Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
czwartek, 21 listopada 2024 17:54

Wycieczka po Żoliborzu, spacer z czworonogami, a może dzień z węgierską kulturą?

Koniec tygodnia, wiosna i mnóstwo wolnego czasu! Jak wykorzystać weekend? Oto kilka propozycji.

Wiosenny Piknik Węgierski na Żoliborzu

Warsztaty kulinarne i muzyczne, wystawy artystów, a także degustacja win. To wszystko znajdziecie na Wiosennym Pikniku Węgierskim. Jest to okazja by zasmakować tradycyjnych, węgierskich potraw, zmierzyć się z ludowymi tańcami, a także kupić klasyki literatury węgierskiej.   Nie zabraknie muzyki na żywo i węgierskiego domu tańca. Będzie okazja do nabycia najlepszych pozycji literatury węgierskiej oraz degustacji węgierskich tradycyjnych przysmaków.

13 kwietnia (sobota), godz. 12:00
Centrum Sztuki FORT Sokolnickiego

Adoptuj Warszawiaka

Schronisko na Paluchu wkracza ze swoją cykliczną imprezą na Żoliborz! W sobotę w parku Kępa Potocka będzie można spotkać wolontariuszy spacerujących z czworonogami ze schroniska. Akcja Adoptuj Warszawiaka jest formą wyjścia do ludzi zwłaszcza tych, którzy z jakiś przyczyn nie dotarli do schroniska. Misją wydarzenia jest odczarowanie mitu psa ze schroniska. -  Większość z nich wcale nie ma za sobą traumatycznych przeżyć, to normalne psy, które straciły domy nie ze swojej winy – podkreślają organizatorzy akcji.

W akcji Adoptuj Warszawiaka warto wziąć udział nawet, jeśli nie mamy aktualnie w planach adopcji psa. Pojawiając się w sobotę w parku, możecie wziąć jednego z czworonogów na spacer i zrobić sobie z nim zdjęcie. Koniecznie pochwal się tym w sieci dodając zdjęcie z hsztagiem #AdoptujWarszawiaka! W ten sposób możesz promować adopcję psów.

Na miejscu będzie też możliwość zaczipowania swojego czworonogiego przyjaciela.

13 kwietnia (sobota), godz. 13:00-15:00
Park Kępa Potocka

Warsztaty: "Jak wybrać dobry sport dla dziecka?"

Podczas spotkania będzie można dowiedzieć się m.in. jak rozpoznać uzdolnienia sportowe dziecka, ile czasu powinno spędzać na treningach i jaki powinien być dobry trener? Przy zapisach swojego dziecka na treningi nie bez znaczenia pozostaje klub sportowy i warunki jakie oferuje. Podczas zajęć prelegentka opowie na co warto zwracać uwagę przy wyborze barw sportowych, a także kiedy rodzic jest wsparciem, a kiedy przeszkadza w rozwijaniu kariery sportowej. Warsztaty poprowadzi Daria Modro, która jest instruktorem sztuk walki. Trenuje je od 17 lat, a do tego jest mamą trójki dzieciaków.

13 kwietnia (sobota), godz. 16:00
Miejsce Aktywności Lokalnej

Klimat studenckich lat 80-tych

- Kolejne spotkanie z piosenkami studenckimi drugiej połowy lat osiemdziesiątych ubiegłego wieku. Kto przyjdzie - ten poczuje się młodo, bo będzie to koncert urodzinowy – zapewniają organizatorzy. Krystyna Możejka z zespołem w latach 80-tych swoją twórczością podbijała serca publiczności na większości ówczesnych festiwalach. Twórczość zespołu można zaliczyć do nurtu piosenki turystycznej i poetyckiej. Muzycy po latach zdecydowali się uwiecznić swoje piosenki i ponownie wyruszyć w trasę koncertową na mapie, której znalazł się Żoliborz.

13 kwietnia (sobota), godz. 19:00
La Boheme

Wycieczka po Żoliborzu

- Reżyser Radosław Piwowarski twierdzi, że Żoliborz to dzielnica wyjątkowa, a odsetek mieszkających tam artystów jest największy w kraju. I pod tym względem dorównuje Los Angeles. Bywali tu nawet Roman Polański i Meryl Streep, a mieszkali m.in. Kalina Jędrusik czy Janusz Morgenstern – czytamy w zapowiedzi wydarzenia.

Niedziela będzie kolejną okazją by poznać lepiej Żoliborz. Tym razem będzie można dowiedzieć się, który dom najczęściej podziwiają studenci architektury albo dlaczego kościół św. Stanisława Kostki stoi tyłem do ulicy i czy kradzież roweru może pomóc w zdobyciu serca kobiety? Spacer przewidziano na 90 minut, a po Żoliborzu oprowadzi Was warszawski przewodnik Łukasz Kulej.

14 kwietnia, niedziela, godz. 15:00
Zbiórka -  Pl. Grunwaldzki przy Pomniku Czynu Zbrojnego Polonii Amerykańskiej


wegierska_wiosna_L

wegierska_wiosna_L

darmowe-wydarzenia-warszawa.1554908441

darmowe-wydarzenia-warszawa.1554908441

56435164_2320952048147410_7781190523586347008_n

56435164_2320952048147410_7781190523586347008_n


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.