Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
czwartek, 21 listopada 2024 23:52

Koniec z darmowym parkowaniem na terenie OSiRu? "Jedno z aut stoi na parkingu już od kilkunastu dni"

Czy parkowanie na terenie żoliborskiego OSiRu będzie płatne? Dyrekcja rozważa wprowadzenie opłat, ponieważ okoliczni mieszkańcy zostawiali tam samochody na cały dzień. Pierwsze 20 minut parkowania byłoby za darmo, dzięki czemu rodzice odwożący dzieci na zajęcia będą mogli przywieźć je samochodem bez konieczności ponoszenia dodatkowych opłat. Dwie godziny parkowania mają kosztować 3 złote, tyle samo zapłacimy za każdą kolejną godzinę. Nieco więcej zapłacimy za parking podziemny, na razie jednak żoliborski OSiR nie ustalił cennika. Od kiedy zaczną obowiązywać opłaty? Dyrekcja ośrodka nie wskazuje konkretnych terminów, ponieważ trwają jeszcze prace przygotowawcze do wdrożenia systemu pobierania opłat za parking. - Czekamy na podpisanie umowy w sprawie realizacji płatności zbliżeniowych - wyjaśnia w rozmowie z Gazetą Żoliborza Michał Szpakiewicz, dyrektor OSiR Żoliborz.

Rekordzista zostawił auto na kilka tygodni

Przez ostatnie lata na Żoliborzu zwiększył się ruch samochodowy, wskutek czego brakuje miejsc parkingowych. Na dodatek administracja pobliskiego osiedla postawiła szlabany przed wjazdem na parking, wskutek czego tylko mieszkańcy mogą skorzystać z bezpłatnych miejsc postojowych. Dla kierowców kuszące więc okazały się miejsca na terenie OSiRu. - Jedno z aut stoi na parkingu już od kilkunastu dni, a jego właściciel nie pojawił się od tamtego czasu ani razu - mówi Michał Szpakiewicz, dyrektor OSiR Żoliborz. Czy za kilkudniowy postój grożą konsekwencje, np. odholowanie samochodu lub nałożenie mandatu? - Podjęcie działań w tej sprawie nie jest takie proste. Dopóki nie wycieka z niego olej lub nie stanowi ono zagrożenia bezpieczeństwa, dopóty może zajmować miejsce parkingowe, ponieważ nie dochodzi do łamania prawa, więc auto z pewnością nie będzie odholowane przez policję czy straż miejską. Chodzi nam o to, by z tego miejsca mogli korzystać użytkownicy OSiRu. - Obiekt jest czynny od godz. 6:00, więc niektórzy mieszkańcy zostawiają samochody nawet na cały dzień i noc. Nasze działania skierowane są więc na to, żeby miejsc postojowych nie zabrakło dla użytkowników ośrodka. - Moje dzieci uczęszczają na zajęcia na pływalni dwa razy w tygodniu. Córka szkoły chodzi na Przasnyskiej, z kolei syn uczy się na Bielanach, więc samochodem jest o wiele wygodniej odebrać dzieci i zawieść na trening - mówi nam pani Marta, mama Jagody i Pawła. - Najwięcej czasu zajmuje jednak znalezienie miejsca parkingowego, co w Warszawie raczej nie jest zaskoczeniem. Wprowadzenie płatnego parkowania wzbudziło spore kontrowersje w internecie. "Bilet na basen powinien zawierać cenę za korzystanie z parkingu i po okazaniu biletu basenowego przy wyjeździe nie powinno się płacić" - pisze pani Milena w komentarzach pod postem opublikowanym przez Żoliborz Moje Miasto. Rozwiązanie z basenu na Inflackiej proponuje pan Karol. "Wychodząc, dajesz w kasie bilet ze szlabanu i dostajesz żeton, dzięki któremu wyjeżdżasz za darmo. Zarabianie na parkingu to szopka!". W dyskusję zaangażował się również Konrad Smoczny, radny MJN. "Rozpocząłem rozmowy z Dyrekcja OSiR, aby pierwsze 2 godziny dla użytkowników basenu były bezpłatne".
Od kiedy zapłacimy za parkowanie na terenie OSiR? - Czekamy na podpisanie umowy w sprawie realizacji płatności zbliżeniowych - wyjaśnia w rozmowie z Gazetą Żoliborza Michał Szpakiewicz, dyrektor OSiR Żoliborz.
Od kiedy zapłacimy za parkowanie na terenie OSiR? - Czekamy na podpisanie umowy w sprawie realizacji płatności zbliżeniowych - wyjaśnia w rozmowie z Gazetą Żoliborza Michał Szpakiewicz, dyrektor OSiR Żoliborz.
   

Czy rodzice zapłacą za kilka minut parkowania? "Za czas techniczny, czyli do 20 minut, parkowanie będzie darmowe"

Dyrekcja OSiR nie chce, żeby wprowadzenie płatnego parkowania na terenie ośrodka uderzyło w rodziców odwożących swoje dzieci na treningi czy też do szkoły na ul. Mścisławskiej skąd uczęszcza do nas na zajęcia wielu uczniów. - Ukłonem z naszej strony jest więc "czas techniczny", za który nie będzie pobierana opłata. Myślę, że 20 minut wystarczy na odprowadzenie dziecka na zajęcia lub też załatwienie innych spraw, które mogą się przy okazji pojawić - wyjaśnia Michał Szpakiewicz. - Zdajemy sobie sprawę, że problem z parkowaniem jest m. in. w pobliskiej szkole przy ul. Mścisławskiej, skąd uczęszcza do nas na zajęcia wielu uczniów. Dzięki wprowadzeniu płatnego parkowania będziemy mogli zadbać o lepsze oświetlenie parkingu, co z pewnością przełoży się na bezpieczeństwo.

DSC_0744_www

DSC_0744_www

DSC_0749_www

DSC_0749_www

DSC_0752_www

DSC_0752_www

DSC_0741_www

DSC_0741_www

DSC_0751_www

DSC_0751_www

Więcej o autorze / autorach:
Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.

PRZECZYTAJ