Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
czwartek, 21 listopada 2024 23:02

Projekty z budżetu obywatelskiego - kultura

Przedstawiamy najciekawsze dopuszczone do głosowania projekty kulturalne w ramach budżetu obywatelskiego na Żoliborzu.
Projekty z budżetu obywatelskiego - kultura
Czytelnia pod Sowami

Źródło: Czytelnia pod Sowami

W tym artykule przeczytasz o:

  • dopuszczonych do głosowania projektach dotyczących szeroko rozumianej kultury
  • najciekawszych naszym zdaniem pomysłach

W kategorii tej mieści się 13 z 44 dopuszczonych do głosowania projektów. Przy bardzo szerokim zakresie definiowania działalności kulturalnej przyjętym przy ocenie projektów, wiele ze zgłoszonych pomysłów spełnia bowiem warunki kilku wyróżnionych w budżecie obywatelskim kategorii, Przedstawiamy naszym zdaniem najciekawsze i warte realizacji projekty, nie dyskwalifikując w żadnym razie pozostałych, z których niektóre, zwłaszcza te dotyczące zieleni i ochrony środowiska, przedstawimy prezentując pozostałe kategorie tegorocznego budżetu obywatelskiego.


Oglądamy filmy i seriale oraz rozmawiamy o kinie w Czytelni Pod Sowami

Koszt pomysłu: 20 000,00 zł
Lokalizacja projektu: Czytelnia Pod Sowami Biblioteka Publiczna w Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy, ul. gen. Zajączka 8

Uzyskane fundusze zostaną przeznaczone na zakup filmów i seriali na DVD dla czytelników Czytelni Pod Sowami. Prelekcje ze specjalistami w dziedzinie sztuki filmowej sprzyjać będą integracji mieszkańców.

Zakup filmów i seriali do Czytelni Pod Sowami dostępnej dla czytelników 5 dni w tygodniu (min.36 godzin). filmy i seriale - 10 000, honoraria dla prowadzących prelekcje - 10 000.

W ramach projektu zostaną przeprowadzone prelekcje filmowe w Czytelni Pod Sowami, które pozwolą mieszkańcom zapoznać się z tematem sztuki filmowej. Z prelegentami zostanie podpisana umowa o dzieło, umowa zlecenie lub zostanie wystawiona faktura.
Prelekcje będą otwarte dla młodzieży, osób dorosłych, seniorów oraz osoby z niepełnosprawnościami. Informacja o projekcie będzie zamieszczona w mediach społecznościowych oraz stacjonarnie w instytucjach i miejscach publicznych.


Rodzinne przedstawienia i koncerty na Skwerze im. Brukalskich oraz w Parku Kaskada integrujące rodziny i dzieci z niepełnosprawnością

Koszt pomysłu: 200 000,00 zł
Lokalizacja projektu: Skwer im. Barbary i Stanisława Brukalskich (pomiędzy ulicami Kozietulskiego, Felińskiego, Niegolewskiego i Hozjusza), Park Kaskada (pomiędzy al. Armii Krajowej oraz ulicami J. Słowackiego, Gdańską, Bieniewicką, Kolektorską na Żoliborzu)

Rodzinne popołudnia w parkach żoliborskich z teatrem i muzyką. Integracja społeczności żoliborskiej włączająca rodziny i dzieci z niepełnosprawnością. Dobór repertuaru i scenografii pod kątem różnych potrzeb. Szczególne uwzględnienie elementów multisensorycznych i angażujących - zapewnienie w miarę możliwości na wydarzenia interaktywnych puf zawierających wypełnienie o różnych kształtach, dużych klocków piankowych - budowlanych. Obcowanie z przyrodą i kulturą. Zachęta do poznania Parku Kaskada i częstszego odwiedzania „Jordanka” na Skwerze im. Brukalskich.

Integracyjny Parking Kulturalny, czyli Kultura w parkach Żoliborza? Wyobraź sobie wydarzenie integrujące żoliborską społeczność włączające różne grupy osób ze szczególnymi potrzebami i niepełnosprawnością. Wyobraź sobie letnie popołudnie lub wczesny wieczór na kocyku w parku, wśród natury i w kontakcie ze sztuką. Wyobraź sobie wydarzenia odbywające się z poszanowaniem otoczenia (przyrody, sąsiedztwa i słuchu odbiorców) akustycznie lub z minimalnym koniecznym nagłośnieniem, podyktowanym warunkami zewnętrznymi i szczególnymi potrzebami publiczności. Jeśli to jest to, czego szukasz, przeczytaj dalszą część opisu i zagłosuj na ten projekt w Budżecie Obywatelskim.

