy). Frekwencja jest na wysokim poziomie i wynosi 47 proc. Aktywne dojazdy wybiera ponad 100 tysięcy uczniów i przedszkolaków z 501 placówek, które w tym roku dołączyły do stołecznej kampanii. To aż 70 proc. stołecznych szkół i przedszkoli (dokładnie: 272 przedszkola i 229 szkół podstawowych).

Jak do tej pory pełną, 100-procentową frekwencją pochwalić się może ponad 8,5 tysiąca uczniów i przedszkolaków. Aż w 484 klasach i 236 grupach przedszkolnych aktywny udział w kampanii biorą wszystkie dzieci. Te wyniki już teraz robią wrażenie i pokazują zainteresowanie i sukces kampanii Rowerowy Maj.

Rowerowy ranking
Choć w Rowerowym Maju liczy się przede wszystkim utrwalanie nawyków transportowych oraz dobra zabawa, to niewątpliwie dodatkową atrakcją jest rywalizacja, której efekty można na bieżąco śledzić na stronie rowerowymaj.eu. Na półmetku najaktywniejszym przedszkolem jest Przedszkole nr 135 na Woli. Wśród mniejszych szkół prowadzi Szkoła Podstawowa nr 391 im. Macieja Aleksego Dawidowskiego ps. „Alek” na Żoliborzu. W kategorii szkół średniej wielkości na prowadzeniu jest SP nr 163 im. Batalionu „Zośka” (Witolin na Pradze-Południe). Z kolei wśród dużych szkół na pierwszym miejscu jest SP nr 403 (Wola). 

 

Atrakcyjne nagrody
W każdej placówce biorącej udział w kampanii Zarząd Dróg Miejskich – koordynator akcji – nagradza jedną klasę lub grupę przedszkolną z najwyższą frekwencją. Na zwycięskie klasy i grupy czekają przeróżne atrakcje – od zabaw w parkach trampolin, przez warsztaty tematyczne i wizyty w muzeach, po spotkania ze znanymi sportowcami. Dodatkowo najaktywniejsze klasy w trzech szkołach otrzymają nagrodę główną w postaci jednodniowej wycieczki z Manufakturą Przygody. Z kolei w trzech przedszkolach z najwyższą frekwencją wyróżnieniem dla najaktywniejszych grup będzie wycieczka do rodzinnego Parku Rozrywki i Wypoczynku Sady Klemensa.

Na uczestników czekają także nagrody indywidualne – kupony zniżkowe i bezpłatne wejściówki. Wystarczy okazać dzienniczek z naklejkami uzyskanymi za aktywne dojazdy. Im więcej naklejek, tym lepiej, ale nagrody są już od pięciu przejazdów. Więcej na temat nagród na stronie rowerowymaj.eu/warszawa-2024/.

Organizatorzy akcji przygotowali dla uczniów z klas IV-VIII szkół podstawowych warsztaty doskonalące jazdę na rowerze. Są one przewidziane zarówno dla tych, którzy posiadają uprawnienia do poruszania się rowerem po drogach publicznych, jak i dla tych, którzy dopiero przygotowują się do zdobycia Karty Rowerowej.

Aby jazda na rowerze była bezpieczna, warto zadbać nie tylko o umiejętności, ale także o sprzęt. Służą temu Szkolne Serwisy Rowerowe oferujące przeglądy i drobne naprawy rowerów. W tym roku działają one w weekendy. Usługi są darmowe, wystarczy mieć ze sobą dzienniczek rowerowy, świadczący o uczestnictwie w akcji. Serwis jest mobilny i pojawi się w 12 lokalizacjach, by możliwie dużo osób mogło z niego skorzystać.

Serwisanci pracują w godzinach: 10:00-18:00 (odbiór rowerów do godz. 19:00) i już w najbliższą sobotę (18 maja) czekać będą na chętnych na Wawrze, na terenie SP 109 (ul. Przygodna 2). Dokładny harmonogram kolejnych serwisów w wydarzeniu na Facebooku.

W czerwcu piknik
To już tradycja, że warszawski Rowerowy Maj kończy się piknikiem, który w tym roku odbędzie się 16 czerwca na Targówku, w Parku Bródnowskim. Wydarzenie rozpocznie się wspólnym przejazdem, który wystartuje spod Stadionu Narodowego. Mogą wziąć w nim udział rowerzyści, jak i osoby poruszające się na hulajnogach, rolkach, wrotkach czy deskorolkach.


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.

PRZECZYTAJ