Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
niedziela, 24 listopada 2024 14:54

Weekend na Żoliborzu

Co będzie się działo w ten weekend na Żoliborzu? Sprawdź!

Pamięci Stefana Okrzei + zwiedzanie muzeum X pawilonu Cytadeli Warszawskiej

Stefan Aleksander Okrzeja był polskim bojownikiem o niepodległość i socjalizm. Brał udział w Rewolucji 1905 roku, a w wyniku jednej ze swoich akcji bojowych został aresztowany i stracony w Cytadeli Warszawskiej. Kampania Historia Czerwona oraz PPS Warszawa organizują wydarzenie upamiętniające tę postać. Będzie również możliwość zwiedzenia muzeum X Pawilonu Cytadeli Warszawskiej.

Kiedy? Sobota, 22 lipca, godzina 14:00

Gdzie? Cytadela Warszawska

Żoliborz. Ten "Granatowy" i "Czerwony". Spacer z przewodnikiem

O tym, jak rozwijał się duch spółdzielczości w latach 20 najlepiej opowiadać na Żoliborzu! Tu powstały wzorcowe fragmenty miasta, tu miejska planistyka spotkała się z dobrze skrojoną architekturą. Żoliborz stał się też przestrzenią pod eksperymentalne budownictwo lat 30 i to powojenne, które wykuwało się w dyskusji o nowej wizji miasta.
Spacer poprowadzi ulicami zagospodarowanymi przez WSM, zielonymi i kameralnymi, skręci w stronę "Granatowego" Żoliborza (również zielonego) i być może zawinie na Sady Żoliborskie (najzieleńsze)! A pomiędzy architekturą to, co najważniejsze: ludzie, biografie, sceny z życia.

Gdzie? Plac Wilsona, wejście na stację metra

Kiedy? 22.07.2023 (sobota) o 12:00

Weekend Japoński na Targu Śniadaniowym

W ciągu weekendu targ zostanie przekształcony w wirtualną oazę japońskiego smaku i piękna. Przybywający goście będą mieli okazję skosztować autentycznych, świeżo przygotowanych japońskich śniadań, które są znane z delikatnego połączenia smaków i dbałości o prezentację. 

Ponadto, targ oferuje bogaty program kulturalny, gdzie będzie można poznać różne aspekty japońskiej sztuki, rzemiosła i tradycji. Można będzie uczestniczyć w warsztatach kaligrafii, wziąć udział w prelekcji o kulturze Japonii, obejrzeć prawdziwe sztuki walki czy zapoznać się z wieloma japońskimi artefaktami.

Kiedy? Sobota, 22 lipca, 9:00 - 16:00.

Gdzie? Żoliborz, al. Wojska Polskiego, róg ul. Śmiałej

Kolejne Tchnienie Lata | Kill Collins

Kill Collins, wbrew nazwie, zamiast zabijać swoich idoli, zdecydowanie chętniej puszcza ich piosenki. Wydajemy Kolejne Tchnienie Lata, czyli z lubością mieszamy alternatywną elektronikę irock z ejtisowym popem, r’n’b czy klasycznym disco. To będzie beztroski przelot po największych hitach - od lat 70. do współczesności.

Kiedy? 22 lipca, 21:00.

Gdzie? Letnisko Żoliborz.

Stylowe wakacje - szkolenie ze stylizacji dla kobiet

Joanna Sędzikowska - wizażystka, stylistka - poprowadzi bezpłatne warsztaty o stylu, autoprezentacji, dobieraniu koloru i fasonu stroju, a także o kompaktowym pakowaniu się na wyjazd.

Kiedy? 22 lipca, 15:00 - 17:00

Gdzie? Centrum Lokalne Żoliborz, Rydygiera 6b

Dzień Otwarty w Warowni Jomsborg

Zapraszamy serdecznie wszystkich miłośników historii i fanów wikingów na Dzień Otwarty w Warowni Jomsborg. To wyjątkowa okazja, aby przenieść się w czasie i doświadczyć autentycznego ducha wikińskiego świata. W programie: strzelanie z łuku, rzuty toporem, pamiątkowe zdjęcia. Warownia oferuje: piwo, miód pitny JomsViking, napoje bezalkoholowe, kawę i herbatę oraz kiełbaski do upieczenia nad ogniskiem. Płatność jedynie gotówką. Opłata za wstęp - dobrowolny datek na karmę dla psów ogrodowych oraz wsparcie Warowni.

Kiedy? niedziela, 23 lipca, 12:00 - 18:00

Gdzie? Warownia Jomsborg, Wybrzeże Gdyńskie 6.

Przeczytaj również: Sobotni koncert w Potoku

W minioną sobotę, w pubie Potok, miały miejsce dynamiczne występy trzech pasjonujących zespołów muzycznych, które porwały publiczność swoim energetycznym wykonaniem metalowych kompozycji. Gwiazdami wieczoru były zespoły: brazylijski NervoChaos oraz włoski Violentor. Jako support i gość specjalny wystąpił warszawski zespół Inmaze.

Always Wearing Mask When You Go Outside (6)

Always Wearing Mask When You Go Outside (6)


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.

zachmurzenie umiarkowane

Temperatura: 2°C Miasto: Warszawa

Ciśnienie: 1021 hPa
Wiatr: 37 km/h