Co i gdzie:
Zgłaszany projekt przewiduje organizację przedstawień teatralnych i koncertów z uwzględnieniem szczególnych potrzeb odbiorców w dwóch lokalizacjach: na Skwerze im. Brukalskich z licznie uczęszczanym „Jordankiem” oraz w pięknym Parku Kaskada, który jest nieco zapomnianym zakątkiem Żoliborza.

Kiedy i jak często:
Wydarzenia odbywałyby się w ciepłych miesiącach roku, od maja do września (5 miesięcy), naprzemiennie co drugi tydzień we wspomnianych lokalizacjach. Raz w miesiącu na Skwerze im. Brukalskich. Raz w miesiącu w Parku Kaskada. W sumie 10 terminów, po 5 na lokalizację. W weekendy (lokalizacja sugerowana - Skwer im. Brukalskich) i/lub w tygodniu, na przykład w piątki, w godzinach „po przedszkolu”, „po szkole” (lokalizacja sugerowana - Park „Kaskada” ze względu na działające w pobliżu przedszkola i szkoły).
Projektodawca celowo nie doprecyzowuje godzin i dni tygodnia. Takie sformułowanie umożliwia realizację wydarzeń na wysokim poziomie dzięki dostosowaniu do do kalendarzy artystów, preferencji mieszkańców i warunków otoczenia. W szczególności należy uwzględnić fakt, że Skwer im. Brukalskich / „Jordanek” znajduje się w strefie zamieszkania oraz na przeciwko kościoła św. Stanisława Kostki. Zatem w tej lokalizacji trzeba szczególnie zwrócić uwagę na dni i godziny realizacji. W przypadku wydarzeń w parku Kaskada projektodawca zaleca, aby wydarzenia były skierowane do dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym ze względu na sąsiedztwo Przedszkola Integracyjnego nr 247 oraz kilku innych placówek edukacyjnych, zarówno publicznych, jak i prywatnych.

Wstęp na wszystkie wydarzenia - bezpłatny.


E-Audiobooki w Bibliotece - audiobooki do wypożyczania z domu

Koszt pomysłu: 28 000,00 zł
Lokalizacja projektu: Wypożyczalnia dla Dorosłych, Młodzieży i Dzieci nr 111 - ul. Mickiewicza 65

Projekt zakłada zakup około 400 tytułów e-audiobooków, czyli audiobooków cyfrowych, które czytelnik będzie mógł wypożyczyć nie wychodząc z domu. Audiobooki to niezwykle popularny sposób czytania książek, który rozwija naszą pamięć i koncentrację, a co ważniejsze jest dostępny dla osób z ograniczonym czasem lub problemami ze wzrokiem.

Realizując projekt, biblioteka żoliborska zakupi około 400 tytułów cyfrowych audiobooków obejmujących literaturę piękną polską i światową, w tym m. in. literaturę obyczajową, psychologiczną, kryminały, fantastykę. Zakupione zostaną również pozycję z literatury popularnonaukowej, w tym reportaże i biografie.
Audiobooki są niezwykle atrakcyjną formą czytelnictwa dla osób, które ze względu na brak czasu nie mogą sobie pozwolić na czytanie tradycyjnych książek. Z audiobooków bardzo często korzystają też osoby z problemami ze wzrokiem, dla których często jest to jedyna forma kontaktu z literaturą.

W ramach projektu zakupione zostanie około 400 tytułów e-audiobooków. Oprócz e-audiobooków zakupione zostaną niezbędne do zdalnej obsługi dodatki takie jak: moduł programu bibliotecznego Mateusz oraz dodatkowa pamięć na serwerze.
Z projektu będą mogli skorzystać wszyscy mieszkańcy warszawy po wcześniejszym zapisaniu się do biblioteki. E-audiobokki będzie można wypożyczać bezpośrednio z katalogu bibliotecznego bez wychodzenia z domu.


