Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
sobota, 23 listopada 2024 09:07

Szkoła Główna Służby Pożarniczej "filią" Collegium Humanum na Żoliborzu

[Tylko u nas!] Druga osoba z zarządu, Renata Kozłowska skończyła studia MBA w Szkole Głównej Służby Pożarniczej na Żoliborzu, jako "filii" Collegium Humanum. Studia niemal w całości sfinansował Urząd Dzielnicy Żoliborz
Szkoła Główna Służby Pożarniczej "filią" Collegium Humanum na Żoliborzu

Autor: Mateusz Durlik

Źródło: Canva

Odpowiedź na wniosek udzielona po wyborach samorządowych

24 lutego b.r. wysłaliśmy do Urzędu Dzielnicy Żoliborz wniosek o udostępnienie informacji publicznej dotyczącej posiadanych przez członków Zarządu Dzielnicy dyplomów MBA. We wniosku zadaliśmy następujące pytania:

1. Czy któryś z członków zarządu posiada dyplom MBA w tej uczelni?
2. Czy studia te były finansowane lub współfinansowane przez Dzielnicę?
3. W jakim trybie odbywały się takie studia?
4. Czy posiadanie dyplomu MBA z tej uczelni spowodowało możliwość objęcia stanowiska w jakiejś radzie nadzorczej przez członka zarządu? I o ile zmieniły się jego wynagrodzenia przed i po.

Tuż przed upływem 2 tygodni przypomnieliśmy się o odpowiedź 8 marca. Tego samego dnia otrzymaliśmy odpowiedź od rzeczniczki prasowej Urzędu Dzielnicy Żoliborz. Wcześniej wniosek został przekierowany z Urzędu Dzielnicy do Gabinetu Prezydenta. Za pośrednictwem Urzędu Dzielnicy Żoliborz Gabinet Prezydenta poinformował nas, że z uwagi na zaplanowane działania audytowe i konieczność analizy sprawy, odpowiedź na przedmiotowy wniosek zostanie udzielona bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż do 24 kwietnia 2024 r.

Czyżby był to przypadek, że termin udzielenia odpowiedzi został wyznaczony dopiero po wyborach samorządowych? Po długim oczekiwaniu odpowiedź przyszła 23 kwietnia. Gabinet Prezydenta przekazał odpowiedź z załączonym pismem z dnia 12 kwietnia od Burmistrza Dzielnicy Żoliborz Pawła Michalca o następującej treści:

"Szanowna Pani Dyrektor,

Odpowiadając na wniosek o udostępnienie informacji publicznej pod nr CRWIP/1681/24 informuję, że zgodnie z moją wiedzą 2 członków Zarządu Dzielnicy Żoliborz posiada dyplom MBA, 1 osoba z uczelni Collegium Humanum i 1 osoba z Collegium Humanum - Szkoła Główna Menedżerska we współpracy ze Szkołą Główną Służby Pożarniczej. Studia były współfinansowane ze środków Dzielnicy Żoliborz, odbywały się w systemie zaocznym. Kwestia dotycząca możliwości objęcia stanowiska w radzie nadzorczej nie dotyczy działalności Dzielnicy Żoliborz. Wynagrodzenia członków Zarządu Dzielnicy są jawne i dostępne w oświadczeniach majątkowych zamieszczonych w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu m. st. Warszawy. 

Z wyrazami szacunku,

Burmistrz Dzielnicy Żoliborz m. st. Warszawy, Paweł Michalec"

Renata Kozłowska z dyplomem MBA Collegium Humanum

23 kwietnia wysłaliśmy do rzeczniczki prasowej Urzędu Dzielnicy Żoliborz dodatkowe pytania z prośbą o informację, których członków zarządu dotyczą ukończone studia i w jakim zakresie były one współfinansowane przez Dzielnicę. Jaki był całościowy koszt studiów dla obu członków zarządu i jaka jego część została pokryta ze środków publicznych 

W odpowiedzi z dnia 6 maja, Gabinet Prezydenta przekazał nam drugą odpowiedź od Burmistrza Dzielnicy Żoliborz Pawła Michalca:

"Szanowna Pani Dyrektor,

W odpowiedzi na pismo w sprawie przygotowania odpowiedzi na wniosek w sprawie realizacji wniosku o udostępnienie informacji publicznej nr CRWiP/1681/24, poniżej przesyłam do służbowego wykorzystania informacje w zakresie kompetencji Wydziału Kadr dla Dzielnicy Żoliborz. 

Ukończone studia dotyczą Pana Pawła Michalca Burmistrza Dzielnicy Żoliborz, który posiada dyplom MBA uczelni Collegium Humanum i Pani Renaty Kozłowskiej Zastępcy Burmistrza Dzielnicy Żoliborz, która posiada dyplom z Collegium Humanum - Szkoła Główna Menedżerska we współpracy ze Szkołą Główną Służby Pożarnej. Całkowity koszt studiów dla obu członków zarządu wyniósł 16 320,00 złotych, ze środków publicznych wydano kwotę 14 320,00 złotych"

Z wyrazami szacunku,

Burmistrz Dzielnicy Żoliborz m. st. Warszawy, Paweł Michalec"
 

Z tego wynika, że podatnicy zapłacili za studia podyplomowe dla Pawła Michalca i Renaty Kozłowskiej na niechlubnej uczelni względem której postawiono zarzuty rektorowi i pracownikom tej uczelni. Zgodnie z KRS od maja 2023 r. Paweł Michalec pełni funkcję członka Rady Nadzorczej MPO, będącej miejską spółką. WIęcej możecie przeczytać o artykule pt. Burmistrz Żoliborza Paweł Michalec z dyplomem MBA z "Collegium Humanum"


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.

pochmurnie

Temperatura: 0°C Miasto: Warszawa

Ciśnienie: 1012 hPa
Wiatr: 32 km/h