Zakup książek, audiobooków, prasy, e-prasy i e-booków do Biblioteki Żoliborskiej w 2025 r

Koszt pomysłu: 200 000,00 zł
Lokalizacja projektu: Wszystkie placówki wchodzące w skład Biblioteki Żoliborskiej: Czytelnia Naukowa nr XVI pl. Inwalidów 3; Czytelnia Pod Sowami ul. Gen. Zajączka 8; Wypożyczalnia dla Dorosłych i Młodzieży nr 16 ul. J. Słowackiego 19A; Wypożyczalnia dla Dorosłych i Młodzieży nr 13 ul.Śmiała 24; Wypożyczalnia dla Dorosłych i Młodzieży nr 138 ul. W. Broniewskiego 9a; Wypożyczalnia dla Dorosłych, Młodzieży i Dzieci nr 111 ul. A. Mickiewicza 65; Biblioteka dla Dzieci i Młodzieży nr XV ul. Broniewskiego 9a; Biblioteka dla Dzieci i Młodzieży nr XX ul. Śmiała 24

Projekt wzbogaci ofertę czytelniczą żoliborskich Bibliotek poprzez zakup nowości wydawniczych (drukowanych), audiobooków oraz dostępu do e-prasy i e-booków. Dzięki temu Biblioteka ma szansę w pełni realizować misję jaką jest rozbudzanie i umacnianie zainteresowań czytelniczych wśród mieszkańców Żoliborza. Łatwy dostęp do e-czytelnictwa zwiększa dostępności usług bibliotecznych dla osób z niepełnosprawnościami.

Zakup książek - zachęcanie dzieci i dorosłych do czytania książek jest podstawową misją biblioteki i jej najważniejszym zadaniem. Aby móc je w pełni realizować Biblioteka musi mieć możliwość zaproponowania czytelnikom w każdym wieku dostępu do jak najszerszej oferty nowości.
Zakup audiobooków - łatwy dostęp do bogatej oferty książki mówionej jest niezwykle ważny dla osób mających problemy ze wzrokiem lub z innego powodu nie mogących czytać tradycyjnych, papierowych wydań. Dzięki poszerzeniu oferty Biblioteki o nowości wydawnicze książki mówionej, przeciwdziałałaby wykluczeniu szerokiego grona osób z możliwości obcowania z literaturą. Możliwość słuchania nagranych utworów literackich jest nie tylko jedynym sposobem dostępu do literatury dla osób z chorobami wzroku, ale również ogromnym wsparciem dla osób przewlekle chorych. To też znakomita alternatywa dla rodziców wyjeżdżających z dziećmi na wakacje i wspólne słuchanie nagranych utworów.
Zakup e-booków Biblioteka chcąc się rozwijać mogłaby wyjść naprzeciw oczekiwaniom wielu czytelników i poszerzyć ofertę o ebooki – książki w wersji elektronicznej. Książki te będą już na stałe własnością Biblioteki. Tego typu zbiory mają wiele zalet, ich ilości nie ograniczają przestrzeni oraz nie niszczą się – są więc inwestycją na lata. Czytelnik wypożycza taką książkę wprost z katalogu Biblioteki, będąc w dowolnym miejscu, gdzie ma dostęp do Internetu. Wypożyczenie e-booka nie wiąże się z żadnymi dodatkowymi kosztami ani koniecznością instalowania dodatkowego oprogramowania.
Zakup prasy i e-prasy - Biblioteka, jako swoiste centrum kultury i informacji dla lokalnej społeczności, ma za zadanie zapewnić mieszkańcom dostęp do bieżących informacji. Jednym z najbardziej podstawowych źródeł informacji w wydarzeniach codziennych, budzących największe zaufanie społeczne, jest prasa. Aby w pełni zaspokoić potrzeby i oczekiwania czytelników w zakresie dostępu do prasy, Biblioteka musi dysponować szeroką gamą tytułów, obejmującą tematycznie różne zagadnienia i poglądy, oraz móc ją oferować nie tylko w wersji papierowej, ale też elektronicznej. Dostęp do codziennej prasy w łatwy sposób, prosto z domu, znacznie zwiększy liczbę jej odbiorców oraz wyjdzie naprzeciw oczekiwaniom czytelników z różnego rodzaju niepełnosprawnościami, którzy nie mogą korzystać z Biblioteki na co dzień.
Dostępność. Zakupione nowości będą dostępne dla wszystkich mieszkańców dzielnicy i Warszawy, po wcześniejszym zapisaniu się do Biblioteki, w godzinach otwarcia placówek, a e-booki oraz prasa elektroniczna – całą dobę. Wartość projektu zawiera oznaczenia graficzne zakupionych materiałów bibliotecznych.


Rodzinne Warsztaty Artystyczne w Bibliotece

Koszt pomysłu: 17 500,00 zł
Lokalizacja projektu: Wypożyczalnia dla Dorosłych, Młodzieży i Dzieci nr 111 - ul. Mickiewicza 65, Wypożyczalnia dla Dorosłych i Młodzieży nr 13 i Biblioteka dla Dzieci nr XX - ul. Śmiała 24.

Celem projektu jest zorganizowanie cyklu rodzinnych warsztatów artystycznych dla dzieci, młodzieży i dorosłych, w tym seniorów oraz cyklu warsztatów artystycznych o charakterze arteterapii dla młodzieży z niepełnosprawnościami. Poprzez różnorodne działania artystyczne, dopasowane do wieku odbiorców, chcielibyśmy rozwijać u nich kreatywność, indywidualność oraz wrażliwość estetyczną.

Projekt przewiduje zakup materiałów oraz przeprowadzenie około 24 warsztatów plastyczno-artystycznych - skierowanych do dzieci, młodzieży i dorosłych oraz około 10 warsztatów o charakterze arteterapii przeznaczonych dla młodzieży z niepełnosprawnością intelektualną o różnym stopniu - łącznie przeprowadzonych zostanie około 34 warsztatów w dwóch placówkach bibliotecznych. Poprzez atrakcyjną ofertę warsztatową mamy nadzieje stworzyć w Bibliotece miejsce przyjazne mieszkańcom, zachęcające do wspólnego spędzania czasu, a u najmłodszych uczestników wykształcić pozytywne skojarzenia z Biblioteką. W skład planowanych warsztatów wchodzić będą zajęcia malarskie, plastyczne i kreatywne, których głównym założeniem jest różnorodność poznanych form artystycznych. Z warsztatów będą mogli skorzystać nieodpłatnie wszyscy mieszkańcy Warszawy. Na zajęcia będą obowiązywały zapisy według kolejności zgłoszeń. O terminie wydarzeń Biblioteka będzie informować z wyprzedzeniem poprzez media społecznościowe, stronę internetową i plakaty w placówkach bibliotecznych. W ramach projektu zostanie zakupione oznaczenie zadania.


Wszystkie projekty dopuszczone do głosowania w kategorii kultura:
Żoliborski rodzinny turniej gry w bule
Żoliborz / 339
8 000,00 zł
Kurs szybkiego czytania w Bibliotece Żoliborskiej
Żoliborz / 551
12 000,00 zł
Rodzinne Warsztaty Artystyczne w Bibliotece
Żoliborz / 562
17 500,00 zł
Zakup książek, audiobooków, prasy, e-prasy i e-booków do Biblioteki Żoliborskiej w 2025 r
Żoliborz / 569
200 000,00 zł
Biblioteka Planszówek
Żoliborz / 572
10 200,00 zł
Komiksy w Bibliotece
Żoliborz / 574
16 200,00 zł
Neurobik w bibliotece - zadbaj o kondycję i zdrowie mózgu, ćwiczenia pamięci i koncentracji nie tylk...
Żoliborz / 575
16 700,00 zł
E-Audiobooki w Bibliotece - audiobooki do wypożyczania z domu
Żoliborz / 577
28 000,00 zł
Książkomat na Żoliborzu - odbiór zarezerwowanych książek i zwrot wypożyczeń 7/24 h
Żoliborz / 806
155 000,00 zł
Czytamy w różnych językach - zakup książek i tygodników obcojęzycznych oraz kodów do Legimi!
Żoliborz / 827
40 045,00 zł
Oglądamy filmy i seriale oraz rozmawiamy o kinie w Czytelni Pod Sowami
Żoliborz / 850
20 000,00 zł
Rodzinne przedstawienia i koncerty na Skwerze im. Brukalskich oraz w Parku Kaskada integrujące rodzi...
|Żoliborz / 1502
200 000,00 zł
Sady Żoliborskie = drzewa owocowe. Kontynuacja zachowania unikalnego, owocowego charakteru parku "Sa...
Żoliborz / 1692
264 000,00 zł

Